Specifiek, maar ik weet niet onder welke username... I'll know it when I see it.quote:Op zondag 24 november 2013 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand specifiek of gewoon algemeen "iemand"?
Waar slaat dat op? Ga je naar doen.quote:Op zondag 24 november 2013 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had van de week Spaanse worst van de Lidl , maar die is al weer bijna op ... Volgende keer bel ik je ff
Ja, jij kwam er toen mee, N vond het ook trouwens, maar dit was gewoon wat er in de winkel voor het grijpen lag en in snel aan het winkelmeisje kon geven zonder dat Soneal het doorhad....quote:Op zondag 24 november 2013 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat was toch mijn idee bij Soneal? Vond N dat eigenlijk ook wel ?
In RLS?quote:Op zondag 24 november 2013 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Specifiek, maar ik weet niet onder welke username... I'll know it when I see it.
Nope, deze zoektocht beslaat helaas het hele forum.quote:Op zondag 24 november 2013 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
In RLS?
Man? Vrouw? Leeftijd ongeveer? Seksuele voorkeur?
Grappig ,, Dat naar aanleiding van alleen een foto en een reclamequote:Op zondag 24 november 2013 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, jij kwam er toen mee, N vond het ook trouwens, maar dit was gewoon wat er in de winkel voor het grijpen lag en in snel aan het winkelmeisje kon geven zonder dat Soneal het doorhad....
Zij het vast ingepakt enzo, terwijl wij nog wat anders zochten.
Ponyloverquote:Op zondag 24 november 2013 22:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope, deze zoektocht beslaat helaas het hele forum.
Vergeet het maar snelquote:Op zondag 24 november 2013 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik... iets... vaag weet ik waar dit op slaat.
Veulen ach, die is liefquote:
Die zoek ik niet.quote:Op zondag 24 november 2013 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is wel van RLS, maar ik weet niet wat haar nieuwe nick is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |