Amok is hier ook een beetje ondergesneeuwd de afgelopen maanden maar begin dit jaar helemaal platgeluisterd. Hele toffe plaatquote:Op maandag 2 december 2013 19:29 schreef Norrage het volgende:
Amok is echt niet bij mij blijven hangen dit jaar, en volstrekt overklast door....daarkomtie....darkside ... Jammer
Echte koptelefoonplaat. De bassen zijn soms zo diep en overal om je heen hoor je klikjes en ritmes en geluiden.quote:Op maandag 2 december 2013 19:39 schreef Norrage het volgende:
Ik luister hem ook best vaak nog, maar het is dan telkens zo voorbij ofzo. Beklijft niet meer. Toch tamelijk makkelijke plaat ofzo
Ja, dat brengen ze dan wel live in Vorst Nationaal, maar dit vertikken ze om te spelen:quote:Op maandag 2 december 2013 13:39 schreef Moody het volgende:
Al bekendIk post 'm toch
Meer van hetzelfde, maar wel
Ik heb ze geboycot sinds hun stoere spotifypraatquote:Op maandag 2 december 2013 19:38 schreef Felagund het volgende:
Ik heb het album nog helemaal niet goed geluisterd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 december 2013 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb ze geboycot sinds hun stoere spotifypraatIk moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals je het zegt zou het echt in mijn straatje passenquote:Op maandag 2 december 2013 22:48 schreef kciR het volgende:
Kennen jullie Aafke Romeijn? Een jaar of twee terug had ze haar debuutplaat uit (Stella). Die hoes is mij bij gebleven; een meisje op de grond, in alleen een panty en ingebonden in ballonnen.
Nu heeft ze haar tweede album uit (staat op de luisterpaal), in het Nederlands deze keer. Doet mij daardoor erg denken aan Eefje, maar dan ineens met een elektro sausje. Dat is nieuw ten opzichte van haar debuut. Weet niet of het echt een vooruitgang is.. Maar toch maar even afluisteren.
Ik kon geen nieuwe nummers vinden op youtube, dus dan maar deze..
Gast, let op de regels. Alles met een wikipediapagina is niet hipster genoeg voor dit topic. Tenzij de wikipedia-pagina pretentieus is. Zo lastig is het allemaal nietquote:Op maandag 2 december 2013 22:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wellicht interessant is ook nieuwe album in de serie Late Night Tales http://en.wikipedia.org/wiki/Late_Night_Tales:_Bonobo
Altijd een relaxte serie
Hoeveel van die bands ken je uit die lijst?quote:Op maandag 2 december 2013 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, let op de regels. Alles met een wikipediapagina is niet hipster genoeg voor dit topic. Tenzij de wikipedia-pagina pretentieus is. Zo lastig is het allemaal niet
hipsterquote:Op maandag 2 december 2013 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, let op de regels. Alles met een wikipediapagina is niet hipster genoeg voor dit topic. Tenzij de wikipedia-pagina pretentieus is. Zo lastig is het allemaal niet
Zes, Bonobo zelf niet meegerekend.quote:Op maandag 2 december 2013 23:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoeveel van die bands ken je uit die lijst?
Die viel mij ook al op. Ben wel benieuwd of het helemaal elektronisch is of dat hij zelf ook zingt.quote:Op maandag 2 december 2013 23:08 schreef kciR het volgende:
Wat doet Benedict Cumberbatch tussen die lijst?!
Is hij naast succesvol acteur (Shelock) ook nog actief als muzikant?
Even opgezocht.quote:Op maandag 2 december 2013 23:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die viel mij ook al op. Ben wel benieuwd of het helemaal elektronisch is of dat hij zelf ook zingt.
quote:Op maandag 2 december 2013 23:10 schreef kciR het volgende:
[..]
Even opgezocht.
Hij leest een verhaal voor van Simon Cleary, verdeeld over vier Late Night Tales cd's, dit is deel 3
Hij zingt dus ook maar wel heel langzaamquote:Op maandag 2 december 2013 23:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die viel mij ook al op. Ben wel benieuwd of het helemaal elektronisch is of dat hij zelf ook zingt.
Klinkt goed! Was al benieuwd wanneer zijn debuut er was; bij deze staat februari in de agenda genoteerd.quote:Op zondag 1 december 2013 21:33 schreef kciR het volgende:
Maxerazzi, bedankt voor die Douglas Dare tip. Dat was echt van grootse kwaliteit. Goede humor heeft hij ook. Ik kijk nu al uit naar zn debuut album (komt ergens in feb-maart 2014). Vooral de combinatie van zijn breekbare stem (a la Perfume Genius) en piano icm zware drums is echt prachtig!
Dat nummer wat je gisteren postte Lungful, is live toch wel zijn beste nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |