quote:
Nee hoor. Kom niks tekortquote:
Ik kijk altijd gewoon mee met wat er momenteel in Amerika wordt uitgezonden. Ik wacht gewoon elke week dus op een nieuwe aflevering. Dat maakt een serie leukquote:Op zondag 24 november 2013 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik moet wel zeggen dat ik ook gerust een heel seizoen in 1 dag kijk van de series die ik volg.
Op het moment zit ik bijvoorbeeld te wachten tot het nieuwste seizoen van Homeland klaar is zodat ik die kan gaan kijken <3
Ik ook.quote:Op zondag 24 november 2013 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee hoor. Kom niks tekort
[..]
Ik kijk altijd gewoon mee met wat er momenteel in Amerika wordt uitgezonden. Ik wacht gewoon elke week dus op een nieuwe aflevering. Dat maakt een serie leuk
Voor jou ja.quote:Op zondag 24 november 2013 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee hoor. Kom niks tekort
[..]
Ik kijk altijd gewoon mee met wat er momenteel in Amerika wordt uitgezonden. Ik wacht gewoon elke week dus op een nieuwe aflevering. Dat maakt een serie leuk
Dat is juist één van de redenen dat het een serie heet...quote:Op zondag 24 november 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor jou ja.
Ik vind dat juist niet leuk.
Ja maar dat wil nog niet zeggen dat dat het leuk maakt, voor mij niet althans.quote:Op zondag 24 november 2013 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is juist één van de redenen dat het een serie heet...
Dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 24 november 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat wil nog niet zeggen dat dat het leuk maakt, voor mij niet althans.
Ik ben dan vaak helemaal uit het verhaal enz.
Welke is dat?quote:Op zondag 24 november 2013 21:59 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind trouwens die nieuwe Dracula serie best aardig
Het ligt er ook echt wel aan wat voor serie het is.quote:Op zondag 24 november 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
Over het algemeen download ik het ook elke week als het een serie is waar ik 'bij' ben. Als het een wat oudere serie is kijk download ik het hele seizoen en kijk ik het in etappes (2-3 afleveringen per avond of zo).
Daarom ook opstaan en eerst huishoudelijke taken doen en dan gaan kijkenquote:Op zondag 24 november 2013 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als het een wat oudere serie is, waarvan dus al één of meerdere seizoenen uit zijn, dan stop ik niet met kijken en verneuk ik de rest van mijn week, door geen huiswerk te doen, niet schoon te maken, misschien zelfs school én slaap over te slaan, etc.![]()
Dus meestal bewaar ik die tot ik ziek ben of ik een dag vrij ben..
Ja, maar je hebt geen knop met updaten... dus ik heb nu t zelfde gedaan als bij mijn andere app.quote:Op zondag 24 november 2013 21:52 schreef PeuRac het volgende:
Bijzonder, en wat Vinnie zegt, heb je die app geupdated?
Dat heb ik echt nog nooit gehadquote:Op zondag 24 november 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Vinnie?
blusdeken
brandblusser
verbanddoos
Je hoopt dat het nooit nodig is maar schaf het aan
Ja, maar kijk, dan heb ik dat gedaan. Dan ga ik de hele dag kijken. Als er dan meerdere seizoenen zijn, dan blijf ik kijken tot alles voorbij is. Dus sla ik alles over. Eten, slapen, alles. Dus slechtquote:Op zondag 24 november 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom ook opstaan en eerst huishoudelijke taken doen en dan gaan kijken
Indien hoog gebouw... noodtrap .. althans die van jou was op springhoogte hequote:Op zondag 24 november 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Vinnie?
blusdeken
brandblusser
verbanddoos
Ik heb dat met de eerste 2 seizoenen van the walking dead gehad.quote:Op zondag 24 november 2013 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als het een wat oudere serie is, waarvan dus al één of meerdere seizoenen uit zijn, dan stop ik niet met kijken en verneuk ik de rest van mijn week, door geen huiswerk te doen, niet schoon te maken, misschien zelfs school én slaap over te slaan, etc.![]()
Dus meestal bewaar ik die tot ik ziek ben of ik een dag vrij ben..
Hmm Sherlock moet ik ook nog steeds downloadenquote:Op zondag 24 november 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ligt er ook echt wel aan wat voor serie het is.
Dexter vond ik zo geniaal dat ik daar gewoon een dag voor inplande om het hele seizoen te kijken.
Bij Sherlock hou ik het bij 1 aflevering per avond, vooral omdat 1 aflevering al anderhalf uur duurt
Als jij het niet nodig hebt, heb ik het ook niet nodigquote:Op zondag 24 november 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehad
En vergeet de vodka niet.quote:Op zondag 24 november 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Vinnie?
blusdeken
brandblusser
verbanddoos
Ik heb 'm gedownload maar nog niet gekeken. Kwamen even andere series tussenquote:Op zondag 24 november 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm Sherlock moet ik ook nog steeds downloaden
Die is goedquote:Op zondag 24 november 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm Sherlock moet ik ook nog steeds downloaden
Ik heb gelukkig nog een kind rondlopen die gewoon de tv uitzet zodat ik eten ga maken voor hem enzquote:Op zondag 24 november 2013 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar kijk, dan heb ik dat gedaan. Dan ga ik de hele dag kijken. Als er dan meerdere seizoenen zijn, dan blijf ik kijken tot alles voorbij is. Dus sla ik alles over. Eten, slapen, alles. Dus slecht
Heb ik ook niet eigenlijkquote:Op zondag 24 november 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Vinnie?
blusdeken
brandblusser
verbanddoos
Uhm... en bedanktquote:Op zondag 24 november 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als jij het niet nodig hebt, heb ik het ook niet nodig
Rotjoch!!quote:Op zondag 24 november 2013 22:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik vond het een prachtige foto en moest het delen met jullie![]()
Ik zal het even downloaden opschrijvenquote:Op zondag 24 november 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Vinnie?
blusdeken
brandblusser
verbanddoos
Kloptquote:Op zondag 24 november 2013 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Indien hoog gebouw... noodtrap .. althans die van jou was op springhoogte he
Mja. Ik heb 2 katten die af en toe mauwen. Dan ga ik wel even wat doen voor hun. Ga ik even eten maken voor mij, dan pleur ik met bord en al weer op de bank en ga ik verder kijken. Maar ik heb dan altijd 'MOET.VERDER.KIJKEN!'-drang.quote:Op zondag 24 november 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is goed
[..]
Ik heb gelukkig nog een kind rondlopen die gewoon de tv uitzet zodat ik eten ga maken voor hem enz
Gheghe, bij mij kwam er werk en verhuizing tussenquote:Op zondag 24 november 2013 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb 'm gedownload maar nog niet gekeken. Kwamen even andere series tussen![]()
Ik had wel een rookmelder, moest van de woningbouw. Die slimme figuren kwamen hem boven het gasfornuis monteren.quote:Op zondag 24 november 2013 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
en een brandmelder
mja
ik heb het wel eens nodig gehad en blij dat ik het had
quote:Op zondag 24 november 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm... en bedankt
[..]
Rotjoch!!
En je weet dat er gewoon een batterijtje in zit he?quote:Op zondag 24 november 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had wel een rookmelder, moest van de woningbouw. Die slimme figuren kwamen hem boven het gasfornuis monteren.
Al vrij snel had ik dat ding aangevallen met een hamer omdat ie niet ophield met piepen
Sommige worden op het stroom aangesloten. Had ik in mijn vorige woning in ieder geval wel.quote:Op zondag 24 november 2013 22:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je weet dat er gewoon een batterijtje in zit he?
Brandmelder moet ook nog jaquote:Op zondag 24 november 2013 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
en een brandmelder
mja
ik heb het wel eens nodig gehad en blij dat ik het had
Ja, knopje indrukken om hem stil te krijgen werkte niet, ding openmaken om de batterij eruit te halen lukte ook niet, ik werd gek van het gepiep dus hamer gepakt.quote:Op zondag 24 november 2013 22:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je weet dat er gewoon een batterijtje in zit he?
Je vergeet de tie-ripsquote:Op zondag 24 november 2013 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En WD40 en Ducttape, dan heb je al het gereedschap dat je nodig hebt
Ik heb er 1 van de woningbouw gekregen en krijg elk jaar een 5 volt batterij van zequote:Op zondag 24 november 2013 22:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb geen rookmelder, en daar heeft de woningbouw ook nooit wat van gezegd..
Wel van plan er nog eentje aan te schaffen, maar vergeet het steeds..
Ja maar jij en koken gaat niet samenquote:Op zondag 24 november 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had wel een rookmelder, moest van de woningbouw. Die slimme figuren kwamen hem boven het gasfornuis monteren.
Al vrij snel had ik dat ding aangevallen met een hamer omdat ie niet ophield met piepen
Voor aan het bed en zoquote:Op zondag 24 november 2013 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die kunnen heel soms ook wel handig zijn ja
uhuhquote:Op zondag 24 november 2013 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die kunnen heel soms ook wel handig zijn ja
Dan nog zit er altijd een batterij in, want die moet ook werken wanneer de stroom uit valtquote:Op zondag 24 november 2013 22:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sommige worden op het stroom aangesloten. Had ik in mijn vorige woning in ieder geval wel.
Dat was juist het lullige, het koken ging goed!!quote:Op zondag 24 november 2013 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van de woningbouw gekregen en krijg elk jaar een 5 volt batterij van ze![]()
en heb er zelf 1 aangeschaft voor beneden
[..]
Ja maar jij en koken gaat niet samen
en brandmelders moet je niet boven het fornuis hangen![]()
Een CO melder pakt ook een kapotte CV ketel e.d. is iets duurder maar ook veiligerquote:
Zoals?quote:Op zondag 24 november 2013 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar zou ik toch andere dingen voor aanraden.
Ik ook. Kunnen geen tie-rips aan mijn bedquote:Op zondag 24 november 2013 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar zou ik toch andere dingen voor aanraden.
GMTAquote:Op zondag 24 november 2013 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een CO2 melder pakt ook een kapotte CV ketel e.d. is iets duurder maar ook veiliger
Wanneer ga je echt over eigenlijk?quote:Op zondag 24 november 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Kunnen geen tie-rips aan mijn bed
[..]
GMTA
Wat een eikelquote:Op zondag 24 november 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was juist het lullige, het koken ging goed!!
En dat zei ik ook tegen die meneer van de woningbouw, hij zei toen iets als: mevrouw ik zal het vast wel beter weten dan u he.
Denigrerende lul
Uhuh, maar ja.quote:
Eraf schroeven en verhangenquote:Op zondag 24 november 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was juist het lullige, het koken ging goed!!
En dat zei ik ook tegen die meneer van de woningbouw, hij zei toen iets als: mevrouw ik zal het vast wel beter weten dan u he.
Denigrerende lul
Van de week. Denk dinsdag ofzo.quote:Op zondag 24 november 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer ga je echt over eigenlijk?
Max is de beste rookmelderquote:Op zondag 24 november 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh, maar ja.
Nu heb ik geen rookmelder. Ik heb een hond die waarschuwt als er brand is
Kapotslaan met hamer werkte ookquote:Op zondag 24 november 2013 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eraf schroeven en verhangen
[..]
Van de week. Denk dinsdag ofzo.
Ja!!quote:
Klopt, zat er ook. Maar zo'n batterij raakt niet leeg door aanvoer van stroom. Heel chill.quote:Op zondag 24 november 2013 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan nog zit er altijd een batterij in, want die moet ook werken wanneer de stroom uit valt
Gewoon koptelefoon aansluiten op een dikke spoel toch. Kun je het zo horen.quote:Op zondag 24 november 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
Over stroom gesproken. Ik moet even zo'n leidingdetector halen, want het inbouwdoosafdekplaatje zit half onder het gips en kan dus niet zien waar de stroomkabels lopen
Neem er dan eentje waarbij je meerdere materialen kan ontdekken, dus niet alleen metaal. Maar ook hout e.d.quote:Op zondag 24 november 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
Over stroom gesproken. Ik moet even zo'n leidingdetector halen, want het inbouwdoosafdekplaatje zit half onder het gips en kan dus niet zien waar de stroomkabels lopen
WT de alwetende manquote:Op zondag 24 november 2013 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon koptelefoon aansluiten op een dikke spoel toch. Kun je het zo horen.
Hij is zo geweldigquote:
En waar haal ik die dikke spoel vandaan?quote:Op zondag 24 november 2013 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon koptelefoon aansluiten op een dikke spoel toch. Kun je het zo horen.
Waarom zou het een probleem zijn als je in hout boort?quote:Op zondag 24 november 2013 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neem er dan eentje waarbij je meerdere materialen kan ontdekken, dus niet alleen metaal. Maar ook hout e.d.
Probeer achter gipsplaten welke afgewerkt zijn maar eens die balken te vindenquote:Op zondag 24 november 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En waar haal ik die dikke spoel vandaan?
[..]
Waarom zou het een probleem zijn als je in hout boort?
Dat kun je horen als je er op kloptquote:Op zondag 24 november 2013 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Probeer achter gipsplaten welke afgewerkt zijn maar eens die balken te vinden
Interessant deze:quote:Op zondag 24 november 2013 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neem er dan eentje waarbij je meerdere materialen kan ontdekken, dus niet alleen metaal. Maar ook hout e.d.
Als hij nooit wordt gekalibreerd, hoe maakt dat een apparaat betrouwbaarder dan.quote:Hoogste betrouwbaarheid omdat hij vrij is van kalibratie
Ik denk dat hij juist blij is geen vrouw te zijnquote:Op zondag 24 november 2013 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo jammer dat het geen vrouw is he, anders zou dat de moeder van mijn kinderen worden.
Ik heb die altijd liggen, naast de brandblusser.quote:Op zondag 24 november 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En waar haal ik die dikke spoel vandaan?
[..]
Waarom zou het een probleem zijn als je in hout boort?
Aha.quote:Op zondag 24 november 2013 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb die altijd liggen, naast de brandblusser.
Ik zou me wel meer sociaal geaccepteerd voelen als ik mijn bloemetjesjurk aan wil trekken.quote:Op zondag 24 november 2013 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat hij juist blij is geen vrouw te zijn
Ik vond de vriezer een erg onlogische plek voor een brandblusser, dus helaas zijn hun wegen vaak gescheiden.quote:Op zondag 24 november 2013 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
Zelfs WT heeft een brandblusser
naast de vodka zeker?
Doe je die aan als je voor mij gaat koken?quote:Op zondag 24 november 2013 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou me wel meer sociaal geaccepteerd voelen als ik mijn bloemetjesjurk aan wil trekken.
Ik heb trouwens nog een pareltje gekocht gisterquote:Op zondag 24 november 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je die aan als je voor mij gaat koken?
Koken?quote:Op zondag 24 november 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je die aan als je voor mij gaat koken?
WT kookt gewoon voor mij hoor, heeft hij vorige keer ook gedaanquote:Op zondag 24 november 2013 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Koken?
Je bedoelt dat hij in zijn bloemetjesjurk naar de snackbar loopt?
Wat dan?quote:Op zondag 24 november 2013 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog een pareltje gekocht gister
Die jongen kan ook echt alles hequote:Op zondag 24 november 2013 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WT kookt gewoon voor mij hoor, heeft hij vorige keer ook gedaan
Geen idee wat dat isquote:
Als jij het zegtquote:
Geduld is een schone zaak....quote:Op zondag 24 november 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil zo graag mijn tatoeëerder appen om te vragen of hij al iets heeft getekend maar ik denk niet dat hij zulk stalkgedrag op prijs zal stellen
Maar het duurt nog zo lang voor het april isquote:
Ja helaas wel... nog effe volhouden....quote:Op zondag 24 november 2013 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar het duurt nog zo lang voor het april is
Ik wacht nog een week of 3 en dan ga ik hem wel stalken hoorquote:Op zondag 24 november 2013 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja helaas wel... nog effe volhouden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |