abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141169291
Wel mooi rood!



Het is gelukt om met een bescheiden raket een experimentenkoekepan te landen op Eeloo. Zoveel ijs en toch precies in een bruin stuk.

  vrijdag 20 juni 2014 @ 23:22:48 #252
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_141354318
Valt nog niet mee, een raketje de lucht in krijgen.. en dan doet ie het goed, gebruik ik m'n decoupler.. poef.. weer een Kerbaliaan ontlploft :D
Die dingen mag je kennelijk alleen in de ruimte gebruiken?

Ben nog maar net begonnen, wel al een aantal mod geïnstalleerd.
Dat het programma regelmatig crasht zal wel aan een van die mods liggen, of niet?
pi_141363543
Decouplers zet je tussen stages, doorgaans is een stage niet genoeg voor een orbit. Post eens een plaatje van je raket anders? En begin klein en bouw dat uit. Begin eens met een satelliet?

Mods kunnen het spel instabiel maken.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 14:19:06 #254
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_141369763
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 09:12 schreef Reintji het volgende:
Decouplers zet je tussen stages, doorgaans is een stage niet genoeg voor een orbit. Post eens een plaatje van je raket anders? En begin klein en bouw dat uit. Begin eens met een satelliet?

Mods kunnen het spel instabiel maken.
Ik heb het al opnieuw geïnstalleerd (wel meteen weer wat mods erbij maar dan op de juiste manier geïnstalleerd.)

Inmiddels ben ik al wat verder.
Ik zit in de career mode dus ik kan nog niet heel veel bouwen maar kom wel steeds verder.
Heb al 2 Kerbalianen in een baan om de zon zitten (en hebben nog een capsule zonder brandstof dus kunnen ook niet meer terug)

Ergens wel raar dat je in het begin van je career nog geen satellieten de lucht in kan sturen, hoogstens een onbemande capsule.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 19:54:36 #255
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_141380178
Dit is m'n huidige raket overigens


De 6 tanks en motoren laten los waarna er nog 1 gewone raket overblijft, die heet ook weer een extra stage (gewicht verliezen).
Bovenin zit een science module en daarboven natuurlijk de command module met 2 goo canisters, extra batterij en antenne erop geplakt.

Moet 'm weer even editten zodat de Sc-9001 Science Jr. aan de command module blijft zitten.

Heb nog niet veel ge-unlocked in career mode dus ik moet het hier zo'n beetje mee doen.

Wat ik in careermode overigens wel mis is doelen.
Je krijgt geen opdracht ofzo, 't is sandbox maar je moet science nog unlocken.

Dit zijn overigens de Mods die ik nu heb:
pi_141383965
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 19:54 schreef SiGNe het volgende:
Dit is m'n huidige raket overigens
[ afbeelding ]

De 6 tanks en motoren laten los waarna er nog 1 gewone raket overblijft, die heet ook weer een extra stage (gewicht verliezen).
Bovenin zit een science module en daarboven natuurlijk de command module met 2 goo canisters, extra batterij en antenne erop geplakt.

Moet 'm weer even editten zodat de Sc-9001 Science Jr. aan de command module blijft zitten.

Heb nog niet veel ge-unlocked in career mode dus ik moet het hier zo'n beetje mee doen.

Wat ik in careermode overigens wel mis is doelen.
Je krijgt geen opdracht ofzo, 't is sandbox maar je moet science nog unlocken.

Dit zijn overigens de Mods die ik nu heb:
[ afbeelding ]
Dit lijkt verdacht veel op een stock ship
  zaterdag 21 juni 2014 @ 22:47:08 #257
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_141388783
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:22 schreef SiGNe het volgende:
Dat het programma regelmatig crasht zal wel aan een van die mods liggen, of niet?
Ja, dit spel + mods leunen leggen nogal beslag op werkgeheugen (RAM). Ik meen dat door de aard van de engine waarop KSP is gebouwd maximaal 4 GB aangesproken kan worden, en dat overschrijding hiervan meteen 'n crash oplevert. Hieronder 'n mod die juist gericht is op het terugdringen van geheugengebruik door andere mods:
http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/59005
  zaterdag 21 juni 2014 @ 22:52:01 #258
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_141389127
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 21:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Dit lijkt verdacht veel op een stock ship
Toch echt helemaal zelf gebouwd..
Ik had overigens al wel wat filmpjes uit dit topic gezien en simpelweg hoger bouwen hielp ook niet dus dan kom je al snel uit op iets met zijmotoren.

ik eerste instantie dacht ik slim te zijn door op die zijmotoren ook capsules met bemanning te zetten.. in een klap 6 man dood bij impact.

Inmiddels lukt het me ook om een kerbaliaan in Kerbal orbit te krijgen maar om 'm dan terug te krijgen is ook nog een opgave.
En de ruimtepakken hebben ook geen minimotoren dus als ze per ongeluk los laten dan zijn ze aangewezen op de zwaartekracht.

Overigens nog best sterke pakken.. m'n Kerbaliaan overleefde de dampkring én de impact op aarde, stuiterde nog zo'n 150 meter de lucht in en viel toen pas te pletter :D
Jammer genoeg zat ik teveel daarop te letten waardoor m'n schip met data ook verloren ging.

Hoe dat trouwens werkt met "add manouvre" snap ik ook nog niet helemaal, maar ik heb ook nog geen RCS motoren volgens mij (dat zijn toch die kleine voor manouvres?)
In elk geval is die kring de verkeerde kant op of veel te groot geworden, doe alles dus vooral met de hand.

Ben ook alweer een stapje verder in de tech-tree dus dit is m'n nieuwe:

Slechts kleine aanpassingen, nieuwe capsule, nieuwe winlets (bestuurbaar), nieuwe cones op m'n 1e trap en andere parachutes.
Ook nog een extra decoupler op m'n Science Jr (+ 2 parachutes)

[ Bericht 9% gewijzigd door SiGNe op 21-06-2014 23:01:25 ]
  zaterdag 21 juni 2014 @ 22:54:57 #259
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_141389373
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 22:47 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Ja, dit spel + mods leunen leggen nogal beslag op werkgeheugen (RAM). Ik meen dat door de aard van de engine waarop KSP is gebouwd maximaal 4 GB aangesproken kan worden, en dat overschrijding hiervan meteen 'n crash oplevert. Hieronder 'n mod die juist gericht is op het terugdringen van geheugengebruik door andere mods:
http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/59005
32 bit spel dus inderdaad max 4GB geheugen (3,7GB eigenlijk)

Basic versie van die mod in elk geval geïnstalleerd, lijkt me geen kwaad te kunnen
  zaterdag 21 juni 2014 @ 23:36:23 #260
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_141391505
Raket hierboven gelanceerd, baan om aarde.. prima.. alleen die extra decoupler had wel tot gevolg dat ik die module niet meer kan besturen (geen command module nog)
Capsule is met mazzel weer terug op aarde gekomen, gelukkig zat ie in een scheve baan waardoor ik (na 2 keer door de dampkring afgeremd te zijn) laag genoeg zat.
Module zit dus nog in de ruimte, parachutes zijn in principe geactiveerd dus als die weer door de dampkring scheert komt ie misschien ook laag genoeg voor een veilige landing, ik kan de science goed gebruiken in elk geval.

edit: 20 minuten later is ie ook weer thuis :D
Toch weer 25 science. (8>

[ Bericht 10% gewijzigd door SiGNe op 22-06-2014 01:21:05 ]
pi_141636660
Ben ook begonnen vandaag, een orbit om de aarde en terugkeren is me al gelukt nu nog een orbit om de mun.

dit vond ik wel goed gedaan, die replica.
  zondag 13 juli 2014 @ 11:57:34 #262
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_142236497
Woohoo, mijn nieuwe ruimtestation - gebaseerd op de Stationscience mod (http://forum.kerbalspacep(...)riment-pod-models%29 )

Dit ruimtelab bestaat uit diverse bemande labs (2x standaard lab, 2x dierenlab, 2x Kuarqs-generators) hangen diverse afkoppelbare experimenten en afkoppelbare, Kibbal Supply Pods. Alle afkoppelbare onderdelen zijn voorzien van parashutes en een drone-core, zodat ze herbruikbaar zijn. Mooi als oefening, daar vanaf KSP 0.24 je credits terug krijgt voor alle geborgen onderdelen. :Y

Specs:
KSP 0.23
Netto gewicht station: 258 ton
Bruto gewicht incl. draagraketten: 1377 ton
Gebruikte mods: Aviation Lights, Nova Punch2, Stationscience.

Klaar voor de 1e launch :7



En op naar de tweede launch............................ :{ De draagsteunen zaten nog verkeerd gefaseerd..waardoor de helft van de raket wilde opstijgen en de helft wilde blijven staan. _O-

We zijn los, woohoo!! 8-)


Decoupelen draagraketten


In orbit. *O*




[ Bericht 1% gewijzigd door zyx1981 op 13-07-2014 12:04:47 ]
pi_142240969
Contracts komen eraan:

  zondag 13 juli 2014 @ 14:39:38 #264
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_142241046
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:37 schreef Tourniquet het volgende:
Contracts komen eraan:

Ja dat filmpje heb ik ook gezien. Beloofd het spel weer erg veel leuker te maken. :D :D

Edit: vooral ook omdat het zo is geprogrameerd, dat het heel gemakkelijk zou moeten zijn om hiervoor te gaan modden. Er zullen dus een boel contracten en uitbreidingen komen, alvorens in 0.25 het officiele contractenprogramma wordt geintroduceerd (in 0.24 zit alleen nog de basisstructuur + enkele contracten, niet uitgebreid nog).
  zondag 13 juli 2014 @ 14:57:43 #265
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_142241635
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:57 schreef zyx1981 het volgende:
Woohoo, mijn nieuwe ruimtestation - gebaseerd op de Stationscience mod (http://forum.kerbalspacep(...)riment-pod-models%29 )

Dit ruimtelab bestaat uit diverse bemande labs (2x standaard lab, 2x dierenlab, 2x Kuarqs-generators) hangen diverse afkoppelbare experimenten en afkoppelbare, Kibbal Supply Pods. Alle afkoppelbare onderdelen zijn voorzien van parashutes en een drone-core, zodat ze herbruikbaar zijn. Mooi als oefening, daar vanaf KSP 0.24 je credits terug krijgt voor alle geborgen onderdelen. :Y

Specs:
KSP 0.23
Netto gewicht station: 258 ton
Bruto gewicht incl. draagraketten: 1377 ton
Gebruikte mods: Aviation Lights, Nova Punch2, Stationscience.

Klaar voor de 1e launch :7
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En op naar de tweede launch............................ :{ De draagsteunen zaten nog verkeerd gefaseerd..waardoor de helft van de raket wilde opstijgen en de helft wilde blijven staan. _O-

We zijn los, woohoo!! 8-)
[ afbeelding ]

Decoupelen draagraketten
[ afbeelding ]

In orbit. *O*
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Meteen gedownload. Had echt een goeie reden nodig om in career een vet space station te bouwen.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:07:36 #266
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_142241953
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:37 schreef Tourniquet het volgende:
Contracts komen eraan:

Leuk die contracts, maar het belangrijkste uit dat filmpje is toch echt:

64-bit KSP!!!!!!! :D
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  zondag 13 juli 2014 @ 16:14:43 #267
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_142244291
Contracts zal het spel denk ik wel leuker maken, nu moet je nog teveel zelf je doelen bepalen.
Een goede tutorial en een hint-systeem zouden ook kunnen helpen want ik heb af en toe echt geen flauw idee wat ik aan het doen ben.
Zelf heb ik daardoor ook alweer even niet gespeeld, ik mis uitdaging en wordt niet goed opgeleid (bij wijze van spreken)
pi_142244995
quote:
6s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

64-bit KSP!!!!!!! :D
Ja hoorde ik dat goed? :D
pi_142245328
quote:
6s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Leuk die contracts, maar het belangrijkste uit dat filmpje is toch echt:

64-bit KSP!!!!!!! :D
_O_
  zondag 13 juli 2014 @ 17:04:37 #270
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_142245956
quote:
6s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Leuk die contracts, maar het belangrijkste uit dat filmpje is toch echt:

64-bit KSP!!!!!!! :D
Die 64 bit KSP, daar siddert de wereld straks van. Beloofd (nog meer) veel goeds. :Y

Het moeilijke bij 32 bit, is dat wanneer je meer geavanceerde modellen bouwt het aantal onderdelen nogal oploopt _waar KSP niet goed mee om gaat_ en KSP daarnaast door alle mods instabiel raakt (te weinig geheugen aan kunnen spreken). Dat ruimtestation wat ik lanceerde bestond uit 400+ onderdelen. Ik draai 800+mb aan mods (B9, Nova Punch2, Kas, Station Science, Hull camera, Aviation Lights, Procedural Dynamics, Lazorsystem en nog wat kleintjes), waarmee bij mij de rek er echt uit is. FAR had ik logischerwijs uit staan...anders krijg je zo'n pannenkoek van een station nooit in 1x boven. :7 Maar er zijn zoveel andere mods die ook erg leuk zijn, waarbij je echter weer moet kiezen uit wat je aan hebt staan. Flight engineers en toolbars bijvoorbeeld....en ruimte-telescopen, planeetscanners, betere navball, etc. Met 64 bit zou je _theoretisch_ alles aan kunnen zetten wat je wil. :9~ :9~
  zondag 13 juli 2014 @ 17:06:06 #271
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_142246020
quote:
14s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:04 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

Die 64 bit KSP, daar siddert de wereld straks van. Beloofd (nog meer) veel goeds. :Y

Het moeilijke bij 32 bit, is dat wanneer je meer geavanceerde modellen bouwt het aantal onderdelen nogal oploopt _waar KSP niet goed mee om gaat_ en KSP daarnaast door alle mods instabiel raakt (te weinig geheugen aan kunnen spreken). Dat ruimtestation wat ik lanceerde bestond uit 400+ onderdelen. Ik draai 800+mb aan mods (B9, Nova Punch2, Kas, Station Science, Hull camera, Aviation Lights, Procedural Dynamics, Lazorsystem en nog wat kleintjes), waarmee bij mij de rek er echt uit is. FAR had ik logischerwijs uit staan...anders krijg je zo'n pannenkoek van een station nooit in 1x boven. :7 Maar er zijn zoveel andere mods die ook erg leuk zijn, waarbij je echter weer moet kiezen uit wat je aan hebt staan. Flight engineers en toolbars bijvoorbeeld....en ruimte-telescopen, planeetscanners, betere navball, etc. Met 64 bit zou je _theoretisch_ alles aan kunnen zetten wat je wil. :9~ :9~
Dat weet ik ook wel.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  zondag 13 juli 2014 @ 18:00:38 #272
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_142247835
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:06 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel.
Het was een beetje bedoeld naar alle meelezers. Velen lezen, maar weinig posten. Vandaar. ^^
  zondag 13 juli 2014 @ 20:39:10 #273
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_142254973
quote:
3s.gif Op zondag 13 juli 2014 18:00 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

Het was een beetje bedoeld naar alle meelezers. Velen lezen, maar weinig posten. Vandaar. ^^
Fair enough.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 00:56:40 #274
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_142310283
Bijna 0.24. Ik zie het over 2 weken wel. Bon voyage allemaal.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  woensdag 16 juli 2014 @ 22:00:10 #275
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_142378579
Woohoo, lang leve Procedural Wings. :D :D

Wie wilde er nu niet al eens een zweefvliegtuig XXXXL?

:7


Bill vroeg zich alleen wel af of die toren van de luchtverkeersleiding niet te dicht bij de landingsbaan stond....


Woha, juist NIET die kant op!!


Gelukkig heeft Bill stalen zenuwen, dus alles kwam goed. :7


:s)
  woensdag 16 juli 2014 @ 22:02:34 #276
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_142378720
Hmm zouden die vleugels ook als stabiliteitsvinnen voor raketten gebruikt kunnen worden? :D
  woensdag 16 juli 2014 @ 22:26:54 #277
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_142379783
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:02 schreef SiGNe het volgende:
Hmm zouden die vleugels ook als stabiliteitsvinnen voor raketten gebruikt kunnen worden? :D
Ik zou het gewoon proberen! :Y *O*
  zondag 27 juli 2014 @ 12:14:24 #278
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_142774351
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:02 schreef SiGNe het volgende:
Hmm zouden die vleugels ook als stabiliteitsvinnen voor raketten gebruikt kunnen worden? :D
Het werkt prima, echter is er wel een flink nadeel. Doordat die Procedural Wing een redelijk draagvermogen heeft, maakt dat de raket ook bijna onbestuurbaar wordt. Bij mij ging onderstaande raket vrijwel recht omhoog, zonder dat ik hem zinvol mocht bijsturen. Terzijde: zelf gebruik ik voor kleine raketten een decoupler + grote bodemplaat als lanceerinstallatie. Die SAS-modulles zijn lekker zwaar, wat ze geschikt maakt als stabiele bodemplaat. :Y



Maarrrrrrr, er is ook een beweegbare versie van de Procedural Wing. Die heb ik zelf niet getest, maar ik kan me voorstellen dat het daarmee wel goed werkt. *O*

Overigens kun je zo'n Procedural Wing ook goed gebruiken als alternatief landingsgestel. :7
  zondag 27 juli 2014 @ 12:23:28 #279
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_142774575
Met die procedural wings kun je ook samengestelde vleugels maken. Hieronder volgt mijn eigen probeersel; ziet er wel strakker uit dan met toepassing van standaard vleugels of vleugels uit de B9-mod. :Y



Overigens is dit mijn meest wendbare toestel ooit. Ik kon heel hard recht op de grond afvliegen, neus ophalen en als op de foto een heel eind over de grond bewegen, alvorens op DIE hoogte wat salto's te maken en weer netjes weg te vliegen. :7 Vanzelfsprekend gebruik ik dan ook geen FAR. :')
pi_142797123
Nog een verlaat Apollo45 projectje.



Minilander maakt na vele "kerbal" jaren eindelijk de afdaling naar het Mun opppervlak en laat het Mun Station Alpha achter met twee kerbals.


En landing, vlak bij de Armstrong memorial!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 01:03:31 #281
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_142943258

Deze gast heeft zo'n briljante filmpjes. _O-
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_142983113
Is .25 er al :D
pi_143061849
https://docs.google.com/f(...)qIW9ttnAAuA/viewform

Liefhebbers voor een beta tester positie?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:52:28 #284
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143088712
Net gedownload maar tsjah :P

https://vid.me/xfI

pi_143092463
Fuck, een life support mod geinstaleerd, is Bill dood gegaan omdat er door gebrek aan stroom geen zuurstof meer was :')
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 17:11:16 #286
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_143093062
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:52 schreef Erasmo het volgende:
Net gedownload maar tsjah :P

https://vid.me/xfI

[ afbeelding ]
Lijkt wel op mijn eerste vlucht.

Check yo stagin, u fool
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_143094026
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:52 schreef Erasmo het volgende:
Net gedownload maar tsjah :P

https://vid.me/xfI

[ afbeelding ]
_O-
pi_143108397
FUUUUU, elke keer als ik 3Km boven de planeet ben dan crasht het spel :')
pi_143129312
Hi i am Scott. Fuck nu zit ik de heletijd met zijn stem in mijn hoofd :')
pi_143146556
pi_143169010
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:11 schreef Kutmanager het volgende:

lokpost
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 23:35 schreef Reintji het volgende:
lokpost
quote:
14s.gif Op zondag 27 juli 2014 12:23 schreef zyx1981 het volgende:

lokpost
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:02 schreef SiGNe het volgende:
lokpost
http://forum.kerbalspacep(...)0-19-3%29-2014-07-29

Must have mod _O_ :9 :9~
  donderdag 7 augustus 2014 @ 17:07:47 #292
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_143169418
quote:
Wellicht. Als ik weer wat motivatie vind.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_143170475
quote:
6s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:07 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Wellicht. Als ik weer wat motivatie vind.
}:| Man de laatste update _O_ met die contracten en dat geld moet verdienen _O_
pi_143213724
quote:
Na de vakantie even naar kijken!
pi_143213764
http://t.co/IKpGZhvkI0 haha Harv van HOCgaming is bezig met KPE2. Al flink wat dollars binnengeharkt.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:32:53 #296
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_143214435
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:15 schreef Reintji het volgende:
http://t.co/IKpGZhvkI0 haha Harv van HOCgaming is bezig met KPE2. Al flink wat dollars binnengeharkt.
Heb ook een uurtje geleden ofzo ingelogd. Best vermakelijk.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 22:15:33 #297
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_143216380
KSC - ook op Kerbin zijn de zomervakanties aan de gang, maar bij het noodlijdende Aerobreak Airlines is men allesbehalve in een vakantiestemming. Personeel wordt structureel onderbetaald hetgeen langzaam maar zeker tot onvrede in de organisatie leidt. Een extreem geval van ontevredenheid vond gisteren plaats aan de westkust van het continent, alwaar een boze piloot zijn lijnvliegtuig aan de grond zette en plompverloren het toestel verliet. Commentaar van de piloot: "ze denken toch zeker niet dat ik voor minimumloon een stel hufterige vakantiegangers de halve planeet ga rondvliegen? Ze zoeken het maar uit!"

Piloot verlaat boos het vliegtuig, terwijl daarachter vakantiegangers verdwaasd rondkijken
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 00:25:42 #298
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_143326461
Woohoo, mijn 1e straaljager met PulseJet in de 1e trap. :D Eens zien of we hiermee de ruimte aan kunnen tikken. 8-)
Om hem te kunnen lanceren, zit hij aan twee draagtorens gemonteerd. :s)


GO! :7


En FUUUUuuuuuu!!!1!~! Een van de draagtorens liet niet los, waarschijnlijk door de te hoge versnelling van de PulseJet. :')


Eerst nog wat onderdelen strooien :') In dit geval verloor ik de PulseJet (1e trap). Deze mocht ik door de klap niet meer decoupelen, dus mooi dat hij uit zichzelf afbrak. _O-


Fuck it; ruimte, here I come!! :Y) Symmetrie is bij vliegtuigen immers toch zwaar overgewaardeerd. :{w


8-)


En nu nog netjes landen natuurlijk. :Y Gezien het feit de besturing iets moeizamer is dan anders, laat ik die runway maar voor wat het is. Zeker ook nu ik een van mijn landingsgestellen mis......... Een groot stuk vlak terrein, daar heb ik nu veel meer aan. :@


Eerst de snelheid zoveel mogelijk verminderen in een motorloze zweefvlucht.... maar op een gegeven moment doet de zwaartekracht toch echt zijn werk.

:o SPANNUND :o


oO<


[ Bericht 0% gewijzigd door zyx1981 op 12-08-2014 00:31:10 ]
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 00:58:41 #299
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_143327184
oke degene die de lapo pakt, pas ff de OP aan. Dat modlijstje wat erin staat is echt bullshit. We kunnen beter gewoon links naar de mods/topics op KSP forum van de mods maken en de OP kan sowieso beter met tutorial filmpjes en shit.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 00:59:08 #300
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_143327195
bijna
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')