Ik zie maudie al op haar achterpootjes staan. En haar gemopper erbijquote:Op maandag 17 februari 2014 22:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moest heel hard lachenkijvende wijven!
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:37 schreef valentijn101 het volgende:
![]()
tijdens het kooi schoonmaken stonden Maudie en Bijoux aka Heino samen te neuzen en uit een bak te eten
Jaaaahhhhh!!!!! De onderhandelingen over het gedoogbeleid zijn begonnen.
![]()
S nachts zet ik ze nog in hun eigen kooi maar overdag staat alles open en kruipt Maudie lekker bij de andere dames in de kooi erbij
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:28 schreef valentijn101 het volgende:
![]()
![]()
maudie en zoe liggen samen te slapen in hun egelhuis
![]()
![]()
Het zijn toch geen gremlins dat ze niet nat mogen worden? In de vrije natuur vallen ze vast ook wel eens in het water.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:53 schreef valentijn101 het volgende:
Wat ik 15 jaar heb weten te voorkomen is vandaag helaas mis gegaan.
Bij het kooi schoonmaken is zoe in de bak met azijnwater (gelukkig handwarm en niet heet) gesprongen.
Ik heb haar meteen onder de kraan afgespoeld, met een handdoek drooggedept en losgelaten in het zandzwembad. Arm beestje zag er niet uit.
Na langdurig zandbad en zandzwembad afwisselen is het haar gelukt weer droog en pluizig te worden en doet ze weer of er niets gebeurt is.![]()
Ik geloof dat ik 5 jaar van mijn leven kwijt ben.
[ afbeelding ]
Dan zit er alleen geen schoonmaakmiddel/azijn in het water, in de natuur, en is het ook niet warmquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het zijn toch geen gremlins dat ze niet nat mogen worden? In de vrije natuur vallen ze vast ook wel eens in het water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |