Ben benieuwd hoe jullie dag er uit zag!quote:Op zondag 24 november 2013 09:15 schreef trigt013 het volgende:
Volgens jaar 5 getrouwd...en nog steeds mooie herinneringen aan ons budget huwelijk van 2200 euro
Ik weet niet eens meer waar ik op zit :p gelukkig krijgen we best veel. Gister heeft mijn vriend zijn pak gekochtquote:Op zondag 24 november 2013 09:42 schreef Miss_Virgo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe jullie dag er uit zag!ik zit nu op een budget van 4.000/4.500...
Wij hadden ook zoiets qua kosten, en de dag had niet perfecter kunnen zijnquote:Op zondag 24 november 2013 09:15 schreef trigt013 het volgende:
Volgens jaar 5 getrouwd...en nog steeds mooie herinneringen aan ons budget huwelijk van 2200 euro
Ringen?quote:Op zondag 24 november 2013 10:07 schreef trigt013 het volgende:
Kleding: 700 euro (19e eeuwse stijl)
Diner/Receptie: 800 euro (In bistro)
Gemeente: 100 euro
Fotograaf: 100 euro (bevriende neef die fotograaf is)
Huwelijksreis: 400 euro (Lang weekend Rome)
Oh ja de huwelijksreis :p die heb ik niet meegerekend aangezien we indie periode sowieso op vakantie zouden gaan. Mischien dat het wat duurder uitvalt omdat we iets 'bijzonders' willen doen..quote:Op zondag 24 november 2013 10:07 schreef trigt013 het volgende:
Kleding: 700 euro (19e eeuwse stijl)
Diner/Receptie: 800 euro (In bistro)
Gemeente: 100 euro
Fotograaf: 100 euro (bevriende neef die fotograaf is)
Huwelijksreis: 400 euro (Lang weekend Rome)
Waarom geen foto's? Ik denk dat je daar spijt van krijgt... Ik.vind het nu al (6 mnd getrouwd) heerlijk om terug te kijkenquote:Op zondag 24 november 2013 11:40 schreef Miss_Virgo het volgende:
Kleding €600
Borrel / diner € 3.500
Gemeente € 100
Ringen € nog geen idee.. Heb hele mooie gezien voor €300
Fotograaf : geen aparte, alleen de foto's van de gasten
Zoiets
leuke foto's,maar negentiende eeuwse stijl?quote:Op zondag 24 november 2013 10:13 schreef trigt013 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua inspiratie....niet romantisch over de top stijl.quote:Op zondag 24 november 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
leuke foto's,maar negentiende eeuwse stijl?
Aan die kleding is 700 euro uitgegeven? Mooie kleding hoor, daar niet van maar wel duur voor (in mijn ogen) alledaagse kledijquote:Op zondag 24 november 2013 10:13 schreef trigt013 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zie het niet....quote:Op zondag 24 november 2013 13:02 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Qua inspiratie....niet romantisch over de top stijl.
Er zullen genoeg foto's gemaakt worden door iedereen, daar maak ik me geen zorgen om! Mijn schoonmoeder loopt sowieos altijd al met een enorme Nikon rondquote:Op zondag 24 november 2013 12:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Waarom geen foto's? Ik denk dat je daar spijt van krijgt... Ik.vind het nu al (6 mnd getrouwd) heerlijk om terug te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop