Als ze dat doen wel even een foto maken. Vier schatjes in een jaccuzi.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:30 schreef valentijn101 het volgende:
Hmm, je weet maar nooit. Misschien denk ze nu wel. Wow, nu heb ik een heerlijk frisse, stofvrije glanzende vacht. Springen er volgende keer 4 chins in de jaccuzi![]()
[ afbeelding ]
Krijg ik nog meer wensen voor de nieuwe kooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je daar als chinnie opspringt, ja.... dan val je dus in de bak. Tussen de snippers. Ook wist ze regelmatig te "ontsnappen" en was ze maar wat moeilijk terug haar kooi in te krijgen hoor. Maar gelukkig kan ze bij jou alle bewegingsvrijheid krijgen die ze echt nodig heeft, dat zal haar gedrag ook zeker ten goede zijn gekomen. Hoe goed je als asiel ook voor een langzitter zorgt, je kunt nooit de optimale zorg geven die je een dier wilt geven; zoals tijd en ruimte om veilig los te kunnen lopen.
Lukt het koppelen van Dolfje aan de 3 nu een beetje?
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik zie nu 4 chins voor me met posttraumatische stressstoornissen
Ik heb ze wel eens gedroogde peterselie gegeven maar dat vinden ze niet lekker. Maar misschien dat de nieuwe dames het wel lekker vinden. Ik zal eens een plantje meenemen als ik weer bij de appie ben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh die plantjes haal ik ook wel eens voor ons konijn! Altijd feest!
Ik weet niet of chinchilla's peterselie mogen? Maar ik haal ook nog wel eens van die peterselieplantjes bij de AH. Is wat goedkoper dan die plantjes van de Intratuin (niet veel hoor), maar gaat er net zo lekker in
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:19 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ] tijd om ever een foto te spammen.
Maudie met haar volkstuin
Moppie? Moppiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |