abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137264775
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 09:30 schreef valentijn101 het volgende:
Hmm, je weet maar nooit. Misschien denk ze nu wel. Wow, nu heb ik een heerlijk frisse, stofvrije glanzende vacht. Springen er volgende keer 4 chins in de jaccuzi :Y)

[ afbeelding ]
Krijg ik nog meer wensen voor de nieuwe kooi.
Als ze dat doen wel even een foto maken. Vier schatjes in een jaccuzi. O+
Professioneel gifmenger.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 12:19:17 #202
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_137510342
Maudie's oude kooi heeft nieuwe bewoners...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137516362
Omg O+ , wat een schatjes.
De oude kooi van zoe en bijoux (aka heino) is "leeg"
:X :X :X

Hebben ze al een naam? Hoe oud zijn ze? zijn het broertjes/ zusjes van elkaar? Waarom zijn ze bij de opvang?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 17:41:44 #204
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_137517829
Ik pm je wel even ;)
pi_137553837
Hoe zit het trouwens met de garantie op Maudie? Ze is niet echt knuffelbestendig. :{w
Bijoux (aka heino) maakt tot vervelens toe haar oor schoon en er is nu al een slijtageplekje op haar linker oor.

Is schattig om t zien. Iedere keer als Maudie langs komt is er neus en mond controlle, waar ben je geweest, wat heb je gegeten en heb je wel schone oren. Maudie laat zich het allemaal bevallen maar soms (op weg de kooi uit bv) zie je haar echt denken van:" moet dat nou, andere chins gaan ook met ongepoetste oren naar buiten" en Bijoux heeft zo iets van:" niet zeuren, oren moeten schoon zijn, zorg dat je op tijd thuis bent en doe een jas aan"

_O-

Hier is ze op de deur geklommen om op de bovenverdieping (van dolf) naar binnen te gluren.
  zondag 9 maart 2014 @ 19:37:16 #206
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_137553926
Hmmm, ik denk dat je eerder een klacht in moet dienen bij de orenpoets-service helaas. Wellicht werkt die juist net iets té goed.

Wat ziet ze er onwijs goed uit zeg O+
pi_137554404
Ze is echt een schatje. Ze slapen op een hoopje met z'n drieen. En ze is vreselijk vrij geworden. Als de kooi open is ga ik er meestal bij zitten en dan klimt ze net als Zoe over me heen. Probeert zakdoekjes te pikken en heeft me al heel wat levens bij diverse games op mijn ipad gekost. :') omdat ze er zo nodig overheen moet lopen.
Dit weekend hebben ze ongeveer dag en nacht los gelopen en ik hen net ontdekt dat ze niet op 1 plekje het behang te pakken hebben gehad maar bij elke hoek en elke baan zo ongeveer. :( dus als de nieuwe kooi klaar is moet ik de kamer ook opnieuw behangen.
Maar er is niets zo leuk als op de grond zitten/ liggen en door een kudde chins als klimtoestel gebruikt worden. O+
  zondag 9 maart 2014 @ 20:49:33 #208
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_137557640
Ow dat ze zo vrij kan zijn, dat wist ik al. We zijn haar wel eens kwijt geweest in de opvang; toen haar deurtje niet goed dicht zat. Was ze haar hok uitgesprongen, bovenop de papiersnipper-bak.... maar dat is een bak met zo'n soort deksel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je daar als chinnie opspringt, ja.... dan val je dus in de bak. Tussen de snippers. Ook wist ze regelmatig te "ontsnappen" en was ze maar wat moeilijk terug haar kooi in te krijgen hoor. Maar gelukkig kan ze bij jou alle bewegingsvrijheid krijgen die ze echt nodig heeft, dat zal haar gedrag ook zeker ten goede zijn gekomen. Hoe goed je als asiel ook voor een langzitter zorgt, je kunt nooit de optimale zorg geven die je een dier wilt geven; zoals tijd en ruimte om veilig los te kunnen lopen.

Lukt het koppelen van Dolfje aan de 3 nu een beetje?
pi_137565639
Het loslopen is het enigste dat ze gemist heeft bij jullie. Het is ook niet te doen als je zo veel dieren hebt om ze allemaal los te laten lopen.
Ontsnappen en langs je glippen was ze echt heeeeeel erg goed in. Ze heeft zo veel schijnbewegingen. Nu gaat ze gewoon zelf terug haar villa in als ze genoeg gelopen heeft. Ik verdenk haar ervan dat ze abnormaal slim is. (Misschien een militaire training heeft gehad?) iedere keer een andere move en uitgekiend, als je een hand vol hebt met een waterbak en met de andere plaats maakt voor de bak... Tja, dan heb je geen hand meer vrij om een maudie tegen te houden. Hahaha
De contacten met Dolfje en de rest beginnen ook beter te worden en in denk dat ze binnen een paar weken gezellig bij elkaar zitten.
pi_137583608
*O* *O* jahhh, vandaag de hele chinkooi (en ondertussen chinkamer) uitgemest. Paar uur de tijd voor genomen en alle 4 de dames los gelaten. Kamer stond vol met dozen, klimspul en alle andere spullen uit hun verblijf. En tralalala er vloog geen bont in het rond. Nu gaat het de goede kant op. Hopen dat deze laatste gedoogfase net zo snel als bij Maudie gaat. *O* *O* *O*

Het kan natuurlijk ook aan mijn zingen gelegen hebben. Mijn zangkunsten staan er om bekend dat ik volle zalen binnen no time leeg maak. Dus misschien was dit zo n traumatische ervaring waarbij ze steun bij elkaar zoeken. :@
pi_137584167
:D Vooral doorzingen dus!
pi_137584493
Ik zie nu 4 chins voor me met posttraumatische stressstoornissen :D
pi_137585521
PB dat klinkt ook niet lief! :D
pi_137585839
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 16:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik zie nu 4 chins voor me met posttraumatische stressstoornissen :D

Gaat u maar even rustig liggen. Wanneer zijn de klachten begonnen _O- _O- _O-

pi_137748531

Vandaag knaagtandje en snuffelblad (plantjes voor knaagdieren) bij intratuin gehaald. (¤2,49 per potje)
Echt een enorm succes. Heb de planten snel weer aan de kant moeten zetten anders was er niets meer van over. De nieuwe villa heeft dus een dakterras voor heel veel planten nodig. :)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 maart 2014 @ 01:13:14 #216
163650 Greys
pi_137755304
Wat hebben ze het toch geweldig bij jou! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 15 maart 2014 @ 08:28:02 #217
155227 crew  Guppy
dus
pi_137758124
Oh die plantjes haal ik ook wel eens voor ons konijn! Altijd feest!

Ik weet niet of chinchilla's peterselie mogen? Maar ik haal ook nog wel eens van die peterselieplantjes bij de AH. Is wat goedkoper dan die plantjes van de Intratuin (niet veel hoor), maar gaat er net zo lekker in :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_137758240
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 01:13 schreef Greys het volgende:
Wat hebben ze het toch geweldig bij jou! *O*
Dat dus O+

Misschien kan je stekjes maken van die plantjes, altijd een vers voorraadje? :D
pi_137760539
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 08:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh die plantjes haal ik ook wel eens voor ons konijn! Altijd feest!

Ik weet niet of chinchilla's peterselie mogen? Maar ik haal ook nog wel eens van die peterselieplantjes bij de AH. Is wat goedkoper dan die plantjes van de Intratuin (niet veel hoor), maar gaat er net zo lekker in :Y
Ik heb ze wel eens gedroogde peterselie gegeven maar dat vinden ze niet lekker. Maar misschien dat de nieuwe dames het wel lekker vinden. Ik zal eens een plantje meenemen als ik weer bij de appie ben.

een kooi met een tuin erin Zou geweldig zijn. Maar hoe? :? *val denkt :? O+ Hubbie begint over gedwonge opname te denken _O- *
pi_137972755
tijd om ever een foto te spammen.
Maudie met haar volkstuin >:O
  donderdag 20 maart 2014 @ 18:52:38 #221
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_137973834
O+
pi_137977400
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:19 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ] tijd om ever een foto te spammen.
Maudie met haar volkstuin >:O
O+ *O*
Professioneel gifmenger.
pi_137980388
Maudiemoppie O+
pi_137981411
quote:
17s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
Maudiemoppie O+
Moppie? Moppie :(

Moppie bevalt het behang niet. (Mijn ook niet, maar dat is een ander verhaal ;) )

Hier kwam moppie uit de kast O~)
pi_137981520
Hoe is t met haar oor? Stukgepoetst?
Professioneel gifmenger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')