quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 01:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Keezen. Sowieso.
www.keezbord.nl www.keezers.nl
Aaaaaaaaah, waar heb ik dit aan verdiend?quote:
Yup, maar ook custom sites, ligt maar net aan de klant.quote:Op maandag 25 november 2013 01:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wt voor websites doorgaans? Webwinkels oid?
Staat in een fopje adoratie topicquote:Op maandag 25 november 2013 01:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Aaaaaaaaah, waar heb ik dit aan verdiend?
Ik hou gewoon van iedereenquote:Op maandag 25 november 2013 01:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat ik speciaal voor je was
Ohquote:Op maandag 25 november 2013 01:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Staat in een fopje adoratie topic
thanksquote:Op maandag 25 november 2013 01:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Keezen. Sowieso.
www.keezbord.nl www.keezers.nl
geilquote:Op maandag 25 november 2013 01:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van iedereen![]()
IK BEN EEN SLET![]()
Nou, wat een hoeveelheid fans heb ikquote:
Je vindt het wel een geile gedachte he?quote:Op maandag 25 november 2013 01:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Fopje, elke keer als ik jou in een topic zie, moet ik denken aan shampooflessen.
Eerder pijnlijk. En je moet wel opmerkelijk klein geschapen zijn, lijkt me.quote:Op maandag 25 november 2013 01:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je vindt het wel een geile gedachte he?
Eens.quote:Op maandag 25 november 2013 01:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van iedereen![]()
IK BEN EEN SLET![]()
No way. Ik ga die discussie niet weer beginnen. Staat ook in dat topic dat die shampoo fles echt mega was.quote:Op maandag 25 november 2013 01:58 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Eerder pijnlijk. En je moet wel opmerkelijk klein geschapen zijn, lijkt me.
Kwaliteitsfans.quote:Op maandag 25 november 2013 01:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nou, wat een hoeveelheid fans heb ik
Bedankt dat je me supportquote:
De grootte van de fles zegt weinig over het gat. Pics van de betreffende fles?quote:Op maandag 25 november 2013 01:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
No way. Ik ga die discussie niet weer beginnen. Staat ook in dat topic dat die shampoo fles echt mega was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |