Dat weet ik ook wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:04 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Die 64 bit KSP, daar siddert de wereld straks van. Beloofd (nog meer) veel goeds.
Het moeilijke bij 32 bit, is dat wanneer je meer geavanceerde modellen bouwt het aantal onderdelen nogal oploopt _waar KSP niet goed mee om gaat_ en KSP daarnaast door alle mods instabiel raakt (te weinig geheugen aan kunnen spreken). Dat ruimtestation wat ik lanceerde bestond uit 400+ onderdelen. Ik draai 800+mb aan mods (B9, Nova Punch2, Kas, Station Science, Hull camera, Aviation Lights, Procedural Dynamics, Lazorsystem en nog wat kleintjes), waarmee bij mij de rek er echt uit is. FAR had ik logischerwijs uit staan...anders krijg je zo'n pannenkoek van een station nooit in 1x boven.Maar er zijn zoveel andere mods die ook erg leuk zijn, waarbij je echter weer moet kiezen uit wat je aan hebt staan. Flight engineers en toolbars bijvoorbeeld....en ruimte-telescopen, planeetscanners, betere navball, etc. Met 64 bit zou je _theoretisch_ alles aan kunnen zetten wat je wil.
![]()
Fair enough.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:00 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Het was een beetje bedoeld naar alle meelezers. Velen lezen, maar weinig posten. Vandaar. ^^
Ik zou het gewoon proberen!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:02 schreef SiGNe het volgende:
Hmm zouden die vleugels ook als stabiliteitsvinnen voor raketten gebruikt kunnen worden?
Het werkt prima, echter is er wel een flink nadeel. Doordat die Procedural Wing een redelijk draagvermogen heeft, maakt dat de raket ook bijna onbestuurbaar wordt. Bij mij ging onderstaande raket vrijwel recht omhoog, zonder dat ik hem zinvol mocht bijsturen. Terzijde: zelf gebruik ik voor kleine raketten een decoupler + grote bodemplaat als lanceerinstallatie. Die SAS-modulles zijn lekker zwaar, wat ze geschikt maakt als stabiele bodemplaat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:02 schreef SiGNe het volgende:
Hmm zouden die vleugels ook als stabiliteitsvinnen voor raketten gebruikt kunnen worden?
Lijkt wel op mijn eerste vlucht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:52 schreef Erasmo het volgende:
Net gedownload maar tsjah
https://vid.me/xfI
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:52 schreef Erasmo het volgende:
Net gedownload maar tsjah
https://vid.me/xfI
[ afbeelding ]
Wellicht. Als ik weer wat motivatie vind.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
http://forum.kerbalspacep(...)0-19-3%29-2014-07-29
Must have mod![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:07 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wellicht. Als ik weer wat motivatie vind.
Na de vakantie even naar kijken!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
http://forum.kerbalspacep(...)0-19-3%29-2014-07-29
Must have mod![]()
![]()
Heb ook een uurtje geleden ofzo ingelogd. Best vermakelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:15 schreef Reintji het volgende:
http://t.co/IKpGZhvkI0 haha Harv van HOCgaming is bezig met KPE2. Al flink wat dollars binnengeharkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |