quote:
Nee hoor. Kom niks tekortquote:
Ik kijk altijd gewoon mee met wat er momenteel in Amerika wordt uitgezonden. Ik wacht gewoon elke week dus op een nieuwe aflevering. Dat maakt een serie leukquote:Op zondag 24 november 2013 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik moet wel zeggen dat ik ook gerust een heel seizoen in 1 dag kijk van de series die ik volg.
Op het moment zit ik bijvoorbeeld te wachten tot het nieuwste seizoen van Homeland klaar is zodat ik die kan gaan kijken <3
Ik ook.quote:Op zondag 24 november 2013 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee hoor. Kom niks tekort
[..]
Ik kijk altijd gewoon mee met wat er momenteel in Amerika wordt uitgezonden. Ik wacht gewoon elke week dus op een nieuwe aflevering. Dat maakt een serie leuk
Voor jou ja.quote:Op zondag 24 november 2013 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee hoor. Kom niks tekort
[..]
Ik kijk altijd gewoon mee met wat er momenteel in Amerika wordt uitgezonden. Ik wacht gewoon elke week dus op een nieuwe aflevering. Dat maakt een serie leuk
Dat is juist één van de redenen dat het een serie heet...quote:Op zondag 24 november 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor jou ja.
Ik vind dat juist niet leuk.
Ja maar dat wil nog niet zeggen dat dat het leuk maakt, voor mij niet althans.quote:Op zondag 24 november 2013 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is juist één van de redenen dat het een serie heet...
Dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 24 november 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat wil nog niet zeggen dat dat het leuk maakt, voor mij niet althans.
Ik ben dan vaak helemaal uit het verhaal enz.
Welke is dat?quote:Op zondag 24 november 2013 21:59 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind trouwens die nieuwe Dracula serie best aardig
Het ligt er ook echt wel aan wat voor serie het is.quote:Op zondag 24 november 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
Over het algemeen download ik het ook elke week als het een serie is waar ik 'bij' ben. Als het een wat oudere serie is kijk download ik het hele seizoen en kijk ik het in etappes (2-3 afleveringen per avond of zo).
Daarom ook opstaan en eerst huishoudelijke taken doen en dan gaan kijkenquote:Op zondag 24 november 2013 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als het een wat oudere serie is, waarvan dus al één of meerdere seizoenen uit zijn, dan stop ik niet met kijken en verneuk ik de rest van mijn week, door geen huiswerk te doen, niet schoon te maken, misschien zelfs school én slaap over te slaan, etc.![]()
Dus meestal bewaar ik die tot ik ziek ben of ik een dag vrij ben..
Ja, maar je hebt geen knop met updaten... dus ik heb nu t zelfde gedaan als bij mijn andere app.quote:Op zondag 24 november 2013 21:52 schreef PeuRac het volgende:
Bijzonder, en wat Vinnie zegt, heb je die app geupdated?
Dat heb ik echt nog nooit gehadquote:Op zondag 24 november 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Vinnie?
blusdeken
brandblusser
verbanddoos
Je hoopt dat het nooit nodig is maar schaf het aan
Ja, maar kijk, dan heb ik dat gedaan. Dan ga ik de hele dag kijken. Als er dan meerdere seizoenen zijn, dan blijf ik kijken tot alles voorbij is. Dus sla ik alles over. Eten, slapen, alles. Dus slechtquote:Op zondag 24 november 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom ook opstaan en eerst huishoudelijke taken doen en dan gaan kijken
Indien hoog gebouw... noodtrap .. althans die van jou was op springhoogte hequote:Op zondag 24 november 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Vinnie?
blusdeken
brandblusser
verbanddoos
Ik heb dat met de eerste 2 seizoenen van the walking dead gehad.quote:Op zondag 24 november 2013 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als het een wat oudere serie is, waarvan dus al één of meerdere seizoenen uit zijn, dan stop ik niet met kijken en verneuk ik de rest van mijn week, door geen huiswerk te doen, niet schoon te maken, misschien zelfs school én slaap over te slaan, etc.![]()
Dus meestal bewaar ik die tot ik ziek ben of ik een dag vrij ben..
Hmm Sherlock moet ik ook nog steeds downloadenquote:Op zondag 24 november 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ligt er ook echt wel aan wat voor serie het is.
Dexter vond ik zo geniaal dat ik daar gewoon een dag voor inplande om het hele seizoen te kijken.
Bij Sherlock hou ik het bij 1 aflevering per avond, vooral omdat 1 aflevering al anderhalf uur duurt
Als jij het niet nodig hebt, heb ik het ook niet nodigquote:Op zondag 24 november 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehad
En vergeet de vodka niet.quote:Op zondag 24 november 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Vinnie?
blusdeken
brandblusser
verbanddoos
Ik heb 'm gedownload maar nog niet gekeken. Kwamen even andere series tussenquote:Op zondag 24 november 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm Sherlock moet ik ook nog steeds downloaden
Die is goedquote:Op zondag 24 november 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm Sherlock moet ik ook nog steeds downloaden
Ik heb gelukkig nog een kind rondlopen die gewoon de tv uitzet zodat ik eten ga maken voor hem enzquote:Op zondag 24 november 2013 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar kijk, dan heb ik dat gedaan. Dan ga ik de hele dag kijken. Als er dan meerdere seizoenen zijn, dan blijf ik kijken tot alles voorbij is. Dus sla ik alles over. Eten, slapen, alles. Dus slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |