jaquote:Op zondag 24 november 2013 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar was het enige wat ik me kon bedenken![]()
Maar euh, wil nu wel eens foto's zien van nu het bijna een uitnodiging nu je huisje af is
Oh ja herkenbaarquote:Op zondag 24 november 2013 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is het ook. Vooral omdat je rond O&N altijd van die klotejochies van een jaar of 12 rond hebt lopen die rotjes zo dicht mogelijk bij mensen willen gooien enzo
Die was beter eigenlijk jaquote:
ik ben op zijn minst een knulquote:Op zondag 24 november 2013 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoiets als jij
meestal iets jonger nog
Zoveel scheelt het niet toch?quote:Op zondag 24 november 2013 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoiets als jij
meestal iets jonger nog
quote:Op zondag 24 november 2013 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Heb je rotjes bij je?" "Ja mevrouw." "Mooi." *Bam*
hehehe lotus iddquote:Op zondag 24 november 2013 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Zo weinig veranderd eigenlijk hè.
Wat is het verschil?quote:Op zondag 24 november 2013 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben op zijn minst een knul
Liever niet, in de SEX slowchat. Ik heb ineens heel foute associaties.quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 20:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Liever niet, in de SEX slowchat. Ik heb ineens heel foute associaties.
pech dan ...quote:
Sinds wanneer heeft honda horloges?quote:Op zondag 24 november 2013 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en die overleefd zelfs het einde van de wereld.
Is ook een Honda he
Wie kopt hem inquote:Op zondag 24 november 2013 20:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Er zullen er ook best tussen zitten die er op die manier hard van worden ja.quote:Op zondag 24 november 2013 20:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke vragen stellen hequote:Op zondag 24 november 2013 20:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pech dan ...
[..]
Sinds wanneer heeft honda horloges?
Gelijk door naar 50 tinten dan maarquote:Op zondag 24 november 2013 20:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
schiet op danquote:Op zondag 24 november 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Punt is dat het nog niet af is
Pfff.... je moet alleen nog je spullen er in zetten en klaar ben jequote:Op zondag 24 november 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Punt is dat het nog niet af is
A dirty mind.....quote:Op zondag 24 november 2013 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zullen er ook best tussen zitten die er op die manier hard van worden ja.
Jij viespeuk
Ook van pisbakken staal gemaakt of valt dat wel mee?quote:Op zondag 24 november 2013 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke vragen stellen he
ik ben master in moeilijke vragenquote:Op zondag 24 november 2013 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke vragen stellen he
quote:
Klopt, mijn bed wordt alleen nog een probleem. Die heeft een hoofdbord van 140x140 wat niet in de auto pastquote:Op zondag 24 november 2013 20:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pfff.... je moet alleen nog je spullen er in zetten en klaar ben je
Nee dat valt wel mee.quote:Op zondag 24 november 2013 20:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook van pisbakken staal gemaakt of valt dat wel mee?
Ik hoorde van vrienden dat die eigenlijk nog best soft isquote:Op zondag 24 november 2013 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gelijk door naar 50 tinten dan maar![]()
Weet niet,is wel mijn merk maar horloges gaan me net even te verquote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee.
Heb er ook nog 1 van BAR-Honda
Ik hoorde dat t totaal onrealistisch is. Gaat blijkbaar anders, in die kringen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoorde van vrienden dat die eigenlijk nog best soft is
Bed van 160 of 180 breed kopen danquote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Klopt, mijn bed wordt alleen nog een probleem. Die heeft een hoofdbord van 140x140 wat niet in de auto past
geen ervaring mee eigenlijkquote:Op zondag 24 november 2013 20:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik hoorde dat t totaal onrealistisch is. Gaat blijkbaar anders, in die kringen.
Is het ookquote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een maat oppakken en met het OV gaan?quote:Op zondag 24 november 2013 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bed van 160 of 180 breed kopen dandan laten bezorgen
![]()
maar past het ook niet in die Opel? En anders ff op het dak, zo ver hoef je niet toch?
Hmm het zou ook wel eens 160 kunnen zijn, geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 24 november 2013 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bed van 160 of 180 breed kopen dandan laten bezorgen
![]()
maar past het ook niet in die Opel? En anders ff op het dak, zo ver hoef je niet toch?
quote:Op zondag 24 november 2013 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het ook
Althans er was niks waardoor mijn mond openviel omdat ik er nog nooit van gehoord heb
Maarja ik heb natuurlijk al het nodige ervaringDat kan ook meer over jou zeggen lolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit!!!!!!!quote:Op zondag 24 november 2013 20:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Met een maat oppakken en met het OV gaan?
Dan kan en ga ik nog liever lopenquote:Op zondag 24 november 2013 20:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Met een maat oppakken en met het OV gaan?
oh echt?quote:Op zondag 24 november 2013 20:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan ook meer over jou zeggen lola
zaagquote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Klopt, mijn bed wordt alleen nog een probleem. Die heeft een hoofdbord van 140x140 wat niet in de auto past
geen idee... heb die boeken nog steeds niet gelezenquote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je em daarna weer maakt is het gewoon demonterenquote:Op zondag 24 november 2013 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dikke doei, ik ga mijn bed of auto niet kapot zagen
Ja echt!quote:
Geen dak dragers?quote:Op zondag 24 november 2013 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Plus een grotere kans dat ie uit elkaar flikkert tijdens de seksquote:Op zondag 24 november 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je em daarna weer maakt is het gewoon demonteren
weet ikquote:Op zondag 24 november 2013 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon met een beetje ducttape weer aan elkaar.quote:Op zondag 24 november 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De auto of het bed?quote:Op zondag 24 november 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Plus een grotere kans dat ie uit elkaar flikkert tijdens de seks
Ik heb wel dakdragersquote:Op zondag 24 november 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, wat moet ik met die dingen (behalve mijn hoofdbord op vervoeren) ?
Dan doe je het ergens anders.quote:Op zondag 24 november 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Spanbanden.... ennuh iets onder de poten doen waardoor t wat stroever is.... anders kan je sowieso lachenquote:Op zondag 24 november 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij schoof met je bed zo de gang op?quote:Op zondag 24 november 2013 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Spanbanden.... ennuh iets onder de poten doen waardoor t wat stroever is.... anders kan je sowieso lachen![]()
![]()
laatst al gehad dat het bed in elkaar stortte tijdens de sexquote:Op zondag 24 november 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee... wel een keer met een matras maar dat is een heul ander verhaalquote:Op zondag 24 november 2013 20:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij schoof met je bed zo de gang op?
Ik weet niet hoor, maar dat is echt wel het laatste waar je je aan vasthoudt.quote:Op zondag 24 november 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij als ik dat zou lezen zou ik elke pagina in de lach schieten.quote:
Nou vertel, ben er nu toch.quote:Op zondag 24 november 2013 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... wel een keer met een matras maar dat is een heul ander verhaal![]()
Maar dat kan wel eens handig zijn als je op vakantie gaatquote:
Als ik 's ochtends wakker word en ik wil seks ga ik niet eerst naar een andere ruimte verhuizenquote:Op zondag 24 november 2013 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan doe je het ergens anders.
Denk nou eens in kansen Vin
Weet ik veel, 2 ofzo?quote:Op zondag 24 november 2013 20:54 schreef Buurpoes het volgende:
Vinniiee, over hoeveel km ga je eigenlijk verhuizen?
in dat geval beter matras op de grond leggenquote:Op zondag 24 november 2013 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
laatst al gehad dat het bed in elkaar stortte tijdens de sex(niet dat van mij).
Ik niet, ook geen trekhaak. Voor spullen vervoeren leen ik de terreinwagen van mn vader wel, past veel in en mag veel achterquote:
Vloerbedekking ftwquote:Op zondag 24 november 2013 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Spanbanden.... ennuh iets onder de poten doen waardoor t wat stroever is.... anders kan je sowieso lachen![]()
![]()
Ik heb het ook al eens gehadquote:Op zondag 24 november 2013 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
laatst al gehad dat het bed in elkaar stortte tijdens de sex(niet dat van mij).
Moet je je ergens aan vasthouden dan?quote:Op zondag 24 november 2013 20:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar dat is echt wel het laatste waar je je aan vasthoudt.
[..]
Volgens mij als ik dat zou lezen zou ik elke pagina in de lach schieten.
we hebben in wat studentenflats matrasraces gehouden... of de trap gewoon als glijbaan gebruikt.... dat was lachen... maar niks met seks dusquote:
Awesome!quote:Op zondag 24 november 2013 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
we hebben in wat studentenflats matrasraces gehouden... of de trap gewoon als glijbaan gebruikt.... dat was lachen... maar niks met seks dus
Twéé kilometer? In de tijd dat we hier zitten te miepen over hoe je dat ding moet verhuizen, had je hem al lopend kunnen brengen!!quote:Op zondag 24 november 2013 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dat kan wel eens handig zijn als je op vakantie gaatVoor mij niet van toepassing
[..]
Als ik 's ochtends wakker word en ik wil seks ga ik niet eerst naar een andere ruimte verhuizen
[..]
Weet ik veel, 2 ofzo?
Gaafquote:Op zondag 24 november 2013 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
we hebben in wat studentenflats matrasraces gehouden... of de trap gewoon als glijbaan gebruikt.... dat was lachen... maar niks met seks dus
oja ... misschien toch maar eens een groot tapijt halen.....quote:Op zondag 24 november 2013 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vloerbedekking ftw
[..]
Ik heb het ook al eens gehad
[..]
Moet je je ergens aan vasthouden dan?
Had gekund, ware het niet dat alleen het hoofdbord al 30kg is ofzoquote:Op zondag 24 november 2013 20:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Twéé kilometer? In de tijd dat we hier zitten te miepen over hoe je dat ding moet verhuizen, had je hem al lopend kunnen brengen!!
Dat laatste.quote:Op zondag 24 november 2013 20:58 schreef Royco1 het volgende:
Verdomme, ik heb dat nog nooit gehad
Tref ik dan net altijd kwalitatief goed in elkaar gezette bedden, of neuk ik niet hard genoeg?
Nu ben ik heel erg onzeker
Steekwagentjequote:Op zondag 24 november 2013 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had gekund, ware het niet dat alleen het hoofdbord al 30kg is ofzo
Dat laatstequote:Op zondag 24 november 2013 20:58 schreef Royco1 het volgende:
Tref ik dan net altijd kwalitatief goed in elkaar gezette bedden, of neuk ik niet hard genoeg?
Ik ook nietquote:Op zondag 24 november 2013 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jazeker..... ik zou het zo weer doen, maar ik heb geen klein matras meer
bij t 1ste zou ik eerder trots zijn en t 2de tsja ... vraag het eens aan je dame(s)quote:Op zondag 24 november 2013 20:58 schreef Royco1 het volgende:
Same herequote:Op zondag 24 november 2013 20:58 schreef Royco1 het volgende:
Ik snap het ook niet hoor, moeten vast wel goedkope bedden zijnquote:Op zondag 24 november 2013 20:58 schreef Royco1 het volgende:
Ik wil nog wel een tapijt/karpet voor onder de salontafel. Lekker aan de voetjesquote:Op zondag 24 november 2013 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oja ... misschien toch maar eens een groot tapijt halen.....
Heb ik niet en ken ook niemand met zo'n dingquote:
vraag de importduitser... hoeft die gelijk een keer niet naar de sportschoolquote:Op zondag 24 november 2013 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had gekund, ware het niet dat alleen het hoofdbord al 30kg is ofzo
Ik heb gewoon twee matrassen van 90 breedquote:Op zondag 24 november 2013 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jazeker..... ik zou het zo weer doen, maar ik heb geen klein matras meer
Ik heb helemaal niks gezegdquote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij zei dat ik voorzichtig moest zijn
Dat heb ik ook. Zoo fijnquote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een tapijt/karpet voor onder de salontafel. Lekker aan de voetjes
ik las knietjes ... en wiens idee was dat?quote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil nog wel een tapijt/karpet voor onder de salontafel. Lekker aan de voetjes
Goed punt.quote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vraag de importduitser... hoeft die gelijk een keer niet naar de sportschool
Ik 2 van 70 of 80 (geen idee eigenlijk) en een topmatrasquote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb gewoon twee matrassen van 90 breed
Is tenminste niet zo koudquote:
Daar zou t mee moeten lukken... jouw trap is er best leuk voorquote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb gewoon twee matrassen van 90 breed
knietjes kan ookquote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik las knietjes ... en wiens idee was dat?
Knietjes kan ook jaquote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik las knietjes ... en wiens idee was dat?
Verschrikkelijkquote:Op zondag 24 november 2013 21:01 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso, zo'n bed welke bij elke beweging piept en kraakt. Om gek van te worden toch.![]()
Jij koopt een goed bed zodat je geen gezeik hebt tijdens de seks?quote:Op zondag 24 november 2013 21:01 schreef Buurpoes het volgende:
Same here, goed bed gekocht toen ik ging samenwonen. Diep gat in mijn spaarrekening, maar geen gemier tijdens de seks.
Inderdaadquote:
T vreemde is... dat dat alleen opvalt tijdens seksuele uitspattingen..... op alle andere momenten merkt niemand watquote:Op zondag 24 november 2013 21:01 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso, zo'n bed welke bij elke beweging piept en kraakt. Om gek van te worden toch.![]()
Jawel, ook zonder seks is dat irritantquote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
T vreemde is... dat dat alleen opvalt tijdens seksuele uitspattingen..... op alle andere momenten merkt niemand wat
Veel te kort johquote:Op zondag 24 november 2013 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar zou t mee moeten lukken... jouw trap is er best leuk voor
Ik heb vooral een goed bed gekocht om goed te slapenquote:Op zondag 24 november 2013 21:01 schreef Buurpoes het volgende:
Same here, goed bed gekocht toen ik ging samenwonen. Diep gat in mijn spaarrekening, maar geen gemier tijdens de seks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Nog wel, wacht maar tot die kaal isquote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
InderdaadEn mijn katten mogen er ook maar al te graag op spelen
Kattenquote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
InderdaadEn mijn katten mogen er ook maar al te graag op spelen
Dit. *omdraait...* KRAAAAAAAAAKquote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, ook zonder seks is dat irritant
Zolang het niet mijn huis is, boeit het me niet, zijn toch niet mijn burenquote:Op zondag 24 november 2013 21:01 schreef S95Sedan het volgende:
Ja precies.quote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Katten
[..]
Dit. *omdraait...* KRAAAAAAAAAK
Laterquote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef -Engel- het volgende:
ik ga ff lezenen nieuwe thee zetten
enzo
Dat is net zoiets als je inhouden in je eigen huisquote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zolang het niet mijn huis is, boeit het me niet, zijn toch niet mijn buren
Have funquote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef -Engel- het volgende:
ik ga ff lezenen nieuwe thee zetten
enzo
quote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja precies.
Dan wil je haar gewoon het bed uitduwen, of vastleggen zodat ze niet meer kan omdraaien.
quote:Op zondag 24 november 2013 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan doe je het ergens anders.
Denk nou eens in kansen Vin
Ik ga er maar gewoon vanuit dat dat niet gaat gebeurenquote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog wel, wacht maar tot die kaal is
quote:
Ik moet nog uittesten hoe gehorig mijn huis is...quote:Op zondag 24 november 2013 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als je inhouden in je eigen huis
Dat doe ik ook niet, mijn buurvrouw hoor ik ook, dus kan er niet wakker van liggen als ze mij hoortquote:Op zondag 24 november 2013 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als je inhouden in je eigen huis
Don't underestimate katten!quote:Op zondag 24 november 2013 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga er maar gewoon vanuit dat dat niet gaat gebeuren
[..]![]()
haha, inderdaad herkenbaarquote:Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Don't underestimate katten!![]()
Op een dag kom je thuis en ligt de ene helft in je keuken en de andere helft bij je voordeur
En liggen de katten heel onschuldig te kijkenquote:Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op een dag kom je thuis en ligt de ene helft in je keuken en de andere helft bij je voordeur
Er liggen al af en toe draadjes over de vloer. Maar kaal zal 'ie vast niet worden. In ieder geval niet op korte termijn.quote:Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of je huurt er eentjequote:Op zondag 24 november 2013 21:05 schreef Buurpoes het volgende:
Oh en zo'n steekwagentje haal je voor twee tientjes bij zo'n doe-het-zelf-zaak. Heb je de rest van je leven lol van, gaat namelijk niet stuk.
Maar staat wel in de weg in de schuur.
Ik ook niet... interesseert me geen hol.quote:Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, mijn buurvrouw hoor ik ook, dus kan er niet wakker van liggen als ze mij hoort
Of gewoon mensen om je heen vragen. Is er vast wel één in je kennissenkring die zo'n ding heeft..quote:Op zondag 24 november 2013 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of je huurt er eentjekost je 7.50 ofzo
Ik kwam geloof ik.verkeerd over. Mijn prioriteit was toen van rugpijn door waardeloos geleend bed af komen. Maar, het moet gezegd, een niet-krakend bed stond op nummer twee. Zo irritant....quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij koopt een goed bed zodat je geen gezeik hebt tijdens de seks?
Mijn prioriteit voor een bed ligt toch iets anders
Ja dat kan ook nogquote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of gewoon mensen om je heen vragen. Is er vast wel één in je kennissenkring die zo'n ding heeft..
Ernstig ditquote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef PeuRac het volgende:
Hoewel ik mn buurvrouw eigenlijk nooit sex hoor hebben, terwijl ik weet dat ze wel lawaai maakt...
Als die beesten eenmaal een begin hebbenquote:Op zondag 24 november 2013 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er liggen al af en toe draadjes over de vloer. Maar kaal zal 'ie vast niet worden. In ieder geval niet op korte termijn.
Ik heb soms ook wel goede ideetjesquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb soms ook wel goede ideetjes
Ze bijten er niet in ofzo he. Ze spelen er bovenop. Ik loop ook af en toe draadjes los. Dan hangt er weer eentje aan mn sok. Op die manier komen die draadjes los. Op geen enkele andere manierquote:Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als die beesten eenmaal een begin hebben![]()
Ik vraag altijd eerst aan een aantal mensen, als zij het niet hebben, koop of huur ik het inderdaad zelfquote:Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik heb niet zoveel kennissen om mijn heen dus wij hebben nog wel eens wat gehuurd voor gereedschap enzo
Pen en papierquote:Op zondag 24 november 2013 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
Over dingen kopen gesproken, ik moet ff wat dingen opschrijven om te kopen anders vergeet ik het
Ja dat heb ik dus al eens gehadquote:Op zondag 24 november 2013 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pen en papier
en dan papier vergeten
telefoon
Heb je al een strijkplank en een strijkijzer?
Ah valt mee nog dan jaquote:Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze bijten er niet in ofzo he. Ze spelen er bovenop. Ik loop ook af en toe draadjes los. Dan hangt er weer eentje aan mn sok. Op die manier komen die draadjes los. Op geen enkele andere manier
Een dikke vacht? Whut?quote:Op zondag 24 november 2013 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus al eens gehadNu wilde ik 'm in m'n creditcardhouder doen, maar die puilt uit
Nope, beiden niet. Peu zei dat ik er 1 moest hebben met een 'dikke vacht' ofzo, en die heb ik nog niet gevondenEdit: de plank dus.
Ja zoals een aardappelschilmesje of een blikopenerquote:Op zondag 24 november 2013 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had inderdaad ook een hele lijst met dingen, superhandig!![]()
En het zijn meestal de kleine dingen die je vergeet, waar je pas achterkomt als je al een paar weken op jezelf woont en je dat ene ineens nodig blijkt te hebben
Gewoon een brabantia van Marktplaatsquote:Op zondag 24 november 2013 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus al eens gehadNu wilde ik 'm in m'n creditcardhouder doen, maar die puilt uit
Nope, beiden niet. Peu zei dat ik er 1 moest hebben met een 'dikke vacht' ofzo, en die heb ik nog niet gevondenEdit: de plank dus.
k heb t geen vacht genoemdquote:Op zondag 24 november 2013 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een brabantia, van mijn ouders gekregen. Al mijn wasgoed sowieso van mijn ouders gekregen. Wasmachine voor mijn verjaardag, wasdroger gratis gekregen (had mn broertje weer eens gefixt), strijkplank via marktplaats van mn ouders en een strijkijzer hadden ze nog over. Hoppaquote:Op zondag 24 november 2013 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb wel een fijne brede strijkplank
Die heb ik toevallig alquote:Op zondag 24 november 2013 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zoals een aardappelschilmesje of een blikopener
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neef heeft die set ook, liggen wel fijn in de hand en zo*noteert.quote:Op zondag 24 november 2013 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon een brabantia van Marktplaats
Die heb ik ook, maar ik vind hem niet handig voor broeken.quote:Op zondag 24 november 2013 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb wel een fijne brede strijkplank
ja dit.quote:Op zondag 24 november 2013 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
k heb t geen vacht genoemdmet een dikke hoes.
Dank u, even kijkenquote:Op zondag 24 november 2013 21:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Bijvoorbeeld.
Ideaal zegquote:Op zondag 24 november 2013 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb een brabantia, van mijn ouders gekregen. Al mijn wasgoed sowieso van mijn ouders gekregen. Wasmachine voor mijn verjaardag, wasdroger gratis gekregen (had mn broertje weer eens gefixt), strijkplank via marktplaats van mn ouders en een strijkijzer hadden ze nog over. Hoppa
quote:Op zondag 24 november 2013 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig al!
En ik heb ook net een messenset gekocht via een van die dagaanbiedingsitesZiet er nice uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neef heeft die set ook, liggen wel fijn in de hand en zo
[..]
*noteert.
Ik merkte het inderdaad met dingen als een garder, een kaasschaaf, een pizza-rolmesgeval, en nog zoveel meer
Jaquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Volgens mij heb ik die dingen ook al, alleen nog geen (kaas)rasp. Zo'n rolmes vind ik maar irritant trouwens, daar kan ik niet mee overwegquote:Op zondag 24 november 2013 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ziet er nice uit!
Ik merkte het inderdaad met dingen als een garder, een kaasschaaf, een pizza-rolmesgeval, en nog zoveel meer
[..]
Ja
quote:Op zondag 24 november 2013 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig al!
En ik heb ook net een messenset gekocht via een van die dagaanbiedingsitesLeuke kleurtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neef heeft die set ook, liggen wel fijn in de hand en zo
[..]
*noteert.Voor broeken juist wel, verder strijk ik wel de kussenslopen maar niet het beddengoedquote:Op zondag 24 november 2013 21:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar ik vind hem niet handig voor broeken.
En hoe vaak sta je nou een grote lap te strijken? Ik gebruik al jaren geen tafelkleed meer en mijn beddengoed weiger ik te strijken.
Check x5. Best handig, met FOK!kers naar de ikeaquote:Op zondag 24 november 2013 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Een maatbeker, een vergiet, een slakom, een waterkoker, een tosti-apparaat...
Oh, ik vind dat juist fijnquote:Op zondag 24 november 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die dingen ook al, alleen nog geen (kaas)rasp. Zo'n rolmes vind ik maar irritant trouwens, daar kan ik niet mee overweg
gewoon snijden met een scherp mesquote:Op zondag 24 november 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die dingen ook al, alleen nog geen (kaas)rasp. Zo'n rolmes vind ik maar irritant trouwens, daar kan ik niet mee overweg
quote:Op zondag 24 november 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Check x5. Best handig, met FOK!kers naar de ikea
quote:Op zondag 24 november 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik zo'n ding gebruik, wordt er niks gesnedenquote:Op zondag 24 november 2013 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik vind dat juist fijnIk kan een pizza niet anders snijden
Preciesquote:Op zondag 24 november 2013 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon snijden met een scherp mes
[..]
Ehhh Vin heb je dit al en dit en dit dat zus en zo... heb je trouwens al theedoeken enzo?quote:Op zondag 24 november 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, ja een of twee setjes geloof ik.quote:Op zondag 24 november 2013 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ehhh Vin heb je dit al en dit en dit dat zus en zo... heb je trouwens al theedoeken enzo?
Als ik zo'n ding niet gebruik, wordt er niks gesnedenquote:Op zondag 24 november 2013 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik zo'n ding gebruik, wordt er niks gesneden
Lolquote:Op zondag 24 november 2013 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik zo'n ding niet gebruik, wordt er niks gesneden
Vaatdoeken? Afwasborstel? Schuursponsjes? Handdoeken? Droogrek?quote:Op zondag 24 november 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, ja een of twee setjes geloof ik.
En vaatdoekjesquote:Op zondag 24 november 2013 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ehhh Vin heb je dit al en dit en dit dat zus en zo... heb je trouwens al theedoeken enzo?
Wasmand!quote:Op zondag 24 november 2013 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En vaatdoekjes
Wasmiddel
Wasmand
Gewoon 'I have a dream' toch?quote:Op zondag 24 november 2013 21:27 schreef -Engel- het volgende:
grrrr.... hoe heet dat nummer waarbij martin luther king gequote wordt?
I have a dreamquote:Op zondag 24 november 2013 21:27 schreef -Engel- het volgende:
grrrr.... hoe heet dat nummer waarbij martin luther king gequote wordt?
Check. *noteert*. *noteert*. Check. *noteert*quote:Op zondag 24 november 2013 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vaatdoeken? Afwasborstel? Schuursponsjes? Handdoeken? Droogrek?
Zie hierboven.quote:Op zondag 24 november 2013 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En vaatdoekjes
Wasmiddel
Wasmand
Toppie. *ook noteert*quote:Op zondag 24 november 2013 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wasmand!Daar heb ik er hier nog eentje van over. Mag je zo hebben Vin..
die met die saxo foon hequote:Op zondag 24 november 2013 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon 'I have a dream' toch?
Als jij het zegt zou het wel moeten kloppen... ik had gezocht op martin luther kingquote:
onderzetters voor je salontafelquote:Op zondag 24 november 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Check. *noteert*. *noteert*. Check. *noteert*
[..]
Zie hierboven.
*noteert*
*noteert*
Wel handig dit, ik zou zeggen ga nog even door
Ja, I know.quote:Op zondag 24 november 2013 21:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die met die saxo foon he
[..]
Als jij het zegt zou het wel moeten kloppen... ik had gezocht op martin luther king
Jawelquote:Op zondag 24 november 2013 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, I know.
Oh, en als ik het zeg is het niet goed?
Inderdaad. Maar dan wel Tupperware.quote:Op zondag 24 november 2013 21:29 schreef -Engel- het volgende:
tubberware bakjes of vrieszakjes.... eerste is handiger vind ik zelf
Okequote:Op zondag 24 november 2013 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jawel
maar lola is de dj queen hiero
a hehehe ...quote:Op zondag 24 november 2013 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar dan wel Tupperware.
De echte ook nog!!quote:Op zondag 24 november 2013 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmm, die heb ik ook nog niet volgens mij. *noteert*quote:Op zondag 24 november 2013 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
onderzetters voor je salontafel
onderzetters voor je pannen
pannenlappen/handschoen
quote:Op zondag 24 november 2013 21:29 schreef -Engel- het volgende:
tubberware bakjes of vrieszakjes.... eerste is handiger vind ik zelf
Invriesbare bakkies heb ikquote:Op zondag 24 november 2013 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zijn wel de fijnste! Maar fucking duurquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, die heb ik ook nog niet volgens mij. *noteert*
[..]
[..]
Invriesbare bakkies heb ik
nahjaquote:Op zondag 24 november 2013 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, I know.
Oh, en als ik het zeg is het niet goed?
Huppelquote:
Gaan wel echt 30 jaar meequote:Op zondag 24 november 2013 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zijn wel de fijnste! Maar fucking duur
Ja, kloptquote:
hij heeft toch Facebookquote:Op zondag 24 november 2013 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
Vin! een verjaardagskalender voor op je plee![]()
Die heb ik nog niet. Wilde ik vanmiddag halen, toen zag ik de prijs. 30 euroquote:Op zondag 24 november 2013 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
Vin
J, zegt zolang je een toiletrolhouder hebt ben je klaar![]()
Ook handig inderdaadquote:Op zondag 24 november 2013 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
Vin! een verjaardagskalender voor op je plee![]()
Waar ben jij wezen kijken danquote:Op zondag 24 november 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet. Wilde ik vanmiddag halen, toen zag ik de prijs. 30 euro![]()
![]()
[..]
Ook handig inderdaad
Goed punt, sowieso ben ik zelfs met facebook heel slecht met feliciteren en zoquote:Op zondag 24 november 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet iedereen heb ik op Facebook, plus niet iedereen vult zijn of haar geboortedatum in
Ikea heeft ze ookquote:Op zondag 24 november 2013 21:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar ben jij wezen kijken dan![]()
Praxis heeft goedkopere in ieder geval, daar heb ik die van mij vandaan
Ik heb mijn jaarlijkse helweek weer overleefdquote:Op zondag 24 november 2013 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nahja![]()
[..]
Huppel
hoe gaat het nu?
Ik was bij de Karwei, want die was open. Toen ik bij de Praxis/Gamma was heb ik er niet op gelet.quote:Op zondag 24 november 2013 21:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar ben jij wezen kijken dan![]()
Praxis heeft goedkopere in ieder geval, daar heb ik die van mij vandaan
Ja ik ookquote:Op zondag 24 november 2013 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed punt, sowieso ben ik zelfs met facebook heel slecht met feliciteren en zo
Kom je nu weer gezellig mee posten dan?quote:Op zondag 24 november 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mijn jaarlijkse helweek weer overleefd
oe nieuwe smiley ontdektquote:
Ik had 'm ook net gevonden. Had gehoopt je blij te kunnen maken, maar helaasquote:Op zondag 24 november 2013 21:38 schreef -Engel- het volgende:
Eindelijk de juiste mixtnx TGND en Lola
deze dus
Geen idee.quote:Op zondag 24 november 2013 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je nu weer gezellig mee posten dan?
Dat is een stomme app, die heb ik (net als bijna alle ander apps) geblokkeerd, de feature in facebook zelf werkt prima.quote:Op zondag 24 november 2013 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die klote verzoeken van facebook kalender
tha fuckquote:Op zondag 24 november 2013 21:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tong heeft eindelijk zijn zin gekregen![]()
Okiequote:Op zondag 24 november 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik heb toch helemaal geen tijd joh![]()
Ik moet series kijken, borduren, op pad met familie en vrienden, appen met mensjes, huishouden enz enz enz
Ik was al blij meisquote:Op zondag 24 november 2013 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had 'm ook net gevonden. Had gehoopt je blij te kunnen maken, maar helaas
Op het borduren na moet de rest dat toch ook gewoon.quote:Op zondag 24 november 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik heb toch helemaal geen tijd joh![]()
Ik moet series kijken, borduren, op pad met familie en vrienden, appen met mensjes, huishouden enz enz enz
Maar het was mijn doel om jou blij te maken door mijn bijdrage. Maar mijn bijdrage was net een paar minuten te laatquote:Op zondag 24 november 2013 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik was al blij meisen muziekjes doen dat nog meer
We hebben toch al geholpen met de titel, de rest heeft ze zelf gedaanquote:Op zondag 24 november 2013 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar het was mijn doel om jou blij te maken door mijn bijdrage. Maar mijn bijdrage was net een paar minuten te laat
Ja, maar.. maar... nouquote:Op zondag 24 november 2013 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We hebben toch al geholpen met de titel, de rest heeft ze zelf gedaan
Ja maar ik pak het net iets anders aan dan de rest hequote:Op zondag 24 november 2013 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op het borduren na moet de rest dat toch ook gewoon.
Ik vorig weekend 3,5 seizoen in 3 dagenquote:Op zondag 24 november 2013 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik pak het net iets anders aan dan de rest he![]()
Heb in ruim een week tijd even 7 seizoenen van 1 serie gekeken, dat is tijdrovend hoor
Ik ben wel vaker op zoek naar muziek.... als iemand weet hoe ik google play werkend krijgt op mijn foon dat lijkt me ook wel leukquote:Op zondag 24 november 2013 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar het was mijn doel om jou blij te maken door mijn bijdrage. Maar mijn bijdrage was net een paar minuten te laat
Jaquote:Op zondag 24 november 2013 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We hebben toch al geholpen met de titel, de rest heeft ze zelf gedaan
Goed bezig!!quote:Op zondag 24 november 2013 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vorig weekend 3,5 seizoen in 3 dagen
quote:Op zondag 24 november 2013 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik pak het net iets anders aan dan de rest he![]()
Heb in ruim een week tijd even 7 seizoenen van 1 serie gekeken, dat is tijdrovend hoor
Dat is gewoon niet leuk meerquote:Op zondag 24 november 2013 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vorig weekend 3,5 seizoen in 3 dagen
Niet?quote:
Kan je niet Google Play via de Market downloaden?quote:Op zondag 24 november 2013 21:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker op zoek naar muziek.... als iemand weet hoe ik google play werkend krijgt op mijn foon dat lijkt me ook wel leukKunnen we weer door met zoeken
ja mijn tel wordt ondersteund, ja mijn versie android is oud genoeg ennuh ik heb een poging gedaan om de market van de tel te gooien maar dat lukte niet
Als je nog een leuke serie wil kijken; the 4400 is dat die ik dus in 3 dagen tijd heb gekekenquote:Op zondag 24 november 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig!!
Ik begin 's ochtends met stofzuigen en dweilen en dan de bank op!
Ik heb de afgelopen week Gilmore Girls weer zitten kijken. 7x 22 afleveringen!
Jawel joh, vooral als je je gewoon slecht/ziek voeltquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig!!
Ik begin 's ochtends met stofzuigen en dweilen en dan de bank op!
Ik heb de afgelopen week Gilmore Girls weer zitten kijken. 7x 22 afleveringen!
Ik heb het wel eens gedaan, maar zou het niet snel nog een keer doenquote:
Hmm ja oke, dan misschien wel jaquote:Op zondag 24 november 2013 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je nog een leuke serie wil kijken; the 4400 is dat die ik dus in 3 dagen tijd heb gekeken
[..]
Jawel joh, vooral als je je gewoon slecht/ziek voelt![]()
Zat dat hele weekend in een andere wereld joh. Moest echt wennen aan de gewone wereld toen ik maandag weer naar school ging
heb ik al gezocht... maar dan krijg je vage appsquote:Op zondag 24 november 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je niet Google Play via de Market downloaden?
Nog nooit iets over gehoord!!quote:Op zondag 24 november 2013 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je nog een leuke serie wil kijken; the 4400 is dat die ik dus in 3 dagen tijd heb gekeken
[..]
Zat dat hele weekend in een andere wereld joh. Moest echt wennen aan de gewone wereld toen ik maandag weer naar school ging
Ja een keer is dat wel leuk, maar niet elke dagquote:Op zondag 24 november 2013 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ohquote:Op zondag 24 november 2013 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heb ik al gezocht... maar dan krijg je vage apps
Ik vind het heerlijkquote:Op zondag 24 november 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gedaan, maar zou het niet snel nog een keer doen
Al zit ik ook zowat de hele dag achter de pc, dus weinig verschil
Hihiquote:
Zoals dit doe ik ook zelden hoorquote:Op zondag 24 november 2013 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja een keer is dat wel leuk, maar niet elke dag
ik heb google play standaard op mijn telefoon staanquote:Op zondag 24 november 2013 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heb ik al gezocht... maar dan krijg je vage apps
Ik zal straks ff op pathe site kijken wat er nog moet uitkomen dat ik wil zienquote:
Is echt een hele goede serie! Over 4400 (joh!) mensen die over 80 jaar ineens vermist waren en allemaal op 1 dag weer terug komen. Allemaal geen dag ouder geworden, weten zelf niets meer van wat er is gebeurd en sommige van hen hebben ineens een ability. Echt heel gaafquote:Op zondag 24 november 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog nooit iets over gehoord!!
Ik moet ook nog aan breaking bad beginnen en ik heb een aantal series waarvan het nieuwste seizoen bijna is afgelopen dus die moet ik dan ook binnenhalen
Juist wel!quote:Op zondag 24 november 2013 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja een keer is dat wel leuk, maar niet elke dag
Ja dat zei ik dus ook alquote:Op zondag 24 november 2013 21:48 schreef PeuRac het volgende:
Google Market heet toch al een hele tijd Google Play?
Ik ben gek op series en films, maar elke dag een seizoen ergens van kijken gaat mij toch te ver.quote:Op zondag 24 november 2013 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is echt een hele goede serie! Over 4400 (joh!) mensen die over 80 jaar ineens vermist waren en allemaal op 1 dag weer terug komen. Allemaal geen dag ouder geworden, weten zelf niets meer van wat er is gebeurd en sommige van hen hebben ineens een ability. Echt heel gaaf
[..]
Juist wel!
Niet elke dag. Ben je gek ofzo. Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zondag 24 november 2013 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben gek op series en films, maar elke dag een seizoen ergens van kijken gaat mij toch te ver.
Hmm klinkt boeiend!!quote:Op zondag 24 november 2013 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is echt een hele goede serie! Over 4400 (joh!) mensen die over 80 jaar ineens vermist waren en allemaal op 1 dag weer terug komen. Allemaal geen dag ouder geworden, weten zelf niets meer van wat er is gebeurd en sommige van hen hebben ineens een ability. Echt heel gaaf
[..]
Juist wel!
Ik lag ziek op de bank en had een pleurisweek dan mag datquote:Op zondag 24 november 2013 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben gek op series en films, maar elke dag een seizoen ergens van kijken gaat mij toch te ver.
tnxquote:Op zondag 24 november 2013 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb google play standaard op mijn telefoon staan
ik heb je een app gestuurd om te delen
als je deze niet kan downloaden dan ben ik bang dat je telefoon toch niet wordt ondersteund
oke... ik zie het tegemoetquote:Op zondag 24 november 2013 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zal straks ff op pathe site kijken wat er nog moet uitkomen dat ik wil zien
Ja precies, dan vind ik het wel lekker.quote:Op zondag 24 november 2013 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet elke dag. Ben je gek ofzo. Dat zeg ik toch ook niet?
Oh, ik heb je vorige vraag verkeerd gelezen. Maar nee, niet elke dag. Want er moet ook nog geleefd worden. Maar ik lag vorig weekend bijvoorbeeld op de bank met mn verstandskiezen -> ziek. En als je ziek bent, is dat echt![]()
Anders kom je maar een keer hier langs, fixxen we het ff.quote:
Daar hebben we het ook over...quote:Op zondag 24 november 2013 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja precies, dan vind ik het wel lekker.
Smooth...quote:Op zondag 24 november 2013 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anders kom je maar een keer hier langs, fixxen we het ff.
market het t bij mij en was android market.... als ik die app aanzet, word ik gewezen op de google play voorwaarden. indien ik hulp nodig heb word ik ook verwezen naar google... maar ik heb het icoontje dus nietquote:Op zondag 24 november 2013 21:48 schreef PeuRac het volgende:
Google Market heet toch al een hele tijd Google Play?
ik heb al tig keer op die knop geramtquote:Op zondag 24 november 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus ook al. Maar Engel heeft toch echt nog Market op haar phone staan.
@Engel: Heb je die app's al eens geüpdatet?
Jaloer?quote:
Bijzonder, en wat Vinnie zegt, heb je die app geupdated?quote:Op zondag 24 november 2013 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
market het t bij mij en was android market.... als ik die app aanzet, word ik gewezen op de google play voorwaarden. indien ik hulp nodig heb word ik ook verwezen naar google... maar ik heb het icoontje dus niet
quote:
Hmm apart.quote:Op zondag 24 november 2013 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb al tig keer op die knop geramten tot nu toe wilt ie het icoontje niet veranderen
Maar ik moet wel zeggen dat ik ook gerust een heel seizoen in 1 dag kijk van de series die ik volg.quote:Op zondag 24 november 2013 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar hebben we het ook over...
Dat kan ook nogquote:Op zondag 24 november 2013 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anders kom je maar een keer hier langs, fixxen we het ff.
quote:Op zondag 24 november 2013 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
Oke dit is raar. Ik zet een bepaald nummer op en ik heb ineens zin om te gaan werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |