Wat maar weer eens aangeeft hoe verknipt deze test in elkaar zit. Jij bent toch een SPer?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Linkser en liberaler dan ik dacht.
Idd. Toch lastiger dan het lijkt:quote:Op woensdag 27 november 2013 13:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Het leukste aan die dingen is een punt uitkiezen en daarop mikken met het beantwoorden van de vragen.
Ik ben SPer ja, wat wil je daarmee zeggen? Dat ik dan niet liberaal kan zijn? Ik ben namelijk - evenals de meeste SPers - vrij liberaal ingesteld, niet op economisch vlak, maar wel wat betreft keuzevrijheid op moreel gebied, zoals bijvoorbeeld het homohuwelijk, het gebruik van softdrugs, of zaken als euthanasie en abortus etc.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:03 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wat maar weer eens aangeeft hoe verknipt deze test in elkaar zit. Jij bent toch een SPer?
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben SPer ja, wat wil je daarmee zeggen? Dat ik dan niet liberaal kan zijn? Ik ben namelijk - evenals de meeste SPers - vrij liberaal ingesteld, niet op economisch vlak, maar wel wat betreft keuzevrijheid op moreel gebied, zoals bijvoorbeeld het homohuwelijk, het gebruik van softdrugs, of zaken als euthanasie en abortus etc.
Als jij pro abortus bent hoe de neuk krijg jij dan zo'n lage score op seculariteit?quote:
Geen idee. Op de vragen qua abortus en drugs heb ik erg pro geantwoord.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:10 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als jij pro abortus bent hoe de neuk krijg jij dan zo'n lage score op seculariteit?
Belastingstatus van religieuze bedrijven?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Geen idee. Op de vragen qua abortus en drugs heb ik erg pro geantwoord.
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:30 schreef SpecialK het volgende:
De vragen ingevuld alsof ik een harteloze hatelijke klootzak was die het licht in andermans ogen niet gunde.
[ afbeelding ]
Lol, no way.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:23 schreef Baklava95 het volgende:
Dit is mijn positie.
[ afbeelding ]
http://www.politicalcompass.org/printablegraph?ec=-2.00&soc=2.41
Blijkbaar kan het erger.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:30 schreef SpecialK het volgende:
De vragen ingevuld alsof ik een harteloze hatelijke klootzak was die het licht in andermans ogen niet gunde.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2013 12:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Linkser en liberaler dan ik dacht.
Eigenlijk wel grappig dat het tegenwoordig iets is om voor te schamen. Dat mensen dat liever niet willen zijn en daar niet bij willen horen.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:26 schreef Baklava95 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had de mijzelf eigenlijk niet zo links verwacht.
Eerder rechts-conservatief.
Leuke test, thanks voor de tip.quote:Op maandag 25 november 2013 13:31 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben benieuwd wat users hier scoren op de volgende test:
http://www.politicalcompass.org/test
Ik vind de filosofie best aardig omdat ze juist links en rechts lostrekken van sociale issues. Iets wat in veel discussies juist onterecht wordt platgeslagen. Ik ben het niet eens met de relevantie van sommige vragen voor maar het resultaat komt wat mij betreft aardig in de buurt van waar ik mezelf had verwacht.
Post hier jouw score en ik zal 'm toevoegen aan het plaatje en zo kunnen we een beetje vastleggen wat de tendens op het forum lijkt te zijn.
[ afbeelding ]
Ter orientatie:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:09 schreef Kowloon het volgende:
Wat een testjes-geweld.Alleen deze is nieuw voor mij:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:02 schreef Igen het volgende:
[..]
Dank je.Moet het natuurlijk nog wel wat zinnigs opleveren. Naja, tenminste belandt niet iedereen op een kluitje, dat is alvast wat.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |