Jij hebt heel geen kontquote:Op zondag 24 november 2013 17:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Waarom post je nu weer een foto van mijn kont
MORTAXX!
Wel een kinquote:
Ik heb een kontje gekweekt!quote:
Hoeveel cm kom je omhoog van je stoel als je je bilspieren aanspant?quote:Op zondag 24 november 2013 17:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb een kontje gekweekt!
nothing lasts forever but the earth and sky...
Flat butt is one!!!!!!!!!!!!!!!
Nee Chai, dat ga ik jou niet onder je konijnenneusje wrijven.quote:Op zondag 24 november 2013 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel cm kom je omhoog van je stoel als je je bilspieren aanspant?
Oh the virgin is speaking.quote:Op zondag 24 november 2013 17:48 schreef remi1986 het volgende:
ik denk dat ze jouw ass dan ook niet onder haar neus wil hebben
Maar je komt er wel iets door omhoog?quote:Op zondag 24 november 2013 17:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee Chai, dat ga ik jou niet onder je konijnenneusje wrijven.
Mooi dat tenminste 1 vrouw hier niet wannabi isquote:Op zondag 24 november 2013 17:48 schreef remi1986 het volgende:
ik denk dat ze jouw ass dan ook niet onder haar neus wil hebben
Meloewa ook niet hoor.quote:Op zondag 24 november 2013 17:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mooi dat tenminste 1 vrouw hier niet wannabi is
ik zie wat je daar deedquote:Op zondag 24 november 2013 17:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nou dan? Want jouw post sprak de oorspronkelijke OP van deze SC tegen.quote:Op zondag 24 november 2013 17:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bespaar me de leed ook maar.quote:Op zondag 24 november 2013 17:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
alsof jij ook maar iets van mij weet
ik vertrouw hier niemand meer.. het is af en toe net een soap hierquote:Op zondag 24 november 2013 17:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij niet. De OP heeft het over door je zelf geplaatste foto's. Maar een foto van een ander van je harde schijf trekken en posten is iets anders.quote:Op zondag 24 november 2013 17:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nou dan? Want jouw post sprak de oorspronkelijke OP van deze SC tegen.
Je mag geen vrouwen slaan.quote:Op zondag 24 november 2013 17:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Meloewa please, als ik jou op je onderkin raak met mijn lid, heb jij platvoeten
Mortaxx ik ben blij dat wij door een deur kunnen.quote:Op zondag 24 november 2013 17:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij niet. De OP heeft het over door je zelf geplaatste foto's. Maar een foto van een ander van je harde schijf trekken en posten is iets anders.
Maar dat is hier dus niet het geval, wat wél het geval is is het in de OP geschetste situatie.quote:Op zondag 24 november 2013 17:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij niet. De OP heeft het over door je zelf geplaatste foto's. Maar een foto van een ander van je harde schijf trekken en posten is iets anders.
Moet de drempel niet te hoog zijn met die onderkin van jou haha xDquote:Op zondag 24 november 2013 17:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mortaxx ik ben blij dat wij door een deur kunnen.
Hahaquote:Op zondag 24 november 2013 17:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet de drempel niet te hoog zijn met die onderkin van jou haha xD
Waarom niet? Vrouwen zijn toch gelijk aan mannen?quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 17:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee Chai, dat ga ik jou niet onder je konijnenneusje wrijven.
Nu ben je me kwijtquote:Op zondag 24 november 2013 17:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar dat is hier dus niet het geval, wat wél het geval is is het in de OP geschetste situatie.
Randje van failliet. Beter komen er goede fittiesquote:Op zondag 24 november 2013 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoeveel inkomsten mis je al vanwege teruggelopen kaartverkoop?
wat ik denk wat hij bedoelt:quote:Op zondag 24 november 2013 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu ben je me kwijt![]()
Maar zo'n tekstje uit de OP is ook niet heilig. Hangt ook van de situatie af. Ik weet dat je het leuk vindt gaten te schieten in de regels maar die zijn hier niet in beton gegoten
quote:Op zondag 24 november 2013 17:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom niet? Vrouwen zijn toch gelijk aan mannen?
En sowieso, als een vrouw slaat is dat geen vrouwelijk gedrag, dus dan krijgt ze een mannelijk pak rammel terug.
Scenario: ik post foto's (met exact dezelfde url) van Meloewa die zij eerder heeft gepost in een ander topicquote:Op zondag 24 november 2013 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu ben je me kwijt![]()
Maar zo'n tekstje uit de OP is ook niet heilig. Hangt ook van de situatie af. Ik weet dat je het leuk vindt gaten te schieten in de regels maar die zijn hier niet in beton gegoten
Precies, in een geciviliseerde samenleving slaan mensen elkaar niet de hersenpan in én zijn mannen en vrouwen gelijk. Dus mocht een vrouw dan toch mij slaan, krijgt ze een tik terug. Kom nouquote:
beetje mager.quote:Op zondag 24 november 2013 18:13 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme, wat heeft die Edward Snowden een geile vriendin zeg.
http://www.everyjoe.com/2(...)iend-secret-message/
Valt reuzemee hoor? Volgens jouw standaarden zekerquote:Op zondag 24 november 2013 18:13 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme, wat heeft die Edward Snowden een geile vriendin zeg.
http://www.everyjoe.com/2(...)iend-secret-message/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |