Daar is FOK! toch voor? Trollen tot je het hoogte punt bereikt en als het niet lukt dan houdt het op.quote:Op zondag 24 november 2013 17:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op man, je wou me een ban aannaaien, dat is je mislukt, nu is het ineens een 'grapje'.
Make that the cat wise.
Ja idd, zo denk ik daar ook over.quote:Op zondag 24 november 2013 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat ooit geplaatste iemand achtervolgen. Mjah foto's hier zijn weg
En om jullie voor te zijn. Mijns inziens is er een verschil tussen foto's die iemand zelf plaatst en foto's van een ander posten
Piep niet, ik heb je door sister.quote:
Uit de KLB SC OP:quote:Op zondag 24 november 2013 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En om jullie voor te zijn. Mijns inziens is er een verschil tussen foto's die iemand zelf plaatst en foto's van een ander posten
Haha stond dat er serieus letterlijk?quote:Op zondag 24 november 2013 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Uit de KLB SC OP:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, et cetera elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere kktopics opduiken.
HAHAquote:Op zondag 24 november 2013 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha stond dat er serieus letterlijk?
Zucht.quote:Op zondag 24 november 2013 17:30 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Heb jij naakt foto's die ik mag hebben
In mei alquote:Op zondag 24 november 2013 17:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHA! Dat moet iemand er stiekem tussenin hebben gezet ooit, om te kijken hoelang het zou het duren tot iemand het doorhad ofzo
.
Kan je nagaan wie die OP eigenlijk las.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
en dan vraag je wat mijn probleem is?quote:Op zondag 24 november 2013 17:34 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik?
Voor 12en zou wel leuk zijn
quote:Op zondag 24 november 2013 17:33 schreef yvonne het volgende:
Heb ik nou iedereen weggejaagd?
Ik ga wel weer weg, daaaaaaaaaaaaaag.
Gast laat mij nou gewoon ff genietenquote:Op zondag 24 november 2013 17:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en dan vraag je wat mijn probleem is?
Ik ontdekte net deze chimeid, AnnaSophia Robb.quote:Op zondag 24 november 2013 17:35 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Gast laat mij nou gewoon ff genieten
Waarom post je nu weer een foto van mijn kontquote:Op zondag 24 november 2013 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ontdekte net deze chimeid, AnnaSophia Robb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ass doe.
Dat is wel een goefer waar je U tegen zegt..quote:Op zondag 24 november 2013 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ontdekte net deze chimeid, AnnaSophia Robb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ass doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |