Heb ik er ook al inzitten ja.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Na 200 uur zijn dat soort dingen een makkie
Ik heb er nu 140 uur in zitten, en kan het nog steeds nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Na 200 uur zijn dat soort dingen een makkie
T is SAS, dat is wel nodig idd :pquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sinds ik geleerd heb dat het knopje T voor meer stabiliteit zorgt bij m'n rockets heb ik al een stuk meer kunnen doen
Ik kan nu vrij ver de ruimte inkomen maar orbiten rond de aarde lukt me nog niet. Het is me wel per ongeluk gelukt 1 van m'n arme Kerbals in een orbit rond de zon te knallen
Das idd wel het mooie van dit spel, je kunt zo ongelovelijk veelquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:30 schreef totalvamp het volgende:
[..]
T is SAS, dat is wel nodig idd :p
Ik vind aan lopen kutten ook altijd leuk. Vooral een heel navigatie netwerk opzetten enzo
Dan moet je interstellar quest van scott manley maar eens kijken. Die heeft een comms mod en moet overal sattelieten aanbrengen voordat hij ergens naartoe kan reizen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:30 schreef totalvamp het volgende:
[..]
T is SAS, dat is wel nodig idd :p
Ik vind aan lopen kutten ook altijd leuk. Vooral een heel navigatie netwerk opzetten enzo
Kijk ik ook altijdquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:46 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dan moet je interstellar quest van scott manley maar eens kijken. Die heeft een comms mod en moet overal sattelieten aanbrengen voordat hij ergens naartoe kan reizen.
Die gast is dan ook briljantquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:46 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dan moet je interstellar quest van scott manley maar eens kijken. Die heeft een comms mod en moet overal sattelieten aanbrengen voordat hij ergens naartoe kan reizen.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Arme kerbals, ik heb inmiddels al 3 stuks die orbiten rond de zon
Zo, na 450 dagen eindelijk een stabiele omloopbaan rondom Laythe bereikt en vervolgens het eerste vliegtuig ontkoppelen:quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:00 schreef MissionPhailed het volgende:
Onderstaand rommelig samenraapsel dat moet doorgaan voor een interplanetaire ruimteschip heeft vooral de verre oceaanwereld Laythe als bestemming. Moest een minuut of 30 volgas geven voordat ik een 'virtuele' treffen scoorde met Jool; duurt circa 420 dagen voordat ik er ben ... !
[ afbeelding ]
Ziet er gaaf uit!quote:Op zondag 29 december 2013 18:44 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zo, na 450 dagen eindelijk een stabiele omloopbaan rondom Laythe bereikt en vervolgens het eerste vliegtuig ontkoppelen:
[ afbeelding ]
Landing ... ! Er zal nog een mobiel tankstation gedropt moeten worden om überhaupt kans te hebben weer terug te keren in een omloopbaan.
[ afbeelding ]
Dat laatstequote:Op zondag 29 december 2013 19:44 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit!
Heb je ook een picca van de hele stack? (uit nieuwsgierigheid?) Of heb je alles in Kerbin orbit geassembleerd?
U verdient een ruimtepluim heer!quote:Op zondag 29 december 2013 19:50 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Dat laatsteVijf lanceringen met raketten en die 2 vliegtuigen hebben zichzelf in een omloopbaan gebracht.
B9 is ook nog steeds 0.22quote:Op maandag 30 december 2013 21:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Mmm de nieuwste versie van b9 crasht mijn game
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Arme kerbals, ik heb inmiddels al 3 stuks die orbiten rond de zon
Dat is wel heel lastig inderdaad... je zult er een gevoel bij moeten opbouwen. En heeeeel voorzichtig om leren gaan met RCS. Gewoon eerst een paar kleine probes maken met enkel rcs, zonnepaneel, accu, unmanned controlemodule, dockingpoorten... en proberen die twee aan elkaar te krijgen. Zo ben ik ook begonnen.quote:
Goed bezigquote:Op zondag 29 december 2013 21:39 schreef Tourniquet het volgende:
Voor het eerst bemand naar Duna en terug. Incl. Science Jr. module en 6 Goo-pods. 1500+ science erbij.![]()
De raket, 4 stages totaal:
[ afbeelding ]
Lander op Duna:
[ afbeelding ]
En weer terug op Kerbin:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |