jaquote:Op zondag 24 november 2013 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar was het enige wat ik me kon bedenken![]()
Maar euh, wil nu wel eens foto's zien van nu het bijna een uitnodiging nu je huisje af is
Oh ja herkenbaarquote:Op zondag 24 november 2013 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is het ook. Vooral omdat je rond O&N altijd van die klotejochies van een jaar of 12 rond hebt lopen die rotjes zo dicht mogelijk bij mensen willen gooien enzo
Die was beter eigenlijk jaquote:
ik ben op zijn minst een knulquote:Op zondag 24 november 2013 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoiets als jij
meestal iets jonger nog
Zoveel scheelt het niet toch?quote:Op zondag 24 november 2013 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoiets als jij
meestal iets jonger nog
quote:Op zondag 24 november 2013 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Heb je rotjes bij je?" "Ja mevrouw." "Mooi." *Bam*
hehehe lotus iddquote:Op zondag 24 november 2013 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Zo weinig veranderd eigenlijk hè.
Wat is het verschil?quote:Op zondag 24 november 2013 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben op zijn minst een knul
Liever niet, in de SEX slowchat. Ik heb ineens heel foute associaties.quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 20:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Liever niet, in de SEX slowchat. Ik heb ineens heel foute associaties.
pech dan ...quote:
Sinds wanneer heeft honda horloges?quote:Op zondag 24 november 2013 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en die overleefd zelfs het einde van de wereld.
Is ook een Honda he
Wie kopt hem inquote:Op zondag 24 november 2013 20:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Er zullen er ook best tussen zitten die er op die manier hard van worden ja.quote:Op zondag 24 november 2013 20:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke vragen stellen hequote:Op zondag 24 november 2013 20:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pech dan ...
[..]
Sinds wanneer heeft honda horloges?
Gelijk door naar 50 tinten dan maarquote:Op zondag 24 november 2013 20:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
schiet op danquote:Op zondag 24 november 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Punt is dat het nog niet af is
Pfff.... je moet alleen nog je spullen er in zetten en klaar ben jequote:Op zondag 24 november 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Punt is dat het nog niet af is
A dirty mind.....quote:Op zondag 24 november 2013 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zullen er ook best tussen zitten die er op die manier hard van worden ja.
Jij viespeuk
Ook van pisbakken staal gemaakt of valt dat wel mee?quote:Op zondag 24 november 2013 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke vragen stellen he
ik ben master in moeilijke vragenquote:Op zondag 24 november 2013 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke vragen stellen he
quote:
Klopt, mijn bed wordt alleen nog een probleem. Die heeft een hoofdbord van 140x140 wat niet in de auto pastquote:Op zondag 24 november 2013 20:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pfff.... je moet alleen nog je spullen er in zetten en klaar ben je
Nee dat valt wel mee.quote:Op zondag 24 november 2013 20:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook van pisbakken staal gemaakt of valt dat wel mee?
Ik hoorde van vrienden dat die eigenlijk nog best soft isquote:Op zondag 24 november 2013 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gelijk door naar 50 tinten dan maar![]()
Weet niet,is wel mijn merk maar horloges gaan me net even te verquote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee.
Heb er ook nog 1 van BAR-Honda
Ik hoorde dat t totaal onrealistisch is. Gaat blijkbaar anders, in die kringen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoorde van vrienden dat die eigenlijk nog best soft is
Bed van 160 of 180 breed kopen danquote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Klopt, mijn bed wordt alleen nog een probleem. Die heeft een hoofdbord van 140x140 wat niet in de auto past
geen ervaring mee eigenlijkquote:Op zondag 24 november 2013 20:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik hoorde dat t totaal onrealistisch is. Gaat blijkbaar anders, in die kringen.
Is het ookquote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een maat oppakken en met het OV gaan?quote:Op zondag 24 november 2013 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bed van 160 of 180 breed kopen dandan laten bezorgen
![]()
maar past het ook niet in die Opel? En anders ff op het dak, zo ver hoef je niet toch?
Hmm het zou ook wel eens 160 kunnen zijn, geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 24 november 2013 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bed van 160 of 180 breed kopen dandan laten bezorgen
![]()
maar past het ook niet in die Opel? En anders ff op het dak, zo ver hoef je niet toch?
quote:Op zondag 24 november 2013 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het ook
Althans er was niks waardoor mijn mond openviel omdat ik er nog nooit van gehoord heb
Maarja ik heb natuurlijk al het nodige ervaringDat kan ook meer over jou zeggen lolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit!!!!!!!quote:Op zondag 24 november 2013 20:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Met een maat oppakken en met het OV gaan?
Dan kan en ga ik nog liever lopenquote:Op zondag 24 november 2013 20:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Met een maat oppakken en met het OV gaan?
oh echt?quote:Op zondag 24 november 2013 20:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan ook meer over jou zeggen lola
zaagquote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Klopt, mijn bed wordt alleen nog een probleem. Die heeft een hoofdbord van 140x140 wat niet in de auto past
geen idee... heb die boeken nog steeds niet gelezenquote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je em daarna weer maakt is het gewoon demonterenquote:Op zondag 24 november 2013 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dikke doei, ik ga mijn bed of auto niet kapot zagen
Ja echt!quote:
Geen dak dragers?quote:Op zondag 24 november 2013 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Plus een grotere kans dat ie uit elkaar flikkert tijdens de seksquote:Op zondag 24 november 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je em daarna weer maakt is het gewoon demonteren
weet ikquote:Op zondag 24 november 2013 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon met een beetje ducttape weer aan elkaar.quote:Op zondag 24 november 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De auto of het bed?quote:Op zondag 24 november 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Plus een grotere kans dat ie uit elkaar flikkert tijdens de seks
Ik heb wel dakdragersquote:Op zondag 24 november 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, wat moet ik met die dingen (behalve mijn hoofdbord op vervoeren) ?
Dan doe je het ergens anders.quote:Op zondag 24 november 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Spanbanden.... ennuh iets onder de poten doen waardoor t wat stroever is.... anders kan je sowieso lachenquote:Op zondag 24 november 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij schoof met je bed zo de gang op?quote:Op zondag 24 november 2013 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Spanbanden.... ennuh iets onder de poten doen waardoor t wat stroever is.... anders kan je sowieso lachen![]()
![]()
laatst al gehad dat het bed in elkaar stortte tijdens de sexquote:Op zondag 24 november 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee... wel een keer met een matras maar dat is een heul ander verhaalquote:Op zondag 24 november 2013 20:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij schoof met je bed zo de gang op?
Ik weet niet hoor, maar dat is echt wel het laatste waar je je aan vasthoudt.quote:Op zondag 24 november 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij als ik dat zou lezen zou ik elke pagina in de lach schieten.quote:
Nou vertel, ben er nu toch.quote:Op zondag 24 november 2013 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... wel een keer met een matras maar dat is een heul ander verhaal![]()
Maar dat kan wel eens handig zijn als je op vakantie gaatquote:
Als ik 's ochtends wakker word en ik wil seks ga ik niet eerst naar een andere ruimte verhuizenquote:Op zondag 24 november 2013 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan doe je het ergens anders.
Denk nou eens in kansen Vin
Weet ik veel, 2 ofzo?quote:Op zondag 24 november 2013 20:54 schreef Buurpoes het volgende:
Vinniiee, over hoeveel km ga je eigenlijk verhuizen?
in dat geval beter matras op de grond leggenquote:Op zondag 24 november 2013 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
laatst al gehad dat het bed in elkaar stortte tijdens de sex(niet dat van mij).
Ik niet, ook geen trekhaak. Voor spullen vervoeren leen ik de terreinwagen van mn vader wel, past veel in en mag veel achterquote:
Vloerbedekking ftwquote:Op zondag 24 november 2013 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Spanbanden.... ennuh iets onder de poten doen waardoor t wat stroever is.... anders kan je sowieso lachen![]()
![]()
Ik heb het ook al eens gehadquote:Op zondag 24 november 2013 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
laatst al gehad dat het bed in elkaar stortte tijdens de sex(niet dat van mij).
Moet je je ergens aan vasthouden dan?quote:Op zondag 24 november 2013 20:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar dat is echt wel het laatste waar je je aan vasthoudt.
[..]
Volgens mij als ik dat zou lezen zou ik elke pagina in de lach schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |