Kijk. Arcade Fire op 13. Zo kan het dus ookquote:Op maandag 25 november 2013 22:55 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dit is wel oké:
http://www.stubru.be/programmas/detijdloze/detijdloze2012
Verder vergelijkbare babyboom-lijsten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar eigenlijk bijna net zo standaard, alleen voor een jonger publiek.quote:Op maandag 25 november 2013 22:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Kijk. Arcade Fire op 13. Zo kan het dus ook
Opvallend idd.quote:Op maandag 25 november 2013 22:57 schreef Sautor het volgende:
Wow, The Passenger van Iggy Pop staat er niet eens in. Dat is een hit geweest (toch?), en precies voor dat top 2000 publiek
AF staat op #1 bij onsquote:Op maandag 25 november 2013 22:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar eigenlijk bijna net zo standaard, alleen voor een jonger publiek.
Lou Reed zal dit jaar vast ook wel hoger staan, ja.quote:Op maandag 25 november 2013 22:59 schreef Norrage het volgende:
Coldplay, Supertramp, Marco, Nick & Simon...is allemaal nog niet eens zo erg.....maar dingen als Adele? En dat 3x in de top 20? En bepaalde nummers van Marco zoals Rood?![]()
![]()
Of die verdomde Rames Shaffey sinds ie dood is ook ineens 3x in de top 10???
Brrrrrrrr...
Niet haten op Shaffy, bra.quote:Op maandag 25 november 2013 22:59 schreef Norrage het volgende:
Of die verdomde Rames Shaffey sinds ie dood is ook ineens 3x in de top 10???
Brrrrrrrr...
Ik haat op zich niet direct op Shaffyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar op het feit dat hij op een gegeven moment 3!!! ja 3!!! keer in de top 10 stond
Je kan het ook overdrijven."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Perfect Day op #1quote:Op maandag 25 november 2013 23:00 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Lou Reed zal dit jaar vast ook wel hoger staan, ja.
Dood gaan is goed voor een artiest om weer beroemd te worden.quote:Op maandag 25 november 2013 23:00 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Lou Reed zal dit jaar vast ook wel hoger staan, ja.
Speciaal voor jou dan:quote:Op maandag 25 november 2013 22:59 schreef Norrage het volgende:
.... Nick & Simon...is allemaal nog niet eens zo erg.....
Vind die korte docu's altijd wel vermakelijk.quote:Op maandag 25 november 2013 23:05 schreef Arn0 het volgende:
Top 2000 op TV is ook zo tenenkrommend trouwens. Met het "gouden" trio Don Leo, Matthijs en Fenno Werkman krijgen we weer dezelfde verhalen die we al allemaal kunnen dromen, melige grappen en quizzen met b-artiesten.
Ik vind Top 2000 A GoGo echt fantastisch. Zit elke keer weer klaar, en neem het elke avond opquote:Op maandag 25 november 2013 23:05 schreef Arn0 het volgende:
Top 2000 op TV is ook zo tenenkrommend trouwens. Met het "gouden" trio Don Leo, Matthijs en Fenno Werkman krijgen we weer dezelfde verhalen die we al allemaal kunnen dromen, melige grappen en quizzen met b-artiesten.
De man die, naar eigen zeggen, het grootste archief aan muziekvideos heeft. Maar eigenlijk vooral onzint uitslaat. Als trouwe kijker moet je hem toch wel kennenquote:Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind Top 2000 A GoGo echt fantastisch. Zit elke keer weer klaar, en neem het elke avond op
Don Leo
En wtf is Fenno Werkman?
Ik heb nog nooit van die vent gehoord, en heb elke aflevering van top 2000 agogo gezien die ooit gemaakt isquote:Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
De man die, naar eigen zeggen, het grootste archief aan muziekvideos heeft. Maar eigenlijk vooral onzint uitslaat. Als trouwe kijker moet je hem toch wel kennen
Modest Mouse is zo fijnquote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Arn0 het volgende:
Nee, Johnny Marr vangt ook bot. The The staat er één keer in, ver voor Marr's tijd. Modest Mouse en Cribs ontbreken allebei
In mijn herinnering wordt hij echt vaak door Matthijs of Leo vermeld. "Met dank aan Fenno Werkman, die de enige kopie van deze video heeft". En vervolgens kijk je op Youtube en staat het er al jaren op, natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 23:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van die vent gehoord, en heb elke aflevering van top 2000 agogo gezien die ooit gemaakt is![]()
De laatste jaren ( 2 ofzo) zijn de verhaaltjes wel een beetje standaard geworden...en steeds dezelfde oude artiesten...maar nog steeds erg leuk. De verhaaltjes van Don Leo bij Toppop 3 vind ik ook erg leuk trouwens. Leo vind ik maar gewoon een grote heldEen soort wannabe Atzegod.
inderdaad. Leo heeft echt veel verstand ook van huidige muziek. Het zou echt leuk zijn als hij de horizon van de top 2000 agogo eens wat zou verbreden. Maar hij mag natuurlijk alleen over platen spreken die er daadwerkelijk instaanquote:Op maandag 25 november 2013 23:15 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zou Blokhuis wel eens over het hedendaagse muziekcircuit willen horen praten. Volgens mij heeft ie daar ook heel wat zinnigs over te zeggen, maar hij wordt een beetje gedwongen bij het oudere werk te blijven.
Daarnaast mag van mij Gerard Ekdom het presenteren overnemen van Van Nieuwkerk. Ekdom is echt een ongelooflijke baas qua muziekkennis.
Sex on Fire op 37quote:Op maandag 25 november 2013 22:55 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dit is wel oké:
http://www.stubru.be/programmas/detijdloze/detijdloze2012
Verder vergelijkbare babyboom-lijsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |