Welke vrienden?quote:Op zondag 24 november 2013 15:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom heb je altijd problemen met je vrienden?
Sterker nog, dit is volgens mij bijna precies hetzelfde probleem dat hij een paar weken geleden ook al had.quote:Op zondag 24 november 2013 15:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Iets wat er op leek.quote:Op zondag 24 november 2013 15:33 schreef Splutje het volgende:
Dit topic heb je al een keer gemaakt, of iets dat er ernstig op leek
KLB / Een maat komt chillen, maar gaat vervolgensquote:Op zondag 24 november 2013 15:33 schreef Splutje het volgende:
Dit topic heb je al een keer gemaakt, of iets dat er ernstig op leek
Zo verwonderlijk is dat eigenlijk niet eensquote:Op zondag 24 november 2013 15:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik zou hem van facebook verwijderen, wat een lul zeg.quote:Op zondag 24 november 2013 15:37 schreef Braddie het volgende:
Hij gaat zo naar huis zegt ie, want hij vind het niet fijn dat ik "Kut muziek" lees: Rod Stewart / Meat Loaf luister
Hij is er nog en jij zit een topic over hem te openen?quote:Op zondag 24 november 2013 15:37 schreef Braddie het volgende:
Hij gaat zo naar huis zegt ie, want hij vind het niet fijn dat ik "Kut muziek" lees: Rod Stewart / Meat Loaf luister
Zet Lynyrd Skynyrd op, wedden dat jullie dan weer de allerbeste maatjes zullen zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 15:37 schreef Braddie het volgende:
Zijn billen jaquote:Op zondag 24 november 2013 15:45 schreef Meloewa het volgende:
Spreidt je benen braddie. Dan komt ie terug.
gvdquote:Op zondag 24 november 2013 15:45 schreef Meloewa het volgende:
Hier spreekt ervaring. Take note, TS.quote:Op zondag 24 november 2013 15:45 schreef Meloewa het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |