Drenge - Bloodsportquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:59 schreef DeMessias het volgende:
http://www.bbc.co.uk/radio1/zanelowe/hottestrecord2013/vote/
Top 3 van jullie hieruit?
http://www.theguardian.co(...)m-watson-resignationquote:...
"John Humphrys asked me why you were not at Glastonbury this weekend. I said Labour leaders can't be seen standing in muddy fields listening to bands. And then I thought how terribly sad that this is true. So: be that great Labour leader that you can be, but try to have a real life too. And if you want to see an awesome band, I recommend Drenge."
...
"One day down and I was feeling listless. No band had really hit home. It felt tame. Then it happened. I was seized with those fragmentary moments of pure music joy that festival goers live for. I found Drenge. Two brothers on a drum kit and lead guitar. I'm 46 years old. I should be reading submissions from the marketing people or approving some clever kid's idea for a new campaign. But I'm in a field in Glastonbury falling in love with a bloke barely in his twenties playing the guitar like a mid-west cyclone."
Dan dimt mijn toetsenbordverlichtingquote:Op woensdag 27 november 2013 18:32 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ze hebben nog eens 5 extra shows aangekondigd! Vrijdag achter je computer zitten en F5-en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan dimt mijn toetsenbordverlichtingNu moet ik bekennen, ik heb sinds een aantal maanden ook een Macbook en het was de eerste keer dat ik weer een ultimate battle aanging voor kaarten scoren, dus dat was wel even verwarrend zo zonder de vertrouwde F5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Appeltje-R werkt net zo goedquote:Op woensdag 27 november 2013 19:03 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Nu moet ik bekennen, ik heb sinds een aantal maanden ook een Macbook en het was de eerste keer dat ik weer een ultimate battle aanging voor kaarten scoren, dus dat was wel even verwarrend zo zonder de vertrouwde F5.
Gauw meedoen dan: MUZ / Top5 van de dag #47quote:Op zondag 24 november 2013 19:07 schreef DO2 het volgende:
Gooi 'm even in de herhaling:
-
Ik zag vandaag dat er een nieuw album van Tindersticks uit is...
En toen bedacht ik me opeens dat ik er jaren geleden regelmatig naar luisterde en ze nu vrijwel vergeten ben.
Dus ik gooi er even een aantal mooie oudjes in om het geheugen op te frissen:
God Only Knows van The Beach Boys. Staat in de top 2000 toch op 44 zie ik. Netjes.quote:Op maandag 25 november 2013 22:24 schreef Moody het volgende:
Ook leuk (ja ik moet wat proberen he.....
Wat is het eerste nummer in de top-2000 die in jouw top-100 singles staat?
http://top2012.radio2.nl/lijst-standaard/
Hiero:
31. Ottis Redding - (Sittin' On)The Dock Of The Bay
Die laatste zin maakt het nog tragischer.....quote:Vanaf de jaren '70 ging het slecht met Ochs. Hij was verslaafd geraakt aan drank, leed aan een schrijversblok, was depressief, omdat hij teleurgesteld was over zijn matige commerciële succes en werd tot overmaat van ramp tijdens een tour aangevallen door Afrikaanse overvallers, waardoor zijn stem beschadigd raakte. (Hij geloofde dat de Amerikaanse geheime dienst erachter zat.) In 1975 nam Ochs de identiteit aan van de fictieve John Butler Train die volgens hem Ochs had vermoord en zijn plaats had ingenomen. Na enige maanden verdween dit waanbeeld. Ochs' broer, de fotograaf Michael Ochs, trachtte hem in een psychiatrische inrichting onder te brengen maar Phil Ochs werkte hier niet aan mee en werd later wegens geldgebrek dakloos. Uiteindelijk nam zijn zus Sonny hem in 1976 in huis alwaar hij zijn tijd doorbracht met kaarten en het spelen van backgammon met zijn neefjes. In 1976 verhing hij zich in het huis van zijn zus. Jaren later bleek dat de FBI een 410 pagina's dik dossier over hem had.
Verdómme.quote:D.C.-born, New York-bred indie rockers The Walkmen are on the verge of going the way of the original Walkman.
Bassist/organist Peter Bauer says the band has no immediate plans to continue as The Walkmen after shows in Washington on Saturday and Philadelphia next week. The five-piece, whose members grew up in D.C., is not officially breaking up, but the impending hiatus isn’t temporary.
“We have no future plans whatsoever,” Bauer says. “I’d call it a pretty extreme hiatus.”
http://www.washingtonpost(...)ld-be-the-last-time/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ik van de zomer al eens gepost.quote:
Ja, maar nu staat ze op LGW dus nu komt het pas overquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Die had ik van de zomer al eens gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |