Maar hoe sta je er nou voor? Heb je ondertussen al redelijk hetgeen wat je wou?quote:
Fucking nice die getallen.quote:Op maandag 25 november 2013 01:43 schreef Sapstengel het volgende:
Dat bevalt mij ook beter. Ik volg het seefood dieet op dit moment: When I see food, I eat it.
Tel nog wel even de kcals om zeker te zijn dat ik niet te weinig eet, maar is altijd wel rond de 3500-3800, met af en toe een paar rustdagen van 3100-3200 cals.

Afvallen op de weegschaal kijkend gaat langzaam maar gestaag, maar de fitheid en energie zijn 100% vooruitgegaan.quote:Op maandag 25 november 2013 01:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar hoe sta je er nou voor? Heb je ondertussen al redelijk hetgeen wat je wou?
[..]
Fucking nice die getallen.

Dat is het beste! Slow & steady.quote:Op maandag 25 november 2013 01:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Afvallen op de weegschaal kijkend gaat langzaam maar gestaag, maar de fitheid en energie zijn 100% vooruitgegaan.

Dit?quote:

quote:Op maandag 25 november 2013 08:04 schreef RaymondK het volgende:
Ik kan nou officieeel helemaal niet meer "stiekem" gaan bulken bij de Mac zonder gespot te worden lol
Gisteren was ik d'r weer, werd ik dit keer geholpen door de vriendin van een trainingsmaatje van me.
Die had een keer een foto genomen van ons voor de lol, en ze herkende me van die foto.![]()
Ze deed er niet ff een paar extra hamburgers bij though![]()
![]()
[ afbeelding ]
ff trouwens diep respect voor die jongen.
in 1,5jr tijd squat i 200kg nu![]()
Them genes

gdvr lolquote:Op maandag 25 november 2013 08:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]nice die Poolse look.
Lekkere tepeltjes ook Ray.nohomo/10

Varkensvlees en koolquote:Op maandag 25 november 2013 08:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gdvr lol
![]()
't is echt zo he, die poolse look.![]()
![]()
![]()
Wat vreten die polen altijd? Karper toch? En knolfookaugurken hehheh

thanks broquote:Op maandag 25 november 2013 08:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Varkensvlees en kool![]()
Ziet er goed uit trouwens Ray!

Is dat toevallig StraatSoldaat? Die deed toch 155 kg in 6 maanden ofzo?quote:Op maandag 25 november 2013 08:04 schreef RaymondK het volgende:
Ik kan nou officieeel helemaal niet meer "stiekem" gaan bulken bij de Mac zonder gespot te worden lol
Gisteren was ik d'r weer, werd ik dit keer geholpen door de vriendin van een trainingsmaatje van me.
Die had een keer een foto genomen van ons voor de lol, en ze herkende me van die foto.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Them genes

lolquote:Op maandag 25 november 2013 08:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Is dat toevallig StraatSoldaat? Die deed toch 155 kg in 6 maanden ofzo?

Nu ik deze foto zo van je zie lijk je echt op de jongere broer van iemand die ik ken. Toevallig familie in omgeving Tilburg?quote:Op maandag 25 november 2013 08:04 schreef RaymondK het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Them genes

nehquote:Op maandag 25 november 2013 08:56 schreef Champy het volgende:
[..]
Nu ik deze foto zo van je zie lijk je echt op de jongere broer van iemand die ik ken. Toevallig familie in omgeving Tilburg?

quote:Op maandag 25 november 2013 01:43 schreef Sapstengel het volgende:
Dat bevalt mij ook beter. Ik volg het seefood dieet op dit moment: When I see food, I eat it.

Kijk even rond in wat LIF topicsquote:Op maandag 25 november 2013 09:58 schreef fathank het volgende:
Wel jammer dat cakeman weg is...nu moet k weer een nieuwe bron van ergernis zoeken

Goeie tipquote:

Je hebt fans in het dieettopicquote:Op maandag 25 november 2013 01:43 schreef Sapstengel het volgende:
Ik volg het seefood dieet op dit moment: When I see food, I eat it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |