SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2013 13:50 schreef Scorpie het volgende:
Vink is de reden dat Feyenoord nog niet achter staat.
quote:Op zondag 24 november 2013 13:50 schreef Scorpie het volgende:
Vink is de reden dat Feyenoord nog in de Eredivisie speelt.
Dat was toch een groot talent?quote:Op zondag 24 november 2013 13:52 schreef sonnyspek het volgende:
BoetiusWat een kut spelers heeft feyenoord ook.
Ik zou daar eerst maar eens een tijdje een paar scouts achteraan sturen, na Feyenoord heeft hij pas een paar wedstrijden gespeeld.quote:
Nee, Koequote:
17equote:
Vink fluit de wedstrijd dood.quote:Op zondag 24 november 2013 13:58 schreef Cavaliers het volgende:
Boëtius blijft liggen dus dan is het een vrije trap. Vink![]()
![]()
![]()
Het grote talent Kongolo.quote:Op zondag 24 november 2013 14:00 schreef GGMM het volgende:
Elke aanval van RKC gaat over rechts. Wie is die linksback van Feyenoord?
Kongolo.quote:Op zondag 24 november 2013 14:00 schreef GGMM het volgende:
Ene Kongolo, toptalent.quote:Op zondag 24 november 2013 14:00 schreef GGMM het volgende:
We hebben Humberto nodig, die weet alle symptomen direct te herkennen.quote:Op zondag 24 november 2013 14:00 schreef AFCNiels het volgende:
Driessen de medisch expert, wat een eikel.
Ik eet een boterham met kaas.quote:Op zondag 24 november 2013 14:01 schreef Cavaliers het volgende:
Het broertje van Kongolo gaat naar Manchester City. In het kader nutteloze feitjes.
Reis kan volgende week weer spelen hoor.quote:Op zondag 24 november 2013 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben Humberto nodig, die weet alle symptomen direct te herkennen.
Test.quote:
0.4/10quote:Op zondag 24 november 2013 14:03 schreef opperkleurder het volgende:
Roland heeft Alberg kansen gemist vanmiddag
quote:
quote:
Die Hansfer grap vond ik leuker.quote:Op zondag 24 november 2013 14:03 schreef opperkleurder het volgende:
Roland heeft Alberg kansen gemist vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |