Die kan je gewoon apart aanklikken en toevoegen in het relevante tech-tree icoontje.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:14 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Enige irritante is wel dat je gedurende een game niet zomaar add-ons kan toevoegen. In de carere-mode speel je via punten technische ontwikkelingen vrij. Heb je een ontwikkeling vrijgespeeld en voegt een add-on juist in die ontwikkeling elementen toe, dan blijven deze elementen onbeschikbaar in je huidige savegame. Verder kan je niet onbeperkt add-ons toevoegen, maar waar die grens bij jouw pc ligt merk je vanzelf.(Je spel flipt dan totaal, dus maak een kopie van je ksp-directory voordat je een add-on toevoegt. )
Beiden gebruiken is wel overkill aangezien FAR tegenwoordig aerodynamic stress gebruikt om parts af te laten breken. Wel realistisch.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:04 schreef MissionPhailed het volgende:
Heb sinds kort FAR én deadly-reentry geïnstalleerd. Fabriceerde enkele dagen geleden het eerste vliegtuig (genaamd de Qutflieg) die met succes in een baan rondom Kerbin wist te komen. Bij terugkeer in de atmosfeer begon het ding gigantisch te fikken, roken en er vlogen stukken van de vleugels af. Hierdoor raakte het vliegtuig uit balans en explodeerde alles behalve de cockpit. Circa 1 km boven de grond liet ik Jeb maar uitstappen en hij sloeg met 400 km/u tegen de grond, stuiterde vervolgens een paar tientallen meters omhoog, en kwam weer onzacht neer. Maar hij overleefde het wél
Nice!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:23 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
#jeuj en ik echte kerbal style, er pas in de atmosfeer achter komen dat er helemaal geen zuurstof in zit en je hybrid motor dus niet werkt op jetfuel. Gelukkig wat parachutes gemonteerd.
Maaruh, hoe komt die Kerbal nu nog thuis?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:23 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
#jeuj en ik echte kerbal style, er pas in de atmosfeer achter komen dat er helemaal geen zuurstof in zit en je hybrid motor dus niet werkt op jetfuel. Gelukkig wat parachutes gemonteerd.
Eh nee. Want het vliegtuig kan niet meer opstijgen. De kerbal kan niet eens meer terug in de cockpit want er mist een stukje trap boven, achter de cockpit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:03 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Maaruh, hoe komt die Kerbal nu nog thuis?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het al opnieuw geïnstalleerd (wel meteen weer wat mods erbij maar dan op de juiste manier geïnstalleerd.)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:12 schreef Reintji het volgende:
Decouplers zet je tussen stages, doorgaans is een stage niet genoeg voor een orbit. Post eens een plaatje van je raket anders? En begin klein en bouw dat uit. Begin eens met een satelliet?
Mods kunnen het spel instabiel maken.
Dit lijkt verdacht veel op een stock shipquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:54 schreef SiGNe het volgende:
Dit is m'n huidige raket overigens
[ afbeelding ]
De 6 tanks en motoren laten los waarna er nog 1 gewone raket overblijft, die heet ook weer een extra stage (gewicht verliezen).
Bovenin zit een science module en daarboven natuurlijk de command module met 2 goo canisters, extra batterij en antenne erop geplakt.
Moet 'm weer even editten zodat de Sc-9001 Science Jr. aan de command module blijft zitten.
Heb nog niet veel ge-unlocked in career mode dus ik moet het hier zo'n beetje mee doen.
Wat ik in careermode overigens wel mis is doelen.
Je krijgt geen opdracht ofzo, 't is sandbox maar je moet science nog unlocken.
Dit zijn overigens de Mods die ik nu heb:
[ afbeelding ]
Ja, dit spel + mods leunen leggen nogal beslag op werkgeheugen (RAM). Ik meen dat door de aard van de engine waarop KSP is gebouwd maximaal 4 GB aangesproken kan worden, en dat overschrijding hiervan meteen 'n crash oplevert. Hieronder 'n mod die juist gericht is op het terugdringen van geheugengebruik door andere mods:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:22 schreef SiGNe het volgende:
Dat het programma regelmatig crasht zal wel aan een van die mods liggen, of niet?
Toch echt helemaal zelf gebouwd..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dit lijkt verdacht veel op een stock ship
32 bit spel dus inderdaad max 4GB geheugen (3,7GB eigenlijk)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:47 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ja, dit spel + mods leunen leggen nogal beslag op werkgeheugen (RAM). Ik meen dat door de aard van de engine waarop KSP is gebouwd maximaal 4 GB aangesproken kan worden, en dat overschrijding hiervan meteen 'n crash oplevert. Hieronder 'n mod die juist gericht is op het terugdringen van geheugengebruik door andere mods:
http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/59005
Ja dat filmpje heb ik ook gezien. Beloofd het spel weer erg veel leuker te maken.quote:
Meteen gedownload. Had echt een goeie reden nodig om in career een vet space station te bouwen.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:57 schreef zyx1981 het volgende:
Woohoo, mijn nieuwe ruimtestation - gebaseerd op de Stationscience mod (http://forum.kerbalspacep(...)riment-pod-models%29 )
Dit ruimtelab bestaat uit diverse bemande labs (2x standaard lab, 2x dierenlab, 2x Kuarqs-generators) hangen diverse afkoppelbare experimenten en afkoppelbare, Kibbal Supply Pods. Alle afkoppelbare onderdelen zijn voorzien van parashutes en een drone-core, zodat ze herbruikbaar zijn. Mooi als oefening, daar vanaf KSP 0.24 je credits terug krijgt voor alle geborgen onderdelen.
Specs:
KSP 0.23
Netto gewicht station: 258 ton
Bruto gewicht incl. draagraketten: 1377 ton
Gebruikte mods: Aviation Lights, Nova Punch2, Stationscience.
Klaar voor de 1e launch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En op naar de tweede launch............................De draagsteunen zaten nog verkeerd gefaseerd..waardoor de helft van de raket wilde opstijgen en de helft wilde blijven staan.
We zijn los, woohoo!!
[ afbeelding ]
Decoupelen draagraketten
[ afbeelding ]
In orbit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk die contracts, maar het belangrijkste uit dat filmpje is toch echt:quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Leuk die contracts, maar het belangrijkste uit dat filmpje is toch echt:
64-bit KSP!!!!!!!
Die 64 bit KSP, daar siddert de wereld straks van. Beloofd (nog meer) veel goeds.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Leuk die contracts, maar het belangrijkste uit dat filmpje is toch echt:
64-bit KSP!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |