Hoezo uiteindelijk?quote:Op maandag 25 november 2013 10:15 schreef Snoepie85 het volgende:
ik wil ook wel weer eens scharrelen eigenlijk
zal vriend alleen niet zo leuk vindenen ik uiteindelijk ook niet.
omdat het op het moment misschien leuk lijkt, maar als ik het zonder weten van vriend zou doen.. zou ik me toch behoorlijk kut voelen daarnaquote:
Vreemdgaan is wat anders, dan zou je een open relatie moeten hebben. Of een 'break' inlassen.quote:Op maandag 25 november 2013 10:16 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
omdat het op het moment misschien leuk lijkt, maar als ik het zonder weten van vriend zou doen.. zou ik me toch behoorlijk kut voelen daarna
Maar wat peu zegt.quote:
is toch wel lastig om bespreekbaar te maken hoorquote:Op maandag 25 november 2013 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wat peu zegt.
Als ik ooit in een relatie kom, en ik merk dat ik toch wel de behoefte voel om ook nog te scharrelen, bespreek ik dat gewoon met mijn significant other. Vreemdgaan heb ik ooit gedaan, zou ik nu echt amenooitniet meer doen
Hij weet dat je vreemd bent gegaan?quote:Op maandag 25 november 2013 10:20 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
is toch wel lastig om bespreekbaar te maken hoorik denk niet dat vriend er zo blij mee is als ik dat meld..
ik ben ook wel eens vreemdgegaanwas niet zo best
Waarom? Gewoon een keer losjes over beginnen, mits je daar echt behoefte aan hebt en het niet iets anders is natuurlijk. Dingen horen gewoon bespreekbaar te zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 10:20 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
is toch wel lastig om bespreekbaar te maken hoorik denk niet dat vriend er zo blij mee is als ik dat meld..
Een relatie is pas goed als je ook dat soort dingen kunt bespreken. Je moet het niet brengen als 'ik wil een open relatie'. Dat gaat sowieso fout. Maar gewoon bespreken dat je die behoefte voelt, en kijken hoe dat bij hem zit. Kijken of je daar samen een compromis in kan vinden, al is het alleen al de je jullie seksleven wat meer.. spicy gaat maken om die behoefte toch een beetje te bevredigen.quote:Op maandag 25 november 2013 10:20 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
Wanneer kan je je auto ophalen ?quote:Op maandag 25 november 2013 10:20 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil mn auto terugecht waardeloos zo, kan nergens heen
Mogguhquote:
Datquote:Op maandag 25 november 2013 10:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon een keer losjes over beginnen, mits je daar echt behoefte aan hebt en het niet iets anders is natuurlijk. Dingen horen gewoon bespreekbaar te zijn.
Het wordt wel wat lastig als de 1 dat wel wilt en de ander nietquote:Op maandag 25 november 2013 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een relatie is pas goed als je ook dat soort dingen kunt bespreken. Je moet het niet brengen als 'ik wil een open relatie'. Dat gaat sowieso fout. Maar gewoon bespreken dat je die behoefte voelt, en kijken hoe dat bij hem zit. Kijken of je daar samen een compromis in kan vinden, al is het alleen al de je jullie seksleven wat meer.. spicy gaat maken om die behoefte toch een beetje te bevredigen.
Hey LoLaquote:Op maandag 25 november 2013 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer kan je je auto ophalen ?
[..]
Mogguh![]()
[..]
Dat
[..]
Het wordt wel wat lastig als de 1 dat wel wilt en de ander niet
Wat zou je dan doen in zo'n geval?
Jep lekker door de wasstraat gegaan. Helemaal top... Nu nog in januari de apk en ik ben er weer klaar meequote:Op maandag 25 november 2013 10:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hey LoLa![]()
Auto weer helemaal schoon?
Weet ik nog niet, dat is ook het ergste. Ik hoop eigenlijk op vandaag, wil vanavond nog naar Tilburg en heb morgen een afspraak.quote:Op maandag 25 november 2013 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer kan je je auto ophalen ?
Zoals ik al zei; kijken of je in het seksleven met je SO wat kan doen om het weer interessant te makenquote:Op maandag 25 november 2013 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het wordt wel wat lastig als de 1 dat wel wilt en de ander niet
Wat zou je dan doen in zo'n geval?
ja is ook wel zo, maar wel lastig onderwerp vind ikquote:Op maandag 25 november 2013 10:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon een keer losjes over beginnen, mits je daar echt behoefte aan hebt en het niet iets anders is natuurlijk. Dingen horen gewoon bespreekbaar te zijn.
was niet bij mijn huidige vriendquote:Op maandag 25 november 2013 10:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij weet dat je vreemd bent gegaan?
Het werkt natuurlijk ook twee kanten op, als jij het mag, dan mag hij het ook, dat moet jij ook willen dan
ja we bespreken ook wel veel, eigenlijk alles wel. maar ik weet bijna zeker dat hij die behoefte niet heeftquote:Op maandag 25 november 2013 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een relatie is pas goed als je ook dat soort dingen kunt bespreken. Je moet het niet brengen als 'ik wil een open relatie'. Dat gaat sowieso fout. Maar gewoon bespreken dat je die behoefte voelt, en kijken hoe dat bij hem zit. Kijken of je daar samen een compromis in kan vinden, al is het alleen al de je jullie seksleven wat meer.. spicy gaat maken om die behoefte toch een beetje te bevredigen.
ja, maar dat gevoel dat je in het begin hebt, is zo lekker. dat nieuwe en onbekende, zo spannendquote:Op maandag 25 november 2013 10:25 schreef Myraela het volgende:
Ik snap echt niet waarom je het scharrelen zou missen in een relatie. Bedoel, daten en een nieuwe verliefdheid is tof. Maar scharrelen voelt zo leeg.
Heb hem net achter de rug, 2 nieuwe banden, steun waar de banden aan vast zitten nieuw, stoel zat los dus moest een nieuwe pen in. 3 Lampjes, balanceren en nog wat dingenquote:Op maandag 25 november 2013 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep lekker door de wasstraat gegaan. Helemaal top... Nu nog in januari de apk en ik ben er weer klaar mee
Het is wel de bedoeling dat mn zak leeg is dan jaquote:Op maandag 25 november 2013 10:25 schreef Myraela het volgende:
Ik snap echt niet waarom je het scharrelen zou missen in een relatie. Bedoel, daten en een nieuwe verliefdheid is tof. Maar scharrelen voelt zo leeg.
Zo klinkt het net alsof je maar 1x per jaar je auto wastquote:Op maandag 25 november 2013 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep lekker door de wasstraat gegaan. Helemaal top... Nu nog in januari de apk en ik ben er weer klaar mee
Ik raad je alleen maar aan om het gesprek toch aan te gaan. Met daarbij gewoon wel steeds duidelijk uitleggend waar het vandaan komt. Want het komt niet uit dat je minder voor hem voelt, toch?quote:Op maandag 25 november 2013 10:26 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja we bespreken ook wel veel, eigenlijk alles wel. maar ik weet bijna zeker dat hij die behoefte niet heefthij is niet zo'n seksbeest.. alleen met mij dan
![]()
Spannend? Mijn scharrels zijn al ruim een jaar dezelfdequote:Op maandag 25 november 2013 10:26 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja is ook wel zo, maar wel lastig onderwerp vind ikmisschien moet ik het ook maar gewoon eens bespreekbaar gaan maken..
[..]
was niet bij mijn huidige vriend
[..]
ja we bespreken ook wel veel, eigenlijk alles wel. maar ik weet bijna zeker dat hij die behoefte niet heefthij is niet zo'n seksbeest.. alleen met mij dan
![]()
[..]
ja, maar dat gevoel dat je in het begin hebt, is zo lekker. dat nieuwe en onbekende, zo spannend
nee, ga juist steeds meer van hem houdenquote:Op maandag 25 november 2013 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik raad je alleen maar aan om het gesprek toch aan te gaan. Met daarbij gewoon wel steeds duidelijk uitleggend waar het vandaan komt. Want het komt niet uit dat je minder voor hem voelt, toch?
quote:Op maandag 25 november 2013 10:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Spannend? Mijn scharrels zijn al ruim een jaar dezelfde
In wat voor relaties zitten julliequote:Op maandag 25 november 2013 10:28 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee, ga juist steeds meer van hem houdendat is ook het gekke.. ik hou heel veel van hem, maar als ik een andere heerlijke man zie (zoals vrijdag,
) dan is het gewoon even lastig
Zaterdag ook even gedaan, ziet er weer top uitquote:Op maandag 25 november 2013 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik in geen, ben gewoon single.quote:Op maandag 25 november 2013 10:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
In wat voor relaties zitten jullie
Ik zou het gewoon bespreken, als die behoefte zo sterk isquote:Op maandag 25 november 2013 10:28 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee, ga juist steeds meer van hem houdendat is ook het gekke.. ik hou heel veel van hem, maar als ik een andere heerlijke man zie (zoals vrijdag,
) dan is het gewoon even lastig
Sowieso beter dat het bespreekbaar is dan dat het wel fout gaat en een van de twee vreemdgaat. Dan zijn er meer problemen.quote:Op maandag 25 november 2013 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon bespreken, als die behoefte zo sterk isJe zult verbaast staan hoeveel mensen toch nog te bewegen zijn als je het slechts gewoon goed met ze bespreekt
Precies.quote:Op maandag 25 november 2013 10:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso beter dat het bespreekbaar is dan dat het wel fout gaat en een van de twee vreemdgaat. Dan zijn er meer problemen.
tja ik vraag het me af hoor. maar goed, wie niet waagt... enzoquote:Op maandag 25 november 2013 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon bespreken, als die behoefte zo sterk isJe zult verbaast staan hoeveel mensen toch nog te bewegen zijn als je het slechts gewoon goed met ze bespreekt
ja, samen slapen is echt lekkerquote:Op maandag 25 november 2013 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het enige dat ik mis(tte) aan het hebben van een relatie is/was dat ik alleen in bed slaapMaar ik heb nu 2 lieve katten die dat gemis enigszins opheffen
quote:Op maandag 25 november 2013 10:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zaterdag ook even gedaan, ziet er weer top uit
Tevens: seks
Hmhmquote:Op maandag 25 november 2013 10:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
tja ik vraag het me af hoor. maar goed, wie niet waagt... enzo
Las het net jaquote:Op maandag 25 november 2013 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!
Ik loop achter.
ging even appeltje schillen voor mijn zieke
Het is ook de bedoeling dat je het warm krijgt, soms heet zelfsquote:Op maandag 25 november 2013 10:34 schreef AldoTheApache het volgende:
Alleen slapen![]()
iemand naast je die loopt te woelen en veel te warm is![]()
Daarom een bed van 180 breed, kan je met z'n 2en in liggen en niks van elkaar merkenquote:Op maandag 25 november 2013 10:34 schreef AldoTheApache het volgende:
Alleen slapen![]()
iemand naast je die loopt te woelen en veel te warm is![]()
Zelfs met zijn drietjesquote:Op maandag 25 november 2013 10:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom een bed van 180 breed, kan je met z'n 2en in liggen en niks van elkaar merken![]()
Maar ook samen liggen als je dat wel wilt.
Haha!quote:Op maandag 25 november 2013 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Paracetamol doet wonderen, hij had best naar school gekund denk ik dan
Ik ben een softie
Mijn moeder was niet zo'n softquote:Op maandag 25 november 2013 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Paracetamol doet wonderen, hij had best naar school gekund denk ik dan
Ik ben een softie
Hmm jaquote:
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op maandag 25 november 2013 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Op mijn bed van 140 gaat het ook nog prima met zijn 2en apart liggen
quote:
Mja hij heeft ook echt wel pijn, steeds zijn schouder optrekken naar zijn oor... ontspand gelukkig nu wel wat meer door de paracetamol...quote:Op maandag 25 november 2013 10:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn moeder was niet zo'n softmocht echt maar heel zelden thuis blijven, moest echt wel heel erg ziek zijn dan
Hier ook.quote:Op maandag 25 november 2013 10:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn moeder was niet zo'n softmocht echt maar heel zelden thuis blijven, moest echt wel heel erg ziek zijn dan
Dat sowieso, ff knuffelen en daarna omdraaien en breed liggenquote:Op maandag 25 november 2013 10:37 schreef Myraela het volgende:
Ik kan nooit samen slapen, alsin, lepeltje lepeltje ofiets. Als ik ga slapen draai ik me om en ga ik slapen.
Even liggen kan wel tegen elkaar aan maar ik kan ook niet in slaap vallen met iemand om mij heenquote:Op maandag 25 november 2013 10:37 schreef Myraela het volgende:
Ik kan nooit samen slapen, alsin, lepeltje lepeltje ofiets. Als ik ga slapen draai ik me om en ga ik slapen.
watteuh?quote:Op maandag 25 november 2013 10:26 schreef MeneerLogica het volgende:
steun waar de banden aan vast zitten nieuw
hahaquote:Op maandag 25 november 2013 10:37 schreef Myraela het volgende:
Jij bent zeker zo iemand die heel breed in bed ligt?quote:Op maandag 25 november 2013 10:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eensvind het te smal om comfortabel te kunnen slapen. Dan ben ik elke keer bang de ander weg te drukken
Mijn moeder was ook verpleegster, dus het meeste behandelde ze zelf.quote:Op maandag 25 november 2013 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier ook.
Mijn moeder is zo omdat ze in het ziekenhuis werkte. Ze liet me zelfs de eerste 2 dagen nog naar school gaan toen ik dus al een blinde darm ontsteking had
Slaapt wel een stuk rustiger 180, had ik eerst ook. Mits je beide tegen elkaar aan ook goed in slaap kan komen dan maakt het minder uit.quote:Op maandag 25 november 2013 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Op mijn bed van 140 gaat het ook nog prima met zijn 2en apart liggen
Dat dacht ik ook jaquote:
Ik kan slapen op een breedte van 60 cm.. ik slaap vrij smal. Dus op mijn bed nooit echt problemen. Tenzij die ander heel breed gaat liggen, of in het midden van het bed. Ofzo.quote:Op maandag 25 november 2013 10:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Slaapt wel een stuk rustiger 180, had ik eerst ook. Mits je beide tegen elkaar aan ook goed in slaap kan komen dan maakt het minder uit.
Ik ben gewoon een supermamaquote:Op maandag 25 november 2013 10:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn moeder was ook verpleegster, dus het meeste behandelde ze zelf.
Koudquote:Op maandag 25 november 2013 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee nee, in je eentje in een bed van 2 meter
Ja hoorquote:Op maandag 25 november 2013 10:41 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
en een keertje lekker thuis mag toch best
veel ruimte, liggen als een baas, heerlijk slapenquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die heel breed in bed ligt?
Nu heb je een smaller bed? Ik zou niet meer terug kunnen. Kan ook echt niet slapen tegen iemand aan.quote:Op maandag 25 november 2013 10:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Slaapt wel een stuk rustiger 180, had ik eerst ook. Mits je beide tegen elkaar aan ook goed in slaap kan komen dan maakt het minder uit.
Waar was mijn appeltje dan?quote:
banden vast aan een steunquote:Op maandag 25 november 2013 10:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook jaik bedoel, wat kan er kapot zijn aan een velg, tenzij je heel lomp doet natuurlijk
Ik vermoed dat hij de fuse bedoeld, maar toch...
Mijn zomerbanden zitten nu in een soort van steunquote:
Ik ben niet jouw mamaquote:Op maandag 25 november 2013 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
[..]
Nu heb je een smaller bed? Ik zou niet meer terug kunnen. Kan ook echt niet slapen tegen iemand aan.
[..]
Waar was mijn appeltje dan?
quote:
Leeft ze wel?quote:Op maandag 25 november 2013 10:43 schreef rival het volgende:
Scharrel is vrij koel, voor het eerst dat ik tegen iemand aankruip in bed... normaal ga ik zo ver mogelijk naar de rand!
Nu wakker worden met slapende arm etc
Ik heb al 2 winterbanden onder de autoquote:Op maandag 25 november 2013 10:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn zomerbanden zitten nu in een soort van steunnou ja, t bandenrek
Nee hoor, wel eerst lekker tegen elkaar aan liggen en opwarmen, maar daarna weer alleen liggen. En bij het wakker worden ook weer tegen elkaar aan kruipenquote:
Er bestaat ook zoiets als te warmquote:Op maandag 25 november 2013 10:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat je het warm krijgt, soms heet zelfs
quote:Op maandag 25 november 2013 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb al 2 winterbanden onder de auto
quote:Op maandag 25 november 2013 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik haar goed opblaas lijkt dat wel zo
Dat is ook zo gruwelijk irritantquote:Op maandag 25 november 2013 10:43 schreef rival het volgende:
Scharrel is vrij koel, voor het eerst dat ik tegen iemand aankruip in bed... normaal ga ik zo ver mogelijk naar de rand!
Nu wakker worden met slapende arm etc
Vast een 1 seriequote:Op maandag 25 november 2013 10:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]wel achter neem ik aan?
Zag laatst een foto van iemand met een BMW en de sneeuwkettingen voorop
Ohja hier ook... ik slaap meestal op mijn linkerzij, hij op zijn rechter....quote:Op maandag 25 november 2013 10:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, wel eerst lekker tegen elkaar aan liggen en opwarmen, maar daarna weer alleen liggen. En bij het wakker worden ook weer tegen elkaar aan kruipen
In een klein bed wordt ik ook vaak wakker als de ander naar de wc moet of zo
quote:Op maandag 25 november 2013 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik haar goed opblaas lijkt dat wel zo
Inderdaad. (2x)quote:Op maandag 25 november 2013 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Vast een 1 serie
Ik hoef hier geen antwoord op te geven neem ik aan
Uh voorop?quote:Op maandag 25 november 2013 10:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]wel achter neem ik aan?
Zag laatst een foto van iemand met een BMW en de sneeuwkettingen voorop
Dat heb ik ook, tenzij ik echt heel laat ga slapen, dan wil ik wel eens wat langer slapen.quote:Op maandag 25 november 2013 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja hier ook... ik slaap meestal op mijn linkerzij, hij op zijn rechter....
Ik word sowieso snel en vaak wakker...
Uitslapen kan ik niet meer![]()
Gisterochtend zooo moe nog maar dan wil het niet meer
Gewoon terugtrekken, uitrekken. en er weer onder stoppenquote:Op maandag 25 november 2013 10:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook zo gruwelijk irritanten dan worstelen om je arm terug te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |