Hehe klopt wel.quote:Op zondag 24 november 2013 16:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lurker gespot!
Maar inderdaad. Dandy fucking blue.Mis hem wel.
Denk je dat ik dom ben ofzo en niet weet hoe internet werkt?quote:
Reacties onder economische of politieke berichten zijn vaak ook wel om te huilenquote:Op zondag 24 november 2013 16:49 schreef Fanta-stick het volgende:
http://leeshetnu.nl/opa-s(...)ijn-medicijnen-mee/#
Die reacties
Heb je hem geklapt?quote:Op zondag 24 november 2013 16:55 schreef Sapstengel het volgende:
Mooie roadrage netgast ging midden op de weg remmen om te keren, uit het niets. Dus ik toeter, doet hij zn deur open en wil hij uitstappen
Inb4 cool story bro
Vertel, hoe liep het af?quote:Op zondag 24 november 2013 16:57 schreef Sapstengel het volgende:
Lol nee ik deed mn raam open en zij: rij nou gewoon door man.
En toen werd mijn moeder bang en mocht ik niks meer zeggen.
gewoon kk hard overrijden lolzquote:Op zondag 24 november 2013 16:55 schreef Sapstengel het volgende:
Mooie roadrage netgast ging midden op de weg remmen om te keren, uit het niets. Dus ik toeter, doet hij zn deur open en wil hij uitstappen
Inb4 cool story bro
Van Weissman, dat weten we al.quote:Op zondag 24 november 2013 16:28 schreef Cake-Man het volgende:
allemaal haters hier
doe normaal zo doe ik ook
en stuur geen dm meer met van wie ben je kloon
Even goede climax als jouw trannyavonturenquote:Op zondag 24 november 2013 17:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Spannend verhaal he? Hij deed zijn deur weer dicht en reed toen verder.
Goede climax, alles.
ken alleen dezequote:Op zondag 24 november 2013 17:06 schreef Fanta-stick het volgende:
Wie kent dit nummer nog?
inb4 a lot of slow jams
Fuck you. Ik dacht een fresh made topic.quote:Op zondag 24 november 2013 17:06 schreef G.R.S. het volgende:
Woaah, Zyzz thread made by Zyzz himself...
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=128655621
Ik raise jou;quote:Op zondag 24 november 2013 17:06 schreef Fanta-stick het volgende:
Wie kent dit nummer nog?
inb4 a lot of slow jams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |