jaquote:Op zondag 24 november 2013 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar was het enige wat ik me kon bedenken![]()
Maar euh, wil nu wel eens foto's zien van nu het bijna een uitnodiging nu je huisje af is
Oh ja herkenbaarquote:Op zondag 24 november 2013 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is het ook. Vooral omdat je rond O&N altijd van die klotejochies van een jaar of 12 rond hebt lopen die rotjes zo dicht mogelijk bij mensen willen gooien enzo
Die was beter eigenlijk jaquote:
ik ben op zijn minst een knulquote:Op zondag 24 november 2013 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoiets als jij
meestal iets jonger nog
Zoveel scheelt het niet toch?quote:Op zondag 24 november 2013 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoiets als jij
meestal iets jonger nog
quote:Op zondag 24 november 2013 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Heb je rotjes bij je?" "Ja mevrouw." "Mooi." *Bam*
hehehe lotus iddquote:Op zondag 24 november 2013 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Zo weinig veranderd eigenlijk hè.
Wat is het verschil?quote:Op zondag 24 november 2013 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben op zijn minst een knul
Liever niet, in de SEX slowchat. Ik heb ineens heel foute associaties.quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 20:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Liever niet, in de SEX slowchat. Ik heb ineens heel foute associaties.
pech dan ...quote:
Sinds wanneer heeft honda horloges?quote:Op zondag 24 november 2013 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en die overleefd zelfs het einde van de wereld.
Is ook een Honda he
Wie kopt hem inquote:Op zondag 24 november 2013 20:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Er zullen er ook best tussen zitten die er op die manier hard van worden ja.quote:Op zondag 24 november 2013 20:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke vragen stellen hequote:Op zondag 24 november 2013 20:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pech dan ...
[..]
Sinds wanneer heeft honda horloges?
Gelijk door naar 50 tinten dan maarquote:Op zondag 24 november 2013 20:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
schiet op danquote:Op zondag 24 november 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Punt is dat het nog niet af is
Pfff.... je moet alleen nog je spullen er in zetten en klaar ben jequote:Op zondag 24 november 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Punt is dat het nog niet af is
A dirty mind.....quote:Op zondag 24 november 2013 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zullen er ook best tussen zitten die er op die manier hard van worden ja.
Jij viespeuk
Ook van pisbakken staal gemaakt of valt dat wel mee?quote:Op zondag 24 november 2013 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke vragen stellen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |