Ik heb het al opnieuw geïnstalleerd (wel meteen weer wat mods erbij maar dan op de juiste manier geïnstalleerd.)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:12 schreef Reintji het volgende:
Decouplers zet je tussen stages, doorgaans is een stage niet genoeg voor een orbit. Post eens een plaatje van je raket anders? En begin klein en bouw dat uit. Begin eens met een satelliet?
Mods kunnen het spel instabiel maken.
Dit lijkt verdacht veel op een stock shipquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:54 schreef SiGNe het volgende:
Dit is m'n huidige raket overigens
[ afbeelding ]
De 6 tanks en motoren laten los waarna er nog 1 gewone raket overblijft, die heet ook weer een extra stage (gewicht verliezen).
Bovenin zit een science module en daarboven natuurlijk de command module met 2 goo canisters, extra batterij en antenne erop geplakt.
Moet 'm weer even editten zodat de Sc-9001 Science Jr. aan de command module blijft zitten.
Heb nog niet veel ge-unlocked in career mode dus ik moet het hier zo'n beetje mee doen.
Wat ik in careermode overigens wel mis is doelen.
Je krijgt geen opdracht ofzo, 't is sandbox maar je moet science nog unlocken.
Dit zijn overigens de Mods die ik nu heb:
[ afbeelding ]
Ja, dit spel + mods leunen leggen nogal beslag op werkgeheugen (RAM). Ik meen dat door de aard van de engine waarop KSP is gebouwd maximaal 4 GB aangesproken kan worden, en dat overschrijding hiervan meteen 'n crash oplevert. Hieronder 'n mod die juist gericht is op het terugdringen van geheugengebruik door andere mods:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:22 schreef SiGNe het volgende:
Dat het programma regelmatig crasht zal wel aan een van die mods liggen, of niet?
Toch echt helemaal zelf gebouwd..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dit lijkt verdacht veel op een stock ship
32 bit spel dus inderdaad max 4GB geheugen (3,7GB eigenlijk)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:47 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ja, dit spel + mods leunen leggen nogal beslag op werkgeheugen (RAM). Ik meen dat door de aard van de engine waarop KSP is gebouwd maximaal 4 GB aangesproken kan worden, en dat overschrijding hiervan meteen 'n crash oplevert. Hieronder 'n mod die juist gericht is op het terugdringen van geheugengebruik door andere mods:
http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/59005
Ja dat filmpje heb ik ook gezien. Beloofd het spel weer erg veel leuker te maken.quote:
Meteen gedownload. Had echt een goeie reden nodig om in career een vet space station te bouwen.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:57 schreef zyx1981 het volgende:
Woohoo, mijn nieuwe ruimtestation - gebaseerd op de Stationscience mod (http://forum.kerbalspacep(...)riment-pod-models%29 )
Dit ruimtelab bestaat uit diverse bemande labs (2x standaard lab, 2x dierenlab, 2x Kuarqs-generators) hangen diverse afkoppelbare experimenten en afkoppelbare, Kibbal Supply Pods. Alle afkoppelbare onderdelen zijn voorzien van parashutes en een drone-core, zodat ze herbruikbaar zijn. Mooi als oefening, daar vanaf KSP 0.24 je credits terug krijgt voor alle geborgen onderdelen.
Specs:
KSP 0.23
Netto gewicht station: 258 ton
Bruto gewicht incl. draagraketten: 1377 ton
Gebruikte mods: Aviation Lights, Nova Punch2, Stationscience.
Klaar voor de 1e launch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En op naar de tweede launch............................De draagsteunen zaten nog verkeerd gefaseerd..waardoor de helft van de raket wilde opstijgen en de helft wilde blijven staan.
We zijn los, woohoo!!
[ afbeelding ]
Decoupelen draagraketten
[ afbeelding ]
In orbit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk die contracts, maar het belangrijkste uit dat filmpje is toch echt:quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Leuk die contracts, maar het belangrijkste uit dat filmpje is toch echt:
64-bit KSP!!!!!!!
Die 64 bit KSP, daar siddert de wereld straks van. Beloofd (nog meer) veel goeds.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Leuk die contracts, maar het belangrijkste uit dat filmpje is toch echt:
64-bit KSP!!!!!!!
Dat weet ik ook wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:04 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Die 64 bit KSP, daar siddert de wereld straks van. Beloofd (nog meer) veel goeds.
Het moeilijke bij 32 bit, is dat wanneer je meer geavanceerde modellen bouwt het aantal onderdelen nogal oploopt _waar KSP niet goed mee om gaat_ en KSP daarnaast door alle mods instabiel raakt (te weinig geheugen aan kunnen spreken). Dat ruimtestation wat ik lanceerde bestond uit 400+ onderdelen. Ik draai 800+mb aan mods (B9, Nova Punch2, Kas, Station Science, Hull camera, Aviation Lights, Procedural Dynamics, Lazorsystem en nog wat kleintjes), waarmee bij mij de rek er echt uit is. FAR had ik logischerwijs uit staan...anders krijg je zo'n pannenkoek van een station nooit in 1x boven.Maar er zijn zoveel andere mods die ook erg leuk zijn, waarbij je echter weer moet kiezen uit wat je aan hebt staan. Flight engineers en toolbars bijvoorbeeld....en ruimte-telescopen, planeetscanners, betere navball, etc. Met 64 bit zou je _theoretisch_ alles aan kunnen zetten wat je wil.
![]()
Fair enough.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:00 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Het was een beetje bedoeld naar alle meelezers. Velen lezen, maar weinig posten. Vandaar. ^^
Ik zou het gewoon proberen!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:02 schreef SiGNe het volgende:
Hmm zouden die vleugels ook als stabiliteitsvinnen voor raketten gebruikt kunnen worden?
Het werkt prima, echter is er wel een flink nadeel. Doordat die Procedural Wing een redelijk draagvermogen heeft, maakt dat de raket ook bijna onbestuurbaar wordt. Bij mij ging onderstaande raket vrijwel recht omhoog, zonder dat ik hem zinvol mocht bijsturen. Terzijde: zelf gebruik ik voor kleine raketten een decoupler + grote bodemplaat als lanceerinstallatie. Die SAS-modulles zijn lekker zwaar, wat ze geschikt maakt als stabiele bodemplaat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:02 schreef SiGNe het volgende:
Hmm zouden die vleugels ook als stabiliteitsvinnen voor raketten gebruikt kunnen worden?
Lijkt wel op mijn eerste vlucht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:52 schreef Erasmo het volgende:
Net gedownload maar tsjah
https://vid.me/xfI
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:52 schreef Erasmo het volgende:
Net gedownload maar tsjah
https://vid.me/xfI
[ afbeelding ]
Wellicht. Als ik weer wat motivatie vind.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
http://forum.kerbalspacep(...)0-19-3%29-2014-07-29
Must have mod![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:07 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wellicht. Als ik weer wat motivatie vind.
Na de vakantie even naar kijken!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
http://forum.kerbalspacep(...)0-19-3%29-2014-07-29
Must have mod![]()
![]()
Heb ook een uurtje geleden ofzo ingelogd. Best vermakelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:15 schreef Reintji het volgende:
http://t.co/IKpGZhvkI0 haha Harv van HOCgaming is bezig met KPE2. Al flink wat dollars binnengeharkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |