Had afgelopen maandag met iemand afgesproken om deze zaterdag avond naar een Techno DJ te gaan.
Afspraak stond vast, we hadden het er gisteravond zelfs nog over en toen zei hij " Ja, is goed. Ik laat je wel weten hoelaat ik bij je ben"
Vervolgens spreek ik hem een uurtje geleden aan op Facebook, zegt hij "Ja, ik zit te twijfelen want die en die wilde ook chillen vanavond, maar we zouden ook naar die DJ gaan " Dus ik " Ja, we zouden naar die DJ gaan, dan kan je toch niks anders gaan inplannen? Afspraak is afspraak man "
" Ja, dat is waar, ik laat het je nog wel weten hoe laat ik bij je ben, ik bel je zo terug "
Na 1,5 uur niks dus ik bel hem weer, zegt ie letterlijk:
" Ja, ik ga eerst tóch nog even naar die en die, haal ik daar de Whiskey op, en dan komen we naar jou toe, dus dat word dan half 1 man "
Nou is dus het hele ironische dat die DJ al om half 11 draait, oftewel, hij spreekt met mij af, ruim van te voren.. en vervolgens bedenkt hij 2 uurtjes van te voren, OOH KUT... IK GA OOK NOG EVEN NAAR DIE EN DIE TOE..
Fijne figuren, een simpele afspraak maken is er niet meer bij.
Klacht: Afgesproken met iemand vanavond, beslist letterlijk 2 uur van te voren tóch naar iemand anders toe te gaan, en pas naar mij te komen als die DJ al klaar is