quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
De mac en een slaapje Bitterend!![]()
Hier verderop in de straat een meisje van twee weken jonger en achter nog wat kindjes van dezelfde leeftijd, maar ik ken de ouders verder niet.
Hmm, weet ik eigenlijk niet. Ik denk dat het contact vanzelf wel zal komen wanneer de kleintjes de leeftijd krijgen om buiten te spelen. Het pad achter de tuinen is afgesloten met een poort en de peuters uit het blok spelen daar best regelmatig. Otje zal vast wel mee gaan spelen. Tot die tijd kan ik prima leven met vriendinnen verder weg. Al zou een oppas in de buurt soms wel even goed uitkomen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:59 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
vind je het jammer dat je geen contact met ze hebt?
The hormonsters made me do itquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:44 schreef bitterend het volgende:
Kwistd, helemaal naar Essen voor Mcdonalds?![]()
![]()
Klinkt bekend Kyara. J heeft hier een soortgelijk probleem maar dan erger. Zijn broer kan namelijk overal bij behalve als hij met zijn speelgoed aan de grote tafel zit.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:00 schreef Kyara het volgende:
M moet ook een beetje wennen aan het feit dat zijn zusjes zich voortbewegen. En dat dan de ene in je duplodoos aan het graaien is en de ander er met je auto's vandoor gaat. En dan nog mag je niks uit hun handen trekken of speelgoed naar hun hoofd gooien
Ik had ook een lastigerd gisteren..heeeel jengelig en vaak op de grond rollen mopperen!quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:54 schreef Clubsoda het volgende:
Iemand nog een rolletje behang over? Wat een middag...
Ik stel me nu een M voor met wangen die helemaal samengedrukt zijn door een miljoen knuffelsquote:Op zondag 24 november 2013 20:24 schreef Kyara het volgende:
Knuffels liggen er sowieso al in zijn bed. En van die zachte bedboekjes. Eigenlijk past hij er zelf nog maar net bij.
Eens, bed is om te slapen vind ik. Er ligt hier een knuffel en een speen met doekje, meer niet. Al moet ik zeggen dat kind nog nooit iets mee heeft genomen, dus dat is makkelijk. Hij amuseert zich vooralsnog prima in bed zonder maar als hij op termijn een half uurtje langer stil zou blijven met een boekje, geen probleem.quote:Op zondag 24 november 2013 20:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Djen heeft een knuffel in bed en als ze wakker is ligt ze daar altijd mee te tetteren. Misschien ben ik wat ouderwets maar ik zie een bed niet als speelplek.
Zo herkenbaarquote:Op zondag 24 november 2013 20:50 schreef Kyara het volgende:
... de inhoud van zijn bed naar buiten gooien om vervolgens te gaan huilen omdat je speen en knuffel buiten bereik liggen
quote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef Mineola het volgende:
Dat doekje aan die speen is wel een heldending trouwens. Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb het pas een week of vier geleden aan die speen gedaan, maar als ik dat een maand of elf eerder had gedaan had me dat denk ik 376.782 keer naar z'n kamer teruglopen gescheeld omdat die speen weer eens achter z'n bed lag
Hij lijkt me zo leuk! Ik zie een Silvijn met knalrode wangen en tongetje uit zijn mond voor me, die met wiebelkont door de kamer kruipt en een krijs geeft zo gauw hij hem gevonden heeft!quote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef Zolena het volgende:
Oh en die zoeknijntje had ik iemand kado gedaan. Leek mij ook leuk voor mini. Maar niet gehad. Sinterklaas is gelukkig ook een goed excuus om kado's te kopen.
Nee, ik had zelf het licht gezien! Ik had dat lapje nota bene als hoera je bent zwanger cadeau gekregenquote:
Volgens mij flikkerde M dat ding in eerste instantie in een hoek en ging op zoek naar een boekje.... (vandaar dat hij nu dus ergens onderin een kist ligt)quote:Op zondag 24 november 2013 21:05 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hij lijkt me zo leuk! Ik zie een Silvijn met knalrode wangen en tongetje uit zijn mond voor me, die met wiebelkont door de kamer kruipt en een krijs geeft zo gauw hij hem gevonden heeft!
Nu hopen dat het echt zo zal zijn
Oh ja, het was Spiritquote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nee, ik had zelf het licht gezien!
Ja euhm, gewoon niet te veel.....Het is allemaal wel x 3 hier natuurlijk.... Heb echt 0,0 inspiratiequote:Op zondag 24 november 2013 06:48 schreef Tinuviel het volgende:
Pe hoeveel mag het kosten? Anders uitbreiding voor iets waar ze graag mee spelen of tweedehands kopen?
Net voor zijn eerste verjaardag. Ze heeft 2 dagen meer moeite gehad met in slaap komen. Ik ben nog altijd blij dat ik de fiep op tijd heb afgepakt. Ik zag van de week weer zo'n ouder kind met fiep rond lopen. Ik vind het geen gezicht..quote:Op zondag 24 november 2013 21:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Wanneer beginnen/begonnen jullie eigenlijk met speen afbouwen indien van toepassing? Eigenlijk vooral uit nieuwsgierigheid want ben dat nog niet van plan. S wil alleen bij het inslapen in bed een speen en soms tijdens een wat langere autorit. Verder heeft hij er totaal geen interesse in. Maar ik zou het me niet kunnen voorstellen hem in bed te leggen zonder zijn fiepje te geven bij het weggaan.
Balen van de spruw CS![]()
Heb ik ook wel twink. Ze heeft een lievelingsknuffeltje waar ze echt mee slaapt. En dat vind ik sowieso al heeeeel aandoenlijkquote:Op zondag 24 november 2013 20:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Djen heeft een knuffel in bed en als ze wakker is ligt ze daar altijd mee te tetteren. Misschien ben ik wat ouderwets maar ik zie een bed niet als speelplek.
Ik vind dat rondlopen met een fiep als ze al echt groot zijn ook geen gezichtquote:Op maandag 25 november 2013 08:23 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Net voor zijn eerste verjaardag. Ze heeft 2 dagen meer moeite gehad met in slaap komen. Ik ben nog altijd blij dat ik de fiep op tijd heb afgepakt. Ik zag van de week weer zo'n ouder kind met fiep rond lopen. Ik vind het geen gezicht..
Voor ons was de keuze trouwens makkelijk. F werd snachts steeds vaker wakker omdat ze hem kwijt was. Sindsdien slaapt ze door
Dit inderdaad. Al vond ik het wel schrijnend. Maarja even volhouden. t Liefst dat ding ook meteen weggooien zodat je niet in de verleiding komt.quote:Op maandag 25 november 2013 08:28 schreef Fee-nix het volgende:
Speen afbouwen deed ik cold turkey. Dus gewoon niet meer geven en ook niet toegeven als het eerst een drama wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten asje
beterschap CS.
[ Bericht 12% gewijzigd door kleinzusje op 25-11-2013 09:20:58 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie meid, KZ!
Ja dat !quote:Op maandag 25 november 2013 09:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Hahaha, ja hij hangt op zijn kop. Daarom is zijn kuif zo hugeHij lijkt wel zo'n 50's-acteur.
quote:Op maandag 25 november 2013 10:05 schreef PureEvil het volgende:
omfg, probeer iemand uit te leggen dat het niet verstandig is om je kind met het gezicht naar voren te dragen...Maar ze snapt er geen reet van, ja maar ik heb het vaak zat gezien zegt ze....OMG. Plaatjes en links heb ik gestuurd naar dr. maar ze snapt t nog niet...Uitleg erbij.......Echt, sommige mensen
Wij gaan om de maand naar het Spoorwegmuseum met museumjaarkaart inderdaad. Dat maakt het ook leuk om te gaan want 16 euro pp voor anderhalf/twee uur is best veel. Voor ons is het nog wel een stukje rijden, regio Breda. Dus E slaapt vaak op de terugweg in de auto.quote:Op maandag 25 november 2013 10:11 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zou even naar het draagdoekentopic gaan Enf, daar kunnen ze je zeker helpen!
Gefeliciteerd met je peuter BitterendTot over twee maaanden (
! )
Ik heb Miniola gezien![]()
Nu nog achterhalen hoe hij heet
En KZ's meisje, wat een poppeke. M zou al drie keer de muts voor zijn ogen hebben weggetrokken en gepiept hebben dat zijn mouwen te lang zijn
En Feestsilvijn met kuif
Ik sluit me aan bij Roosje qua haarcommentaar
Gaan jullie vaak naar het Spoorwegmuseum Roosje? Wij wonen redelijk in de buurt en hebben nu een museumjaarkaart, dus ik denk dat we in de toekomst vaker gaan. Ik vind het er super maar 16 euro voor anderhalf uur (langer houdt hij het nog niet echt vol) is me wat gortig.
M heeft geen spruw maar een virale infectie in zijn mondJammer genoeg kun je daar dus niets aan doen, dus hij moet uitzieken. Hij is ook erg verkouden en hoest veel, dus daar hangt het mee samen. Nou ja, dat wordt een tijdje overleven op bananen en krentenbollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh pardon, ik moest even mijn FOK onderbreken voor iets triviaals als werkenquote:Op maandag 25 november 2013 13:10 schreef Fee-nix het volgende:
Hallooooooo?! Is iedereen nou helemaal sprakeloos door mijn lieve S?
quote:
Pfff werken schmerkenquote:Op maandag 25 november 2013 13:25 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh pardon, ik moest even mijn FOK onderbreken voor iets triviaals als werken![]()
Wat een moppie! Mooie kleur ogen heeft ie zeg!
Ja jou had ik het al vergevenquote:Op maandag 25 november 2013 13:34 schreef Clubsoda het volgende:
Jaja, ik moest lunchen Fee![]()
(en een stuk schrijven wat niet wil, baaaah
) Anyway, wat een lief monstertje heb je daar
En ga inderdaad eens treinen kijken, dan kunnen we weer meeten
http://spoorwegmuseum.nl/home.html Roep maar als je een keer gaat, dan regelen we watquote:Op maandag 25 november 2013 13:37 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja jou had ik het al vergeven, want ik wist dat je hem op fb al voorbij had zien komen
.
Klinkt leuk, een treinen-meet. Ik had ff gemist waar dat museum is. Linkje? Moeten we dan ff een keer regelen
.
quote:Op maandag 25 november 2013 11:16 schreef Mangostine het volgende:
CS, wijs kijkt ie!
Spees, je Marlon Brando![]()
Die andere mini's heb ik gemist. Speciaal voor hen, hier een foto die een seconde te zien is.Ja jeetje, zit je dan niet eens de hele dag hier te kijken?! Tsssssk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Kwisted, wat is dat dan, vragen om foto's en vervolgens verdwijnen!
Verder doe ik evenvoor Het Herfstmeisje Met De Tak van Soesa, het schattige grote jongetje van Feenix en de serieuze M van Clubsoda. Wat sneu die infectie trouwens, het klinkt heel pijnlijk ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
quote:Op maandag 25 november 2013 21:20 schreef Kyara het volgende:
M stond vandaag met zijn brandweerauto naast papa met de woorden: Kijk, zo gaat ie open. Kijk zo gaat ie dicht.dat zijn complete zinnen
En hij ging ook beetje bij beetje vertellen wat hij vandaag op het kdv had gedaan
quote:Op maandag 25 november 2013 21:20 schreef Kyara het volgende:
M stond vandaag met zijn brandweerauto naast papa met de woorden: Kijk, zo gaat ie open. Kijk zo gaat ie dicht.dat zijn complete zinnen
En hij ging ook beetje bij beetje vertellen wat hij vandaag op het kdv had gedaan
Oh wauwquote:Op maandag 25 november 2013 21:20 schreef Kyara het volgende:
Awwwquote:
Ik log even speciaal hiervoor in: wat een onwijs leuk ventje is O!quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:52 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik log even speciaal hiervoor in: wat een onwijs leuk ventje is O!
Ik had hem nog nooit gezien maar wat een knapperd zeg! Die tandartsfoto ook, hoe stoer!
Hij doet me denken aan de mijne <3
En nu ik hier toch ben: Phaidra's uk knock out (jammer dat jij niet kon meeslapen) en welkom Luuk! Gefelicteerd KJ! Mooi cadeau gekregen las ik al
Oh, mijn kind zegt nu aap en boek. En boeboe voor een groot/dik boek. En poe voor poes (die we niet eens hebben).
Hij stelt nu al prioriteiten, ik ben benieuwd wanneer papa en mama eens in de picture komen en de moeite waard van het zeggen wordenVerder dan papapapapapapapa en mamamamamamamama, beide volstrekt willekeurig, zijn we nog niet wat dat betreft.
Ohja, wilde ik ook nog zeggen. Wat een knap ventje is O.!quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:59 schreef _evenstar_ het volgende:
Dank![]()
Wil ik miniola ook zien![]()
Luuk kleine bolle beerGefeliciteerd
Phaedra wat zoet
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:55 schreef Clubsoda het volgende:
oma hééft een hond, ze is er geen. Ik zeg het maar even![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:22 schreef Phaidra het volgende:
Kijk nou wat ik op weg naar het werk krijg toegestuurd:
[ afbeelding ]
Vriend is vrij vandaag en na een behoorlijke dramanacht (kiesjes) ligt de mini nog heerlijk te slapen in het grote bed.
Edit: en nog een filmpje, de mini kan opeens heel goed zelf uit een glas / beker drinken!
http://i277.photobucket.c(...)226E_zps81b0946a.mp4
Mimi is een wit konijntje bij m'n ouders (S zei bij het konijntje miniminimi als geluidje) en nu heeft ze dr witte beer mimi genoemdquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:59 schreef Fee-nix het volgende:
Zoë had nog niet op jou gereageerd, maar wat fijn dat het met slapen zoveel beter gaat! Wat is 'mimi'?
Mijn S weet nu goed het verschil tussen mama/papa, opa/oma etc. Vaak wijst hij zo iedereen met z'n vingertje aan en benoemt ze.
En hij is nu ineens zelf een beetje bezig met zindelijkheid. Hij wilde de afgelopen twee avonden voor het naar bed gaan naar de wc en heeft er ook echt op geplast.
Hij heeft ook twee woordjes die hij nu erg grappig vindt om te zeggen: vattedamme en vottedorie (gatverdamme en potverdorie). Het klinkt erg schattig, maar we moeten er wel mee oppassen want heel soms zegt hij per ongeluk 'vottedomme'
en dat klinkt toch heel anders... Kan hij ECHT niet van ons hebben, want wij zeggen dat nooit. Het is gewoon het door elkaar halen van 'gatverdamme' en 'potverdorie' maar toch, oeps!
^^quote:Op woensdag 27 november 2013 09:26 schreef Kyara het volgende:
PE,knap hoor. en ook best wel onhandig
Ook tijdens de les wist de mini zich een paar keer bijna los te wurmen en dat vind ik toch een vervelend idee. Op plekken waar hij kon lopen (inderdaad net aan met hoofd boven water) ging hij ook een paar keer onderuit (en verdween dan dus helemaal onder water). Maar dat is misschien een kwestie van wennen aan het lopen in het water.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:03 schreef Kyara het volgende:
Hier is het echt een lesje van 30 minuten en niemand draagt daar zwembandjes. Maar met vrij zwemmen zou ik het misschien wel doen. Heeft alleen geen zin als het gewicht niet overeenkomt, dan lijkt het me echt schijnveiligheid want dan zijn ze zo af.
Lief!quote:Op woensdag 27 november 2013 08:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Op mijn werk en weinig tijd, dus alleen even:
Succes Kwis!!
Otje gaat ook lekker ja. Gisteren op het kdv was de leidster even een ander kindje aan het aankleden en dat zinde mevrouw niet. Stond ze daar heel boos te brullen en toen de leidster klaar was heeft ze dst kindje een mep verkocht.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:24 schreef Mangostine het volgende:
Kort lontje ja, lijkt het wel op. Hij wordt ook echt driftig als ik niet direct reageer op wat hij wil. "Tuh. Tuh! TUH! TUHHH!!!!"Als hij kon stampvoeten zou hij het doen.
Inwendig lach ik me dood dan.
Ik denk dat ze het ook gewoon niet leuk vond hahaquote:Op donderdag 28 november 2013 09:07 schreef Mangostine het volgende:
Welkom en gefeliciteerd AM
En gefeliciteerd Evenstar
Wat schattig Soesa
Ik heb eigenlijk geen idee of M anders is als ik er niet bij ben. Als we samen ergens anders zijn is hij gewoon zichzelf. Er is een korte periode geweest dat hij eenkennig was, maar ook dat is hier achter de rug.
Grappig dat E zich kennelijk zo bewust is van zichzelf in de situatie.
Ohja, dat doet E. ookquote:Op donderdag 28 november 2013 09:11 schreef Skoap het volgende:
Kwisted wat een mooie echo foto's
Animalmix gefeliciteerd
Evenstar gefeliciteerd
Soesa ik herken het wel een beetje. Maar Luc is vooral erg stout & eigenwijs thuis.
Terwijl op het KDV en bij opa & oma hij veel makkelijker is.
Ik mag hem bijvoorbeeld niet meer voeren, hij wil alles zelf doen, anders spuugt hij het uit
Maar bij oma & opa en op het KDV laat meneer zich nog wel voeren.
Hetzelfde met de box. Thuis wil hij er al niet meer in sinds hij 8? maand was. Maar bij oma & opa zit hij rustig uren in de box te spelen.
Als ik daarbij was dan viel het best mee, hij wilde jou niet uit het oog verliezen maar verder vond ik hem een klein binkie hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 10:04 schreef Mangostine het volgende:
Oh trouwens, ik kan me nu wel een minimeet herinneren waarbij M heel overdonderd was door zoveel nieuws en vreemds en een beetje sip liep te wezen.
Maar toen was hij net 1. Nu is hij alweer zóveel ouder.
quote:Op donderdag 28 november 2013 10:35 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Als ik daarbij was dan viel het best mee, hij wilde jou niet uit het oog verliezen maar verder vond ik hem een klein binkie hoor
Precies! En hij kreeg het van een niet nader te noemen baby ook wel te verduren.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:35 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Als ik daarbij was dan viel het best mee, hij wilde jou niet uit het oog verliezen maar verder vond ik hem een klein binkie hoor
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Precies! En hij kreeg het van een niet nader te noemen baby ook wel te verduren.M
kyarazo op de goede plaats?
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ga het eens in het babytopic over niet nader te noemen babies hebben.![]()
Als baby was jouwe al een volwaardig belagerquote:Op donderdag 28 november 2013 11:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Precies! En hij kreeg het van een niet nader te noemen baby ook wel te verduren.M
kyarazo op de goede plaats?
Het riep mij ook, maar uitverkochtquote:Op donderdag 28 november 2013 13:03 schreef Mineola het volgende:
Ja
Kijk dan, dit roept toch koop mij?!
http://nl.nextdirect.com/en/g49568s2#887761
[..]
Als baby was jouwe al een volwaardig belagerKan Saar over meepraten!
De mijne is anders al wel echt een zwervende zwaan bij tijd en wijle hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 21:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Ophelia die mep![]()
pittig heur. Ik ben vast naief als ik denk dat er weinig opvliegendheid in Silvijn lijkt te zitten. "Achgossie. Die heeft pas net een week een dreumes. Wat schattig, laat haar maar in die waan"
There's no such thing as anquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:16 schreef Spees_Eend het volgende:
SinterklaasLievelings!!! Dat heb ik opgeschreven in Sillies geboorteboek als één van de "waar kijk je het meest naar uit's"
Wij dobbelen met schoonfamilie, met mijn familie doen we surprises waar zo goed als iedereen echt zijn best voor doet, met gedicht. En ik denk dat we thuis met Sil ook wel wat cadeautjes doen. Ik kwam vorige week thuis van mijn werk en toen had mijn vriend Sinterklaas onze schoenen gezet met een cadeautje erin. Dat middelste kleine schoentjeOMG
overload!
Hoop het voor jullie!quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:39 schreef Phaidra het volgende:
Nope. Last van kiesjes en totaal over z'n toeren. Maar uit bed heel moe en niks was goed, dus met PCM weer in bed gelegd. Meneer is het niet met me eens... Al is het nu net een minuutje stil. Zou hij dan toch...?
En dat blijft ook gewoon zo gaan. ..quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:14 schreef Mineola het volgende:
Vind ik ook Kwis! Steeds als je denkt, dit was echt het allerleukst, dan blijkt het toch nóg leuker te kunnen!![]()
![]()
![]()
En jee, wat een contrast met vorig jaar dan...
Wat knap, dat herhalen! Een paar maanden kunnen zoveel verschil maken vind ik! Al kan ik me het wel al voorstellen dat mijne dat ook doet over een maand.
quote:
Wij hebben ook die kast van Ophelia, althans, zelfde lijn maar dan een ander model. En nog een klein rekje met open mandjes voor haar kleine prulletjes. Ziet er zo uit:quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Een huishoudelijk vraagje. Waar bewaren jullie het speelgoed van de kinders in? Het lijkt hier wel de Intertoys en alles ligt bezaaid met speelgoed.
Nu zijn wij voornenens om een nieuw interieur aan te schaffen en kunnen nog wel wat tips gebruiken voor een 'speelgoedkast'.
Gelukkig! Ik ben wel eens een beetje bang dat het op een gegeven moment toch eens minder leuk moet gaan wordenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:23 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
En dat blijft ook gewoon zo gaan. ..![]()
Ik hou zelf rekening met de puberteitquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:42 schreef Mineola het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik ben wel eens een beetje bang dat het op een gegeven moment toch eens minder leuk moet gaan worden
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:48 schreef Mineola het volgende:
Ik kan me echt nog niks voorstellen bij een puberzoon, laat staan bij mezelf als veertiger
Ja ik vind het knap! Herken je er dingen in van M?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:02 schreef Mangostine het volgende:
[..]Hou je op?
Hier een rieten mand met de meest gewilde collectie, en onder een sidetable liggen/staan de opgerolde mat/ wip/ loopwagen. De rest van de zooi ligt op zolder, kan hij om de zoveel tijd van assortiment wisselen.
Kwis, knap hè. Je slimmerd!
Wij bezochten vandaag een dreumes van een maand jonger die heel rustig en geïnteresseerd bleef zitten kijken. Slim manneke ook. Maar M dendert dan door de woonkamer, trekt kasten open, klimt op de tafel en breekt het kattenluikje open. Ehrm... een ondernemender typeje, zegmaar.![]()
Oh, jazeker! Weten waar de chocolade pepernoten staan en daarnaar wijzen ("Die!" op steeds bozer wordende toon als ik niet reageerquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:07 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ja ik vind het knap! Herken je er dingen in van M?
Ik vind het ook allebei zó mooi om te zien, hoe een kindje reageert, wat ie snapt. Leuk speelgoed, kinderenquote:F zou trouwens zo het andere kindje kunnen zijn wat je beschrijft. Ze observeert alles de hele tijd. Laatst ook bij kindjes van collega's geweest. Toen zag ik het contrast heel sterk. Ze schelen 2 weken en die 2 jongetjes die waren zooo actief en die klommen overal op en waren helemaal niet bang. En ze voetbalden en ze kletsten en schreeuwde. En dan staat F daarbij op een koekje te sabbelen met een knuffel in haar hand zeg maar, te kijken. En dan doet ze wel mee in het spel, maar heel rustig. Ik vind het allebei z'n charme hebben!
Mijn gevoel zegt dat mijn 2e kindje een jongen gaat zijn die een stuk drukker zal zijn, en dat dat heeeeel erg wennen wordt![]()
En een veertiger met dreumesquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:48 schreef Mineola het volgende:
Ik kan me echt nog niks voorstellen bij een puberzoon, laat staan bij mezelf als veertiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draakje is 10 dagen na de Sint jarig en dan krijgt ze grotere cadeaus.
Verder hier vooral een bijna peuter die momenteel alleen maar NEE kan zeggen... Daar word je dus af en toe doodmoe van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |