quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:29 schreef DonnaRush het volgende:
Oh wauw, nu word ik heel nieuwsgierig haha!

en die van jou waren ook allemaal prachtig inderdaad Ynske. waar had je die patroontjes vandaan? Ik denk dat mijn dochter zoiets nu ook wel heel leuk vindt.
 en die van jou waren ook allemaal prachtig inderdaad Ynske. waar had je die patroontjes vandaan? Ik denk dat mijn dochter zoiets nu ook wel heel leuk vindt.

ik heb vroeger een angorakonijn gehad. heerlijk zo'n pluizebolquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is dat mijn oma niet meer zoveel angora konijnen heeft, anders zette ik haar hele dagen aan het spinnen om diervriendelijke angorawol te maken.

Kun je geen ander merk gebruiken? Qua dikte komt Saskia van de Wibra volgens mij wel overeen en qua kleurverschil is zwart ook gunstig lijkt me.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:39 schreef lady-wrb het volgende:
en nog steeds geen bolletjes zwart kunnen scoren
volgens de verkoopster kwam dat omdat de katoenoogst mislukt is
toen ik vervolgens zei dat het acryl is, kwam het doordat er veel kinderen aan het breien zijn.
maandag maar eens naar het hoofdkantoor mailen, want hier word ik kriegel van.

ik wacht nog even het antwoord van zeeman af.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:44 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Kun je geen ander merk gebruiken? Qua dikte komt Saskia van de Wibra volgens mij wel overeen en qua kleurverschil is zwart ook gunstig lijkt me.
Al kan ik me voorstellen dat je liever hetzelfde merk gebruikt hoor. Maar mocht je die echt niet kunnen krijgen.

quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:39 schreef lady-wrb het volgende:
en nog steeds geen bolletjes zwart kunnen scoren
volgens de verkoopster kwam dat omdat de katoenoogst mislukt is
toen ik vervolgens zei dat het acryl is, kwam het doordat er veel kinderen aan het breien zijn.
maandag maar eens naar het hoofdkantoor mailen, want hier word ik kriegel van.
 Die verkoopster dacht waarschijnlijk dat ze een goede opmerking had gemaakt. Hehehe.
 Die verkoopster dacht waarschijnlijk dat ze een goede opmerking had gemaakt. Hehehe. 

ik heb nu nog 1 bol liggen. ik hoop dat ik daarmee mijn sjaal afkrijg.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:38 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]Die verkoopster dacht waarschijnlijk dat ze een goede opmerking had gemaakt. Hehehe.
Anywho. Ik heb nog wel wat zwarte royal. Hoeveel heb je er nodig?

Leuke dingen weer Dot gefeli, en die barbie`s heb vroeger voor mijn meiden wel barbiekleertjes in elkaar flanst...........
  Leuke dingen weer Dot gefeli, en die barbie`s heb vroeger voor mijn meiden wel barbiekleertjes in elkaar flanst...........

vind de site ook niet handigquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:09 schreef DonnaRush het volgende:
In mijn zoektocht naar Barbiepatroontjes kwam ik deze club tegen. Ik heb me aangemeld en er staat echt veel op!
http://barbie-club.clubs.nl
 . Heb je je aangemeld moet je nog kijken hoe je lid wordt van iets ofzo anders kom je niet verder. Snap er niks van hahaha
. Heb je je aangemeld moet je nog kijken hoe je lid wordt van iets ofzo anders kom je niet verder. Snap er niks van hahaha  

Ja klopt je moet je voorstellen en een wachtwoord vragen. Maar het is veel ouderwets.quote:Op zaterdag 30 november 2013 08:53 schreef CREADO het volgende:
[..]
vind de site ook niet handig. Heb je je aangemeld moet je nog kijken hoe je lid wordt van iets ofzo anders kom je niet verder. Snap er niks van hahaha

mmm jammer maar helaas.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:58 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja klopt je moet je voorstellen en een wachtwoord vragen. Maar het is veel ouderwets.
Kreeg van mijn winkel vrouwtje nog een link met meer dan 1000 Barbie patronen, helaas allemaal breien.

die ripple prachtig....Bloem mooi kan je van verschillende kleuren bloemen plus blaadjes haken en dan op een canvasdoek, idee al heeft iemand het hier in dit topic wel eens laten zien......
 die ripple prachtig....Bloem mooi kan je van verschillende kleuren bloemen plus blaadjes haken en dan op een canvasdoek, idee al heeft iemand het hier in dit topic wel eens laten zien......

mooie kleuren ook!
 mooie kleuren ook! ik heb de afgelopen dagen erg weinig gehaakt.
 ik heb de afgelopen dagen erg weinig gehaakt. )
 )
 hoe doen jullie dat?
 hoe doen jullie dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |