SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat was niet slimquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat het feit dat die Liverpool verzorger dingen bij de scheids in ging fluisteren hielp dat het slechts geel werd.
Suarez is beter dan alle selectiespelers van Ajax bij elkaar.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:23 schreef Pedroso het volgende:
Toch weer genieten van Suarez hoor, heerlijke speler.
Waarom moet iedereen de grootste en beste club van Nederland er iedere keer bijhalen als we in het topic van de Premier League zitten ?quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:24 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Suarez is beter dan alle selectiespelers van Ajax bij elkaar.
ik denk dat bijten minder schadelijk is dan dezequote:Op zaterdag 23 november 2013 14:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rood, maar bij Suarez is het eigenlijk wel terecht.
Het hangt er vanaf waar.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik denk dat bijten minder schadelijk is dan deze
Heerlijk hoe hij getrapt werdquote:
Ik denk niet dat Suarez in het Nederlands denkt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo kan ik niet werken denkt Suarez.
Johannes is het Spaans zo eigen dat hij de taal met z'n moedertaal verwart.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Suarez in het Nederlands denkt.
Así no puedo trabajar, denkt Suarez.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Suarez in het Nederlands denkt.
Ik vind Liverpool toch wel beter.quote:
Dat wel. Maar beide krijgen goede kansen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind Liverpool toch wel beter.
Had het dan ook even duidelijk gemeld, jeetje hé.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:16 schreef AFCNiels het volgende:
Net even koffie aan het zetten, kan die lul niet even wachten met scoren.
Hoop het niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:16 schreef portie het volgende:
Zal johan D. De eerste wedstrijd meteen goed hebben?
Snap ook niet dat hier werd gezegd dat Liverpool verdient te winnen , Everton heeft meer kansen gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |