Misschien is een verzoek tot middelen op termijn wat voor je.quote:Op maandag 25 november 2013 18:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja had ik ook al bedacht, ook ivm huurtoeslag. Is alleen lastig in te schatten, dat onderzoeksbureau wordt waarschijnlijk 20 uur per week, maar andere baan is heel variabel qua uren en dus qua salaris. Maar een gemiddelde is wel te maken, thanks voor de tip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op maandag 25 november 2013 18:31 schreef Klokov het volgende:
Als ik een Apple etiketje op mn pc plak kan ik hem volgens mij voor de nieuwprijs verpatsen
Eerste waar ik aan moest denken was dat je hem een ritje op JB zou laten maken.quote:Op maandag 25 november 2013 18:33 schreef Ethanolic het volgende:
299,95 en je krijgt iets dat niemand anders hier je kan bieden.
quote:Op maandag 25 november 2013 18:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Het tweede waar ik aan dacht is dat jullie beiden rechtop staan en dat jij hem dan pijpt.
Goede inderdaad. Helemaal die fetish video's van haarquote:Op maandag 25 november 2013 17:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Skin Diamond! Skin Diamond! Wat voor binnenstebuitenbounty ben jij nou! Gvd.
quote:Op maandag 25 november 2013 18:44 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zie net een foto van die Skin Diamond, toch een aparte chick vind ik dat.
DM voor een linkje.
JB is een ook Skin Diamond ofnie ghehehehequote:Op maandag 25 november 2013 18:44 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zie net een foto van die Skin Diamond, toch een aparte chick vind ik dat.
DM voor een linkje.
beetje weirdoquote:Op maandag 25 november 2013 18:55 schreef McNulty het volgende:
Skin Diamond heeft niet eens een goede ronde asser of grote tieten.
Toch vind ik haar fakking lekkerrrrr
[ afbeelding ]
no disrespect maar bij wie niet weet jequote:Op maandag 25 november 2013 18:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou hem echt diep in haar poepgaatje duwen.
Had ik gisteren ook bijna gedaan, chick wou niet.quote:Op maandag 25 november 2013 18:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou hem echt diep in haar poepgaatje duwen.
Ik wilde zeggen duw hem er gewoon in, maar het is beter als ze er mee instemt en alles schoonmaakt. Anders komt hij er straks uit als de BBC van McNulty.quote:Op maandag 25 november 2013 18:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook bijna gedaan, chick wou niet.
ghehehe jij weetquote:Op maandag 25 november 2013 18:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
beetje weirdo
beter cherokee d'ass ofno mc
agree, ze was niet "secure" genoeg nomsayin..quote:Op maandag 25 november 2013 19:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen duw hem er gewoon in, maar het is beter als ze er mee instemt en alles schoonmaakt. Anders komt hij er straks uit als de BBC van McNulty.
cherokee, deze man weet z's ebonies..quote:Op maandag 25 november 2013 18:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
beetje weirdo
beter cherokee d'ass ofno mc
met die spleet?quote:
mag hopen van welquote:
ze doet lately alleen maar pegging enzoquote:Op maandag 25 november 2013 18:55 schreef McNulty het volgende:
Skin Diamond heeft niet eens een goede ronde asser of grote tieten.
Toch vind ik haar fakking lekkerrrrr
[ afbeelding ]
PINKYquote:Op maandag 25 november 2013 19:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
cherokee, deze man weet z's ebonies..
bah, neptitsquote:Op maandag 25 november 2013 19:05 schreef Montelly het volgende:
Jullie zijn allemaal amteurs man, Jada Fire moet je kijken..
wahahahaha ik heb gister een viddy van haar gezien waarin ze iemand leert met haar ass te clappen.quote:
Wat voor spleet? Bilspleet?quote:
fietsenstallingquote:Op maandag 25 november 2013 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat voor spleet? Bilspleet?
Vind Jada Fire beetje apart, maar die squirt video's van haar zijn wel okay.
Ik zie Fanta er sowieso wel voor aan dat ze dat kan of heeft geoefendquote:Op maandag 25 november 2013 19:15 schreef McNulty het volgende:
GRS JB Ir wie van jullie kan ass clappen?
deze man is los nu..quote:Op maandag 25 november 2013 19:15 schreef McNulty het volgende:
GRS JB Ir wie van jullie kan ass clappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |