YOUVE GOT THE SPARKquote:Op zondag 24 november 2013 17:24 schreef VMSDKR het volgende:
Ik word zo kkziek van dat nieuwe Afrojacknummer.
Leest iemand dat ooit? Is ook een south park aflevering over toch? Met die ipads.quote:Op zondag 24 november 2013 17:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij gewoon nog nooit de algemene voorwaarden gelezen hebt, terwijl je hier akkoord mee gaat met elke post die je plaatst?
[..]
Lol ofc niet. Die shit moet je alleen lezen als het echt belangrijk is.quote:
Hier staat dus eigenlijk dat Yuri 50 euro moet lappen als die een nieuw account aanmaakt om toegang te krijen tot KPD (en LIF?)quote:Op zondag 24 november 2013 17:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
brb halve barkie per post van een kloon lappen
Jij leest zeker je arbeidscontract ook niet doorquote:
Volgens mij ben jij een hele slimme jongen.quote:Op zondag 24 november 2013 17:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hier staat dus eigenlijk dat Yuri 50 euro moet lappen als die een nieuw account aanmaakt om toegang te krijen tot KPD (en LIF?)
quote:Op zondag 24 november 2013 17:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hier staat dus eigenlijk dat Yuri 50 euro moet lappen als die een nieuw account aanmaakt om toegang te krijen tot KPD (en LIF?)
Msc Klokov, drs. op het gebied van wheytenschapquote:Op zondag 24 november 2013 17:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een hele slimme jongen.
hey levolonicquote:
Dat zijn toch die Zuid-Afrikanen?quote:
Nee, je hebt het denk ik over Die Antwoord, ook harde bazen.quote:Op zondag 24 november 2013 17:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat zijn toch die Zuid-Afrikanen?
Een maand zelfs. Heb geen moment het idee gehad dat mijn leven niet meer compleet was.quote:Op zondag 24 november 2013 18:01 schreef Awesome_ het volgende:
Een week niet FOK!ken. Hebben jullie wel eens zoiets riskants ondernomen? Hoe beviel het? Wat deed je met je extra tijd? Hoe verschilt het leven tov 'hier' etc.?
FOK! is een verslaving en fucking pathetic. Dat zul je ook inzien na een tijdje niet FOK!ken. Ik gebruik een programma als ik écht van FOK! af moet.quote:Op zondag 24 november 2013 18:01 schreef Awesome_ het volgende:
Een week niet FOK!ken. Hebben jullie wel eens zoiets riskants ondernomen? Hoe beviel het? Wat deed je met je extra tijd? Hoe verschilt het leven tov 'hier' etc.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |