Specifiek, maar ik weet niet onder welke username... I'll know it when I see it.quote:Op zondag 24 november 2013 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand specifiek of gewoon algemeen "iemand"?
Waar slaat dat op? Ga je naar doen.quote:Op zondag 24 november 2013 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had van de week Spaanse worst van de Lidl , maar die is al weer bijna op ... Volgende keer bel ik je ff
Ja, jij kwam er toen mee, N vond het ook trouwens, maar dit was gewoon wat er in de winkel voor het grijpen lag en in snel aan het winkelmeisje kon geven zonder dat Soneal het doorhad....quote:Op zondag 24 november 2013 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat was toch mijn idee bij Soneal? Vond N dat eigenlijk ook wel ?
In RLS?quote:Op zondag 24 november 2013 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Specifiek, maar ik weet niet onder welke username... I'll know it when I see it.
Nope, deze zoektocht beslaat helaas het hele forum.quote:Op zondag 24 november 2013 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
In RLS?
Man? Vrouw? Leeftijd ongeveer? Seksuele voorkeur?
Grappig ,, Dat naar aanleiding van alleen een foto en een reclamequote:Op zondag 24 november 2013 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, jij kwam er toen mee, N vond het ook trouwens, maar dit was gewoon wat er in de winkel voor het grijpen lag en in snel aan het winkelmeisje kon geven zonder dat Soneal het doorhad....
Zij het vast ingepakt enzo, terwijl wij nog wat anders zochten.
Ponyloverquote:Op zondag 24 november 2013 22:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope, deze zoektocht beslaat helaas het hele forum.
Vergeet het maar snelquote:Op zondag 24 november 2013 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik... iets... vaag weet ik waar dit op slaat.
Veulen ach, die is liefquote:
Die zoek ik niet.quote:Op zondag 24 november 2013 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is wel van RLS, maar ik weet niet wat haar nieuwe nick is
Iedereen gaat zijn weg, Klein zusje is ook al moeder.quote:
Goed, die was ik oprecht vergeten.quote:Op zondag 24 november 2013 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen gaat zijn weg, Klein zusje is ook al moeder.
Ik zoek een vrouwelijke user die hier ooit rondspookte. Ik moet een bericht doorgeven.quote:Op zondag 24 november 2013 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zoekt Veulen maar je zoekt Veulen niet?
Doe eens duidelijk
De huidige OP is het beste wat ik in korte tijd kon bewerkstelligen.quote:Op zondag 24 november 2013 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pak er dan gewoon een oude OP met avatars bij, dan heb je ze zo weer in je systeem.
Veulen was een lieve troela die van vrouwen hield.quote:Op zondag 24 november 2013 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, die was ik oprecht vergeten.
Die vergeet je niet zo makkelijkquote:
Ik vond Veulen een kwaliteits usert.quote:Op zondag 24 november 2013 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Veulen was een lieve troela die van vrouwen hield.
Moet je dat van jezelf of van iemand anders?quote:Op zondag 24 november 2013 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zoek een vrouwelijke user die hier ooit rondspookte. Ik moet een bericht doorgeven.
Beide.quote:Op zondag 24 november 2013 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je dat van jezelf of van iemand anders?
Echt? Leuk om te horenquote:Op zondag 24 november 2013 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen gaat zijn weg, Klein zusje is ook al moeder.
Ik verwacht nog wel wat mensen terug, maar zoals BB zal het niet meer worden denk ikquote:Op maandag 25 november 2013 01:25 schreef chufi het volgende:
Was dit een voorproefje op wat weer komen gaat? Of een eenmalige wederopstanding ...
Dat heb ik niet meegemaakt... DGK was waar ik hier online kwam ...quote:Op maandag 25 november 2013 01:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel wat mensen terug, maar zoals BB zal het niet meer worden denk ik
Ik denk dat het ook niet zo druk als DGK gaat worden.quote:Op maandag 25 november 2013 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegemaakt... DGK was waar ik hier online kwam ...
Ja die lange RLS zullen wel nooit meer terugkomen ... Maar goed we waren er getuige vanquote:Op maandag 25 november 2013 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook niet zo druk als DGK gaat worden.
mja 3 maanden is vol te houden, 1 jaar is lastiger
We participeerde zelfsquote:Op maandag 25 november 2013 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die lange RLS zullen wel nooit meer terugkomen ... Maar goed we waren er getuige van
Heel wat beeldmateriaal kwam van onze hand...quote:
Ik heb alle screenshots nog ergens, soms kijk ik gewoon om even te lachenquote:Op maandag 25 november 2013 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel wat beeldmateriaal kwam van onze hand...![]()
Ik heb alles van toen een paar jaar terug verwijderd uit mijn Storage , vnl. duizenden caps van de streams.. Ik kan het iig nergens meer terugvinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |