quote:Op zondag 24 november 2013 14:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oh kut. Ik heb er een laten maken maar daarna nooit meer naar gekeken of bedankt gezegd
ohja kut, ik zal het ff op zettenquote:Op zondag 24 november 2013 14:31 schreef Monopoly het volgende:
Voetbal kijken
Mijn club PEC Zwolle tegen de plaatselijke FC. Wedstrijd wordt hier nog geen 700 meter verderop gespeeld
Evert Ten Napel, die man is Koningquote:Op zondag 24 november 2013 14:37 schreef Moira. het volgende:
Die man die het commentaar doet heeft meer een stem voor een advertentie dan voor een voetbalwedstrijdklinkt haast ongeloofwaardig alles wat hij zegt
Van Polen speelt weer nietquote:Op zondag 24 november 2013 14:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Evert Ten Napel, die man is Koning
quote:
yoloquote:Op zondag 24 november 2013 15:20 schreef Klojo120 het volgende:
[..]_
leuke UI
Ik wil ook sinterklaasUI maar weet niet wat. Dacht aan aan te vragen of die rook super amateuristisch pepernoten die vliegen kan worden maar dat is dom as fuck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:22 schreef Rezania het volgende:
Hee kut, mijn kip-fistgif is verwijderd uit het eerste of tweede deel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
quote:Op zondag 24 november 2013 15:22 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
ja hoor prima jij dan?quote:Op zondag 24 november 2013 15:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
hee maar lekker geslapen dan jwz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
N=b*g^tquote:Op zondag 24 november 2013 16:25 schreef Rezania het volgende:
Mijn wiskundeboek.
"Bewijs dat de konijnenpopulatie uitsterft als er meer sterfgevallen dan geboortes zijn."
Nicequote:Op zondag 24 november 2013 17:13 schreef BBQSausage het volgende:
Boh, zometeen gaat de frituurpan aan.
Zeker, zeker.quote:
Lekkahhh, ik heb ook hongerquote:Op zondag 24 november 2013 17:13 schreef BBQSausage het volgende:
Boh, zometeen gaat de frituurpan aan.
Hiquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 18:50 schreef Rezania het volgende:
Eerste keer dat ik met Excel werk, ik voel me net een opa die de afstandsbediening van zijn TV niet snapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |