Omdat overal in de media gezeikt wordt op de hoogmoed van Ajax. Ik denk juist dat die instelling van Ajax de juiste is om het veld mee te betreden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wat heeft dat er mee te maken?.
Natuurlijk moeten ze het gewoon proberen, maar barca moet wel heel erg lamlendig spelen wil Ajax kans maken.
Beter? Ze missen het halve team manquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb er zin in
Het is jammer dat barça nu ook een stuk beter is dan tijde van de 4-0. Ach, we gaan het zien!
jawel, je moet nooit beginnen met "dit hebben we al verloren" natuurlijk. Maar opzich zullen de meeste spelers toch gewoon in de broek poepenquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Omdat overal in de media gezeikt wordt op de hoogmoed van Ajax. Ik denk juist dat die instelling van Ajax de juiste is om het veld mee te betreden.
Zal geen ene reet uit maken. Winnen ga je vanavond niet van ze. Hooguit een gelijkspelletje!quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:17 schreef handboek het volgende:
[..]
Beter? Ze missen het halve team man
Ook dat laatste lijkt me hoogst onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal geen ene reet uit maken. Winnen ga je vanavond niet van ze. Hooguit een gelijkspelletje!
Waar zijn de tijden dat dit soort teams voor Ajax in de broek poeptenquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jawel, je moet nooit beginnen met "dit hebben we al verloren" natuurlijk. Maar opzich zullen de meeste spelers toch gewoon in de broek poepen.
Die wedstrijden zijn allemaal in zwart/wit opgenomenquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden dat dit soort teams voor Ajax in de broek poepten
Toen was ik nog vloeibaarquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die wedstrijden zijn allemaal in zwart/wit opgenomen.
Niet helemaal, al is het alweer een tijd terug, keek toch lekkerder moet ik zeggen, de wedstrijd van vanavond heb ik niet eens spanning vooraf omdat het eigenlijk een mission impossible is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die wedstrijden zijn allemaal in zwart/wit opgenomen.
Nou ja, we hebben ook wel altijd pech qua loting en we worden altijd genaaid. Het is gewoon nooit echt leuk om CL te kijken als Ajacied.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal, al is het alweer een tijd terug, keek toch lekkerder moet ik zeggen, de wedstrijd van vanavond heb ik niet eens spanning vooraf omdat het eigenlijk een mission impossible is.
Dat naaien leg jij teveel de nadruk op, uiteindelijk is het gewoon gebrek aan kwaliteit wat de voornaamste reden is, Ajax werd altijd Lucky genoemd maar dat werd gewoon afgedwongen, dat zit er de laatste jaren helaas niet in.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben ook wel altijd pech qua loting en we worden altijd genaaid. Het is gewoon nooit echt leuk om CL te kijken als Ajacied..
En als ze dan een team als Celtic hebben, dan verkloten ze het zelf door niet te scoren.
5.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gaat Ajax binnen 20 jaar de CL winnen?
Moet er wel heel wat veranderen in Europa, met het huidige UEFA beleid en ook enorme inkomsten verschillen is zie ik het niet gebeuren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gaat Ajax binnen 20 jaar de CL winnen?
Nou ja, natuurlijk is het ook gewoon kwaliteit, anders zou je makkelijk 1-2e worden in de poule, maar de afgelopen jaren hebben we met hele beperkte middelen redelijk resultaten behaald die alleen maar teniet werden gedaan door grove naaipartijen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat naaien leg jij teveel de nadruk op, uiteindelijk is het gewoon gebrek aan kwaliteit wat de voornaamste reden is, Ajax werd altijd Lucky genoemd maar dat werd gewoon afgedwongen, dat zit er de laatste jaren helaas niet in.
Als team spelen ze een stuk beter dan destijds. Toen hadden ze echt Messi nodig om het verschil te maken, nu kunnen ze het prima af zonder Messi.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:17 schreef handboek het volgende:
[..]
Beter? Ze missen het halve team man
Je kan het ook de speler verwijtenquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, natuurlijk is het ook gewoon kwaliteit, anders zou je makkelijk 1-2e worden in de poule, maar de afgelopen jaren hebben we met hele beperkte middelen redelijk resultaten behaald die alleen maar teniet werden gedaan door grove naaipartijen.
Dit jaar ook, zonder die teringhond van een scheids tegen Milan stond je nou gewoon 2e.
Kan, maar dat doe ik nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan het ook de speler verwijten
Wel als het incidenteel is. Maar we worden gewoon structureel genaaid in de CL.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft altijd de combinatie. De kwaliteit van ajax is de afgelopen jaren voldoende geweest om de tweede ronde te halen, mits een beetje geluk hier en daar. De kwaliteit was niet voldoende om met pech tóch door te gaan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je overdrijftquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wel als het incidenteel is. Maar we worden gewoon structureel genaaid in de CL.
Ben ik niet met je eens, de kwaliteit was niet voldoende en ben je afhankelijk van geluk, ok dat zat niet mee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het blijft altijd de combinatie. De kwaliteit van ajax is de afgelopen jaren voldoende geweest om de tweede ronde te halen, mits een beetje geluk hier en daar. De kwaliteit was niet voldoende om met pech tóch door te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |