Dat zal niet al te lang duren, tenzij de plannen veranderd zijn zitten ze volgens mij sinds september ongeveer in de studio. Al weet je het nooit met Radiohead natuurlijkquote:Op maandag 2 december 2013 23:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik wil een nieuwe plaat van Radiohead. En wel nu.

Weinig nieuws de laatste tijd... Zie wel een nieuwe Shearwaterquote:Op maandag 2 december 2013 23:22 schreef Maxerazzi het volgende:
 Maar kan echt weinig vinden verder.
 Maar kan echt weinig vinden verder.

Volgens mij heeft Yorke de afgelopen maanden ook nog lopen klooien met ATP, dus ik weet niet echt hoe en wat.quote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat zal niet al te lang duren, tenzij de plannen veranderd zijn zitten ze volgens mij sinds september ongeveer in de studio. Al weet je het nooit met Radiohead natuurlijk

quote:Op maandag 2 december 2013 23:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Ditquote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat zal niet al te lang duren, tenzij de plannen veranderd zijn zitten ze volgens mij sinds september ongeveer in de studio. Al weet je het nooit met Radiohead natuurlijk
 Nadeel van Radiohead is dat je nooit weet hoe lang het duurt maar voordeel is dat de plaat echt volgende week uit kan komen. Ze zijn in elk geval al een tijd bezig.
 Nadeel van Radiohead is dat je nooit weet hoe lang het duurt maar voordeel is dat de plaat echt volgende week uit kan komen. Ze zijn in elk geval al een tijd bezig.Ik denk wel dat het bewust is. York had veel van die nummers ongetwijfeld al een tijd op de plank staan, misschien is het al wel geprobeerd.quote:Op maandag 2 december 2013 23:33 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Yorke de afgelopen maanden ook nog lopen klooien met ATP, dus ik weet niet echt hoe en wat.
Overigens doodzonde dat hij deze song niet heeft bewaard voor Radiohead. O'Brien en Greenwood hadden hier een klein meesterwerkje van gemaakt.

Codexquote:Op maandag 2 december 2013 23:52 schreef Arn0 het volgende:
Ik vind bijna drie jaar na datum The King Of Limbs nog steeds een uitstekend album trouwens, al zijn velen het daar niet mee eens. Live zeker, maar ook gewoon het album zelf. Iets als Codex blijft zo prachtig in al zijn subtiliteit

Inderdaad nog steeds een fantastische plaat. Al hadden ze van mij wel Morning Mr Magpie mogen vervangen door The Daily Mail. Dan was ie nog beter geweest.quote:Op maandag 2 december 2013 23:52 schreef Arn0 het volgende:
Ik vind bijna drie jaar na datum The King Of Limbs nog steeds een uitstekend album trouwens, al zijn velen het daar niet mee eens. Live zeker, maar ook gewoon het album zelf. Iets als Codex blijft zo prachtig in al zijn subtiliteit

Moody = ranja?quote:Op maandag 2 december 2013 23:54 schreef Moody het volgende:
Sorry, Radiohead is jaren '90. Done that

Liever een biertje.quote:

Op zich wel. Maar na het magistrale In Rainbows toch een beetje een tegenvaller.quote:Op maandag 2 december 2013 23:52 schreef Arn0 het volgende:
Ik vind bijna drie jaar na datum The King Of Limbs nog steeds een uitstekend album trouwens..

Dare me. Hooguit 2x verteld in de afgelopen 12 jaar op Fokquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:01 schreef Arn0 het volgende:
Vertel nog even de "ik zag Radiohead in '95" anekdote Moody, kan ik die ook weer afstrepen voor deze maand

Wint het niet van mijn anekdote.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Dare me. Hooguit 2x verteld in de afgelopen 12 jaar op Fok
Had ik veel vaker moeten doen. Ik houd er van dat mensen tegen me op kijken.

Jij hebt Thom gepepen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:05 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Wint het niet van mijn anekdote.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij hebt Thom gepepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Godverdomme, ik liep net Thom Yorke tegen het lijf hier in Amsterdam!!Ik was veels te nerveus om veel te zeggen, maar ze spelen geen Creep (thank god) en ik heb om een kleine hint naar Neil Young gevraagd, dus als dat gebeurt, kun je me opvegen!

Nope.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij wint
Speelde hij iets van Neil Young?

quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:09 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Hij accepteerde het meer, volgens mij.
Ik zei: 'He Thom, just want to thank you already for the concert.' En toen zei ik dat ze toch hopelijk geen Creep gingen spelen (beetje stomme en flauwe vraag, maar dat nummer vind ik echt een ramp), aangezien dat op de website van Ziggodome stond, waarop hij zei: 'No, they can put it on the website, you know, but we're not going to play it.' Daarna vroeg ik of er nog een kleine rendition van Neil Young in zat, waarop hij zei: 'Probably not, but who knows.'

Wel coolquote:

Ik blijf Creep kut vinden. Es tut mir leit.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel cool
Maar Creep blijft het über-anthem van de jaren '90
Samen met Black van Pearl Jam. En Smells Like Teen Spirit.
Destijds was hipster zijn veel lastiger zonder internet

Ik vind Amnesiac een kutalbumquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:17 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik blijf Creep kut vinden. Es tut mir leit.
Veel liever deze:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |