quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 01:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Keezen. Sowieso.
www.keezbord.nl www.keezers.nl
Aaaaaaaaah, waar heb ik dit aan verdiend?quote:
Yup, maar ook custom sites, ligt maar net aan de klant.quote:Op maandag 25 november 2013 01:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wt voor websites doorgaans? Webwinkels oid?
Staat in een fopje adoratie topicquote:Op maandag 25 november 2013 01:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Aaaaaaaaah, waar heb ik dit aan verdiend?
Ik hou gewoon van iedereenquote:Op maandag 25 november 2013 01:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat ik speciaal voor je was
Ohquote:Op maandag 25 november 2013 01:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Staat in een fopje adoratie topic
thanksquote:Op maandag 25 november 2013 01:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Keezen. Sowieso.
www.keezbord.nl www.keezers.nl
geilquote:Op maandag 25 november 2013 01:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van iedereen![]()
IK BEN EEN SLET![]()
Nou, wat een hoeveelheid fans heb ikquote:
Je vindt het wel een geile gedachte he?quote:Op maandag 25 november 2013 01:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Fopje, elke keer als ik jou in een topic zie, moet ik denken aan shampooflessen.
Eerder pijnlijk. En je moet wel opmerkelijk klein geschapen zijn, lijkt me.quote:Op maandag 25 november 2013 01:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je vindt het wel een geile gedachte he?
Eens.quote:Op maandag 25 november 2013 01:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van iedereen![]()
IK BEN EEN SLET![]()
No way. Ik ga die discussie niet weer beginnen. Staat ook in dat topic dat die shampoo fles echt mega was.quote:Op maandag 25 november 2013 01:58 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Eerder pijnlijk. En je moet wel opmerkelijk klein geschapen zijn, lijkt me.
Kwaliteitsfans.quote:Op maandag 25 november 2013 01:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nou, wat een hoeveelheid fans heb ik
Bedankt dat je me supportquote:
De grootte van de fles zegt weinig over het gat. Pics van de betreffende fles?quote:Op maandag 25 november 2013 01:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
No way. Ik ga die discussie niet weer beginnen. Staat ook in dat topic dat die shampoo fles echt mega was.
Op CREquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was deze het, maar wel een slagje groter in mijn gedachte.quote:Op maandag 25 november 2013 02:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
De grootte van de fles zegt weinig over het gat. Pics van de betreffende fles?
Haten op CREquote:
Ah, die. Zit er nog wat in?quote:Op maandag 25 november 2013 02:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Volgens mij was deze het, maar wel een slagje groter in mijn gedachte.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |