Amok is hier ook een beetje ondergesneeuwd de afgelopen maanden maar begin dit jaar helemaal platgeluisterd. Hele toffe plaatquote:Op maandag 2 december 2013 19:29 schreef Norrage het volgende:
Amok is echt niet bij mij blijven hangen dit jaar, en volstrekt overklast door....daarkomtie....darkside ... Jammer
Echte koptelefoonplaat. De bassen zijn soms zo diep en overal om je heen hoor je klikjes en ritmes en geluiden.quote:Op maandag 2 december 2013 19:39 schreef Norrage het volgende:
Ik luister hem ook best vaak nog, maar het is dan telkens zo voorbij ofzo. Beklijft niet meer. Toch tamelijk makkelijke plaat ofzo
Ja, dat brengen ze dan wel live in Vorst Nationaal, maar dit vertikken ze om te spelen:quote:Op maandag 2 december 2013 13:39 schreef Moody het volgende:
Al bekendIk post 'm toch
Meer van hetzelfde, maar wel
Ik heb ze geboycot sinds hun stoere spotifypraatquote:Op maandag 2 december 2013 19:38 schreef Felagund het volgende:
Ik heb het album nog helemaal niet goed geluisterd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 december 2013 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb ze geboycot sinds hun stoere spotifypraatIk moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals je het zegt zou het echt in mijn straatje passenquote:Op maandag 2 december 2013 22:48 schreef kciR het volgende:
Kennen jullie Aafke Romeijn? Een jaar of twee terug had ze haar debuutplaat uit (Stella). Die hoes is mij bij gebleven; een meisje op de grond, in alleen een panty en ingebonden in ballonnen.
Nu heeft ze haar tweede album uit (staat op de luisterpaal), in het Nederlands deze keer. Doet mij daardoor erg denken aan Eefje, maar dan ineens met een elektro sausje. Dat is nieuw ten opzichte van haar debuut. Weet niet of het echt een vooruitgang is.. Maar toch maar even afluisteren.
Ik kon geen nieuwe nummers vinden op youtube, dus dan maar deze..
Gast, let op de regels. Alles met een wikipediapagina is niet hipster genoeg voor dit topic. Tenzij de wikipedia-pagina pretentieus is. Zo lastig is het allemaal nietquote:Op maandag 2 december 2013 22:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wellicht interessant is ook nieuwe album in de serie Late Night Tales http://en.wikipedia.org/wiki/Late_Night_Tales:_Bonobo
Altijd een relaxte serie
Hoeveel van die bands ken je uit die lijst?quote:Op maandag 2 december 2013 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, let op de regels. Alles met een wikipediapagina is niet hipster genoeg voor dit topic. Tenzij de wikipedia-pagina pretentieus is. Zo lastig is het allemaal niet
hipsterquote:Op maandag 2 december 2013 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, let op de regels. Alles met een wikipediapagina is niet hipster genoeg voor dit topic. Tenzij de wikipedia-pagina pretentieus is. Zo lastig is het allemaal niet
Zes, Bonobo zelf niet meegerekend.quote:Op maandag 2 december 2013 23:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoeveel van die bands ken je uit die lijst?
Die viel mij ook al op. Ben wel benieuwd of het helemaal elektronisch is of dat hij zelf ook zingt.quote:Op maandag 2 december 2013 23:08 schreef kciR het volgende:
Wat doet Benedict Cumberbatch tussen die lijst?!
Is hij naast succesvol acteur (Shelock) ook nog actief als muzikant?
Even opgezocht.quote:Op maandag 2 december 2013 23:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die viel mij ook al op. Ben wel benieuwd of het helemaal elektronisch is of dat hij zelf ook zingt.
quote:Op maandag 2 december 2013 23:10 schreef kciR het volgende:
[..]
Even opgezocht.
Hij leest een verhaal voor van Simon Cleary, verdeeld over vier Late Night Tales cd's, dit is deel 3
Hij zingt dus ook maar wel heel langzaamquote:Op maandag 2 december 2013 23:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die viel mij ook al op. Ben wel benieuwd of het helemaal elektronisch is of dat hij zelf ook zingt.
Klinkt goed! Was al benieuwd wanneer zijn debuut er was; bij deze staat februari in de agenda genoteerd.quote:Op zondag 1 december 2013 21:33 schreef kciR het volgende:
Maxerazzi, bedankt voor die Douglas Dare tip. Dat was echt van grootse kwaliteit. Goede humor heeft hij ook. Ik kijk nu al uit naar zn debuut album (komt ergens in feb-maart 2014). Vooral de combinatie van zijn breekbare stem (a la Perfume Genius) en piano icm zware drums is echt prachtig!
Dat nummer wat je gisteren postte Lungful, is live toch wel zijn beste nummer.
Dat zal niet al te lang duren, tenzij de plannen veranderd zijn zitten ze volgens mij sinds september ongeveer in de studio. Al weet je het nooit met Radiohead natuurlijkquote:Op maandag 2 december 2013 23:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik wil een nieuwe plaat van Radiohead. En wel nu.
Weinig nieuws de laatste tijd... Zie wel een nieuwe Shearwaterquote:Op maandag 2 december 2013 23:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Volgens mij heeft Yorke de afgelopen maanden ook nog lopen klooien met ATP, dus ik weet niet echt hoe en wat.quote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat zal niet al te lang duren, tenzij de plannen veranderd zijn zitten ze volgens mij sinds september ongeveer in de studio. Al weet je het nooit met Radiohead natuurlijk
quote:Op maandag 2 december 2013 23:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Ditquote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat zal niet al te lang duren, tenzij de plannen veranderd zijn zitten ze volgens mij sinds september ongeveer in de studio. Al weet je het nooit met Radiohead natuurlijk
Ik denk wel dat het bewust is. York had veel van die nummers ongetwijfeld al een tijd op de plank staan, misschien is het al wel geprobeerd.quote:Op maandag 2 december 2013 23:33 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Yorke de afgelopen maanden ook nog lopen klooien met ATP, dus ik weet niet echt hoe en wat.
Overigens doodzonde dat hij deze song niet heeft bewaard voor Radiohead. O'Brien en Greenwood hadden hier een klein meesterwerkje van gemaakt.
Codexquote:Op maandag 2 december 2013 23:52 schreef Arn0 het volgende:
Ik vind bijna drie jaar na datum The King Of Limbs nog steeds een uitstekend album trouwens, al zijn velen het daar niet mee eens. Live zeker, maar ook gewoon het album zelf. Iets als Codex blijft zo prachtig in al zijn subtiliteit
Inderdaad nog steeds een fantastische plaat. Al hadden ze van mij wel Morning Mr Magpie mogen vervangen door The Daily Mail. Dan was ie nog beter geweest.quote:Op maandag 2 december 2013 23:52 schreef Arn0 het volgende:
Ik vind bijna drie jaar na datum The King Of Limbs nog steeds een uitstekend album trouwens, al zijn velen het daar niet mee eens. Live zeker, maar ook gewoon het album zelf. Iets als Codex blijft zo prachtig in al zijn subtiliteit
Moody = ranja?quote:Op maandag 2 december 2013 23:54 schreef Moody het volgende:
Sorry, Radiohead is jaren '90. Done that
Liever een biertje.quote:
Op zich wel. Maar na het magistrale In Rainbows toch een beetje een tegenvaller.quote:Op maandag 2 december 2013 23:52 schreef Arn0 het volgende:
Ik vind bijna drie jaar na datum The King Of Limbs nog steeds een uitstekend album trouwens..
Dare me. Hooguit 2x verteld in de afgelopen 12 jaar op Fokquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:01 schreef Arn0 het volgende:
Vertel nog even de "ik zag Radiohead in '95" anekdote Moody, kan ik die ook weer afstrepen voor deze maand
Wint het niet van mijn anekdote.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Dare me. Hooguit 2x verteld in de afgelopen 12 jaar op Fok
Had ik veel vaker moeten doen. Ik houd er van dat mensen tegen me op kijken.
Jij hebt Thom gepepen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:05 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Wint het niet van mijn anekdote.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij hebt Thom gepepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Godverdomme, ik liep net Thom Yorke tegen het lijf hier in Amsterdam!!Ik was veels te nerveus om veel te zeggen, maar ze spelen geen Creep (thank god) en ik heb om een kleine hint naar Neil Young gevraagd, dus als dat gebeurt, kun je me opvegen!
![]()
![]()
![]()
Nope.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij wint
Speelde hij iets van Neil Young?
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:09 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Hij accepteerde het meer, volgens mij.![]()
Ik zei: 'He Thom, just want to thank you already for the concert.' En toen zei ik dat ze toch hopelijk geen Creep gingen spelen (beetje stomme en flauwe vraag, maar dat nummer vind ik echt een ramp), aangezien dat op de website van Ziggodome stond, waarop hij zei: 'No, they can put it on the website, you know, but we're not going to play it.' Daarna vroeg ik of er nog een kleine rendition van Neil Young in zat, waarop hij zei: 'Probably not, but who knows.'
Wel coolquote:
Ik blijf Creep kut vinden. Es tut mir leit.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel cool
Maar Creep blijft het über-anthem van de jaren '90
Samen met Black van Pearl Jam. En Smells Like Teen Spirit.
Destijds was hipster zijn veel lastiger zonder internet
Ik vind Amnesiac een kutalbumquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:17 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik blijf Creep kut vinden. Es tut mir leit.
Veel liever deze:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |