Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
* Daywalk3r vond het een goed idee om 2 uurtjes te gaan hardlopen, echter de kuit vond van niet. Derhalve zit ik alweer teleurgesteld thuis op de bank.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Op maandag 25 november 2013 12:13 schreef Daywalk3r het volgende: * Daywalk3r vond het een goed idee om 2 uurtjes te gaan hardlopen, echter de kuit vond van niet. Derhalve zit ik alweer teleurgesteld thuis op de bank.
Op maandag 25 november 2013 12:13 schreef Daywalk3r het volgende: * Daywalk3r vond het een goed idee om 2 uurtjes te gaan hardlopen, echter de kuit vond van niet. Derhalve zit ik alweer teleurgesteld thuis op de bank.
Op maandag 25 november 2013 12:05 schreef SEMTEX het volgende: Eindhoven Atletiek gaat met bussen naar de HM van Egmond aan Zee, vanuit Eindhoven. Die heb ik ook nog nooit gelopen tempting
Vandaag trouwens een megamegastijve linkerkuit. Benieuwd hoe lang 't duurt voor die wegtrekt. Wel weer makkelijk om te latne herstellen though
Hoor trouwens van echt veel mensen die daar naar toegaan Lekker druk dan.
Ik vind dat eigenlijk best lang voor een loopje zo out of the blue
Had wel een bepaalde route in mijn hoofd die ik ging doen dus als het iets korter zou zijn geweest had ik dat gedaan. Maar ik had voor ogen dat ik dan ongeveer 2 uur bezig zou zijn.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Had wel een bepaalde route in mijn hoofd die ik ging doen dus als het iets korter zou zijn geweest had ik dat gedaan. Maar ik had voor ogen dat ik dan ongeveer 2 uur bezig zou zijn.
Dat geloof ik Ik bedoel eigenlijk meer dat 2 uur belasting best heftig is als je er niet stapsgewijs naartoe traint. Dan maakt de afstand niet eens wat uit, de duur van de belasting is belangrijker
Dat geloof ik Ik bedoel eigenlijk meer dat 2 uur belasting best heftig is als je er niet stapsgewijs naartoe traint. Dan maakt de afstand niet eens wat uit, de duur van de belasting is belangrijker
Ik zat met mijn LDL rond de 18km. En mijn LDL moet wat langzamer dus ik dacht als ik dan 2 uur loop heb ik ongeveer 18km weer gehad op een pace van 6:40.
Maar wellicht ook wel hoog gegrepen want de hele week voor de 7^^ rust gehad en de 7^^ dus best rap gelopen en donderdag nog een stuk.
Maar moet wel weer de KM in de benen krijgen voor Egmond is mijn idee.
Op maandag 25 november 2013 13:13 schreef Guard het volgende: Dat eindsprintje van gisteren voel ik vandaag wel in de bovenbenen, met name trap op en af
Ik strompel ook als een hulpbehoevende de trap op en af
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards