hey levolonicquote:
Dat zijn toch die Zuid-Afrikanen?quote:
Nee, je hebt het denk ik over Die Antwoord, ook harde bazen.quote:Op zondag 24 november 2013 17:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat zijn toch die Zuid-Afrikanen?
Een maand zelfs. Heb geen moment het idee gehad dat mijn leven niet meer compleet was.quote:Op zondag 24 november 2013 18:01 schreef Awesome_ het volgende:
Een week niet FOK!ken. Hebben jullie wel eens zoiets riskants ondernomen? Hoe beviel het? Wat deed je met je extra tijd? Hoe verschilt het leven tov 'hier' etc.?
FOK! is een verslaving en fucking pathetic. Dat zul je ook inzien na een tijdje niet FOK!ken. Ik gebruik een programma als ik écht van FOK! af moet.quote:Op zondag 24 november 2013 18:01 schreef Awesome_ het volgende:
Een week niet FOK!ken. Hebben jullie wel eens zoiets riskants ondernomen? Hoe beviel het? Wat deed je met je extra tijd? Hoe verschilt het leven tov 'hier' etc.?
quote:Op zondag 24 november 2013 18:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Een maand zelfs. Heb geen moment het idee gehad dat mijn leven niet meer compleet was.
Vandaar dat je een tijdje offline was.quote:Op zondag 24 november 2013 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is wel een super nice programma. Er is dan echt geen enkele mogelijkheid om op FOK! te komen voor de voor de vastgestelde periode. Ook te gebruiken voor andere sites.
Was dit een bewuste afkickperiode of kwam het eigenlijk vanzelf? Never mind, de snitch had weer gesnitched.quote:Op zondag 24 november 2013 18:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Een maand zelfs. Heb geen moment het idee gehad dat mijn leven niet meer compleet was.
Welk programma? Wat deed je met je zeeën van tijd?quote:Op zondag 24 november 2013 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is wel een super nice programma. Er is dan echt geen enkele mogelijkheid om op FOK! te komen voor de voor de vastgestelde periode. Ook te gebruiken voor andere sites.
Nah, was een ban.quote:Op zondag 24 november 2013 18:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Was dit een bewuste afkickperiode of kwam het eigenlijk vanzelf?
[..]
Welk programma? Wat deed je met je zeeën van tijd?
Ben trouwens 100% deadsrs.
Ja. Ik moest echt van FOK! af. Nu heb ik het allemaal redelijk onder controle.quote:Op zondag 24 november 2013 18:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vandaar dat je een tijdje offline was.
Vooral boeken lezen.quote:Op zondag 24 november 2013 18:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Was dit een bewuste afkickperiode of kwam het eigenlijk vanzelf?
[..]
IK HEB ZIN OM JOU TE SLAAN.quote:Op zondag 24 november 2013 18:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Was dit een bewuste afkickperiode of kwam het eigenlijk vanzelf? Never mind, de snitch had weer gesnitched.
[..]
Toen ik een relatie had zat ik bijna nooit meer op foks.quote:Op zondag 24 november 2013 18:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja. Ik moest echt van FOK! af. Nu heb ik het allemaal redelijk onder controle.
[..]
Vooral boeken lezen.
Ja. Er is zelfs een periode waarin je afkickverschijnselen hebt. Na een paar weken dan vergeet je FOK! ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |