SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Klokov op 24-11-2013 16:16:27 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zondag 24 november 2013 16:11 schreef Klokov het volgende:
Suggestie 1: Cakeman bannen
Suggestie 2: Meer multiquotes van CarbonC
Suggestie 3: Meer progresspics van de vrouwelijke GYMmers
Suggestie 4: Geen McNulty en Sapstengel fysieken in de reeks
Suggestie 5: Nu eerst een goede OP
ja togquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 16:11 schreef Klokov het volgende:
Suggestie 1: Cakeman bannen
Suggestie 4: Minder McNulty en Sapstengel fysieken in de reeks
Fanta ben jij dit?quote:Op zondag 24 november 2013 16:28 schreef Cake-Man het volgende:
allemaal haters hier
doe normaal zo doe ik ook
en stuur geen dm meer met van wie ben je kloon
Ken ik al. Jammer G.quote:Op zondag 24 november 2013 16:35 schreef Awesome_ het volgende:
Blue Waffle. Zijn foto is ook te vinden in de google images.
Voor mijn tijd denk ikquote:Op zondag 24 november 2013 16:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe heet die ene dude ook alweer die vrij fucked up was en elke dag vlogs voor FOK! maakte, iets met bluenogwat?
Die gozer was masterlijk.
Dan moet het deze knul zijn? Waarom heeft die allemaal blauw op zijn gezicht. Verder alleen maar foto's van blauwgekleurde wafels gevondenquote:Op zondag 24 november 2013 16:35 schreef Awesome_ het volgende:
Blue Waffle. Zijn foto is ook te vinden in de google images.
Je klinkt als iemand die zijn safe-search aan heeft staan.quote:Op zondag 24 november 2013 16:37 schreef Klokov het volgende:
Dan moet het deze knul zijn? Waarom heeft die allemaal blauw op zijn gezicht. Verder alleen maar foto's van blauwgekleurde wafels gevonden![]()
[ afbeelding ]
Hoezo dat nou weer. Wat denk je anders dat je vindt als je op blauwe wafels zoekt. Als ik op rode wafels zoek kom ik waarschijnlijk ook gewoon rode wafels tegenquote:Op zondag 24 november 2013 16:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die zijn safe-search aan heeft staan.
Dandybluequote:Op zondag 24 november 2013 16:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Twee jaar geleden of zo. Bluedieblue of zo.
quote:Op zondag 24 november 2013 16:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Twee jaar geleden of zo. Bluedieblue of zo.
Geloof me. Nee.quote:Op zondag 24 november 2013 16:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer. Wat denk je anders dat je vindt als je op blauwe wafels zoekt. Als ik op rode wafels zoek kom ik waarschijnlijk ook gewoon rode wafels tegen
Hehe klopt wel.quote:Op zondag 24 november 2013 16:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lurker gespot!
Maar inderdaad. Dandy fucking blue.Mis hem wel.
Denk je dat ik dom ben ofzo en niet weet hoe internet werkt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |