Welke vrienden?quote:Op zondag 24 november 2013 15:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom heb je altijd problemen met je vrienden?
Sterker nog, dit is volgens mij bijna precies hetzelfde probleem dat hij een paar weken geleden ook al had.quote:Op zondag 24 november 2013 15:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Iets wat er op leek.quote:Op zondag 24 november 2013 15:33 schreef Splutje het volgende:
Dit topic heb je al een keer gemaakt, of iets dat er ernstig op leek
KLB / Een maat komt chillen, maar gaat vervolgensquote:Op zondag 24 november 2013 15:33 schreef Splutje het volgende:
Dit topic heb je al een keer gemaakt, of iets dat er ernstig op leek
Zo verwonderlijk is dat eigenlijk niet eensquote:Op zondag 24 november 2013 15:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik zou hem van facebook verwijderen, wat een lul zeg.quote:Op zondag 24 november 2013 15:37 schreef Braddie het volgende:
Hij gaat zo naar huis zegt ie, want hij vind het niet fijn dat ik "Kut muziek" lees: Rod Stewart / Meat Loaf luister
Hij is er nog en jij zit een topic over hem te openen?quote:Op zondag 24 november 2013 15:37 schreef Braddie het volgende:
Hij gaat zo naar huis zegt ie, want hij vind het niet fijn dat ik "Kut muziek" lees: Rod Stewart / Meat Loaf luister
Zet Lynyrd Skynyrd op, wedden dat jullie dan weer de allerbeste maatjes zullen zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 15:37 schreef Braddie het volgende:
Zijn billen jaquote:Op zondag 24 november 2013 15:45 schreef Meloewa het volgende:
Spreidt je benen braddie. Dan komt ie terug.
gvdquote:Op zondag 24 november 2013 15:45 schreef Meloewa het volgende:
Hier spreekt ervaring. Take note, TS.quote:Op zondag 24 november 2013 15:45 schreef Meloewa het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2013 15:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hier spreekt ervaring. Take note, TS.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hier spreekt ervaring. Take note, TS.
Hoeveel is hij afgevallen denk je?quote:Op zondag 24 november 2013 18:04 schreef spiritusbus het volgende:
Yo Bradster, hoe gaat het met je rijbewijs?
Wou net hezelfde vragenquote:Op zondag 24 november 2013 18:04 schreef spiritusbus het volgende:
Yo Bradster, hoe gaat het met je rijbewijs?
gewoon met honden chillen toch , die doen wat je zegtquote:Op zondag 24 november 2013 16:08 schreef vera166 het volgende:
TS misschien zijn mensen niet zo jouw ding. Heb ik ook. Geeft verder niks ja
Juistquote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gewoon met honden chillen toch , die doen wat je zegt
Niet zo best dusquote:Op zondag 24 november 2013 18:09 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Wou net hezelfde vragen![]()
Zie je nog steeds niet het nut in van een medische keuring voor je rijbewijs i.v.m je autisme ?
quote:Op maandag 18 november 2013 08:29 schreef Braddie het volgende:
No worries.
Heb sinds Juli niet meer gelest i.v.m theorie... Het is nu November, heb nogsteeds m`n theorie niet (vorige week gezakt op 2 foutjes... En de fouten waar ik op gezakt was had ik in eerste instantie goed, maar ik corrigeerde...) In Januari weer theorie doen... En in december (waarschijnlijk) weer wat lesjes oppakken.
Hij grillt ze liever. Hoe heet dat arme beestje ook alweer?quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gewoon met honden chillen toch , die doen wat je zegt
ik weet niet welke je bedoeld, ik ken alleen een hot dogquote:Op zondag 24 november 2013 20:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij grillt ze liever. Hoe heet dat arme beestje ook alweer?
Braddie heeft zijn hond vermoordquote:Op maandag 25 november 2013 17:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik weet niet welke je bedoeld, ik ken alleen een hot dog
quote:Op zondag 24 november 2013 18:09 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Wou net hezelfde vragen![]()
Zie je nog steeds niet het nut in van een medische keuring voor je rijbewijs i.v.m je autisme ?
ben jij gezellig?quote:Op dinsdag 26 november 2013 05:17 schreef Channie83 het volgende:
Je had hem gewoon moeten weg sturen...ongezellig gezelschap
Ik ben rete gezellig...ik ga sowieso niet zeiken over iemands zijn bank en muziek keuze en anders vraag ik gewoon of er andere muziek op mag,jointje erbij,beetje gamen..quote:
woon je in de buurt van hilversum?quote:Op dinsdag 26 november 2013 05:21 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik ben rete gezellig...ik ga sowieso niet zeiken over iemands zijn bank en muziek keuze en anders vraag ik gewoon of er andere muziek op mag,jointje erbij,beetje gamen..
Nee daar woon ik niet in de buurtquote:Op dinsdag 26 november 2013 05:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
woon je in de buurt van hilversum?
spijtig spijtigquote:Op dinsdag 26 november 2013 05:26 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Nee daar woon ik niet in de buurt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |