quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
De mac en een slaapje Bitterend!![]()
Hier verderop in de straat een meisje van twee weken jonger en achter nog wat kindjes van dezelfde leeftijd, maar ik ken de ouders verder niet.
Hmm, weet ik eigenlijk niet. Ik denk dat het contact vanzelf wel zal komen wanneer de kleintjes de leeftijd krijgen om buiten te spelen. Het pad achter de tuinen is afgesloten met een poort en de peuters uit het blok spelen daar best regelmatig. Otje zal vast wel mee gaan spelen. Tot die tijd kan ik prima leven met vriendinnen verder weg. Al zou een oppas in de buurt soms wel even goed uitkomen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:59 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
vind je het jammer dat je geen contact met ze hebt?
The hormonsters made me do itquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:44 schreef bitterend het volgende:
Kwistd, helemaal naar Essen voor Mcdonalds?![]()
![]()
Klinkt bekend Kyara. J heeft hier een soortgelijk probleem maar dan erger. Zijn broer kan namelijk overal bij behalve als hij met zijn speelgoed aan de grote tafel zit.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:00 schreef Kyara het volgende:
M moet ook een beetje wennen aan het feit dat zijn zusjes zich voortbewegen. En dat dan de ene in je duplodoos aan het graaien is en de ander er met je auto's vandoor gaat. En dan nog mag je niks uit hun handen trekken of speelgoed naar hun hoofd gooien
Ik had ook een lastigerd gisteren..heeeel jengelig en vaak op de grond rollen mopperen!quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:54 schreef Clubsoda het volgende:
Iemand nog een rolletje behang over? Wat een middag...
Ik stel me nu een M voor met wangen die helemaal samengedrukt zijn door een miljoen knuffelsquote:Op zondag 24 november 2013 20:24 schreef Kyara het volgende:
Knuffels liggen er sowieso al in zijn bed. En van die zachte bedboekjes. Eigenlijk past hij er zelf nog maar net bij.
Eens, bed is om te slapen vind ik. Er ligt hier een knuffel en een speen met doekje, meer niet. Al moet ik zeggen dat kind nog nooit iets mee heeft genomen, dus dat is makkelijk. Hij amuseert zich vooralsnog prima in bed zonder maar als hij op termijn een half uurtje langer stil zou blijven met een boekje, geen probleem.quote:Op zondag 24 november 2013 20:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Djen heeft een knuffel in bed en als ze wakker is ligt ze daar altijd mee te tetteren. Misschien ben ik wat ouderwets maar ik zie een bed niet als speelplek.
Zo herkenbaarquote:Op zondag 24 november 2013 20:50 schreef Kyara het volgende:
... de inhoud van zijn bed naar buiten gooien om vervolgens te gaan huilen omdat je speen en knuffel buiten bereik liggen
quote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef Mineola het volgende:
Dat doekje aan die speen is wel een heldending trouwens. Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb het pas een week of vier geleden aan die speen gedaan, maar als ik dat een maand of elf eerder had gedaan had me dat denk ik 376.782 keer naar z'n kamer teruglopen gescheeld omdat die speen weer eens achter z'n bed lag
Hij lijkt me zo leuk! Ik zie een Silvijn met knalrode wangen en tongetje uit zijn mond voor me, die met wiebelkont door de kamer kruipt en een krijs geeft zo gauw hij hem gevonden heeft!quote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef Zolena het volgende:
Oh en die zoeknijntje had ik iemand kado gedaan. Leek mij ook leuk voor mini. Maar niet gehad. Sinterklaas is gelukkig ook een goed excuus om kado's te kopen.
Nee, ik had zelf het licht gezien! Ik had dat lapje nota bene als hoera je bent zwanger cadeau gekregenquote:
Volgens mij flikkerde M dat ding in eerste instantie in een hoek en ging op zoek naar een boekje.... (vandaar dat hij nu dus ergens onderin een kist ligt)quote:Op zondag 24 november 2013 21:05 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hij lijkt me zo leuk! Ik zie een Silvijn met knalrode wangen en tongetje uit zijn mond voor me, die met wiebelkont door de kamer kruipt en een krijs geeft zo gauw hij hem gevonden heeft!
Nu hopen dat het echt zo zal zijn
Oh ja, het was Spiritquote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nee, ik had zelf het licht gezien!
Ja euhm, gewoon niet te veel.....Het is allemaal wel x 3 hier natuurlijk.... Heb echt 0,0 inspiratiequote:Op zondag 24 november 2013 06:48 schreef Tinuviel het volgende:
Pe hoeveel mag het kosten? Anders uitbreiding voor iets waar ze graag mee spelen of tweedehands kopen?
Net voor zijn eerste verjaardag. Ze heeft 2 dagen meer moeite gehad met in slaap komen. Ik ben nog altijd blij dat ik de fiep op tijd heb afgepakt. Ik zag van de week weer zo'n ouder kind met fiep rond lopen. Ik vind het geen gezicht..quote:Op zondag 24 november 2013 21:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Wanneer beginnen/begonnen jullie eigenlijk met speen afbouwen indien van toepassing? Eigenlijk vooral uit nieuwsgierigheid want ben dat nog niet van plan. S wil alleen bij het inslapen in bed een speen en soms tijdens een wat langere autorit. Verder heeft hij er totaal geen interesse in. Maar ik zou het me niet kunnen voorstellen hem in bed te leggen zonder zijn fiepje te geven bij het weggaan.
Balen van de spruw CS![]()
Heb ik ook wel twink. Ze heeft een lievelingsknuffeltje waar ze echt mee slaapt. En dat vind ik sowieso al heeeeel aandoenlijkquote:Op zondag 24 november 2013 20:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Djen heeft een knuffel in bed en als ze wakker is ligt ze daar altijd mee te tetteren. Misschien ben ik wat ouderwets maar ik zie een bed niet als speelplek.
Ik vind dat rondlopen met een fiep als ze al echt groot zijn ook geen gezichtquote:Op maandag 25 november 2013 08:23 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Net voor zijn eerste verjaardag. Ze heeft 2 dagen meer moeite gehad met in slaap komen. Ik ben nog altijd blij dat ik de fiep op tijd heb afgepakt. Ik zag van de week weer zo'n ouder kind met fiep rond lopen. Ik vind het geen gezicht..
Voor ons was de keuze trouwens makkelijk. F werd snachts steeds vaker wakker omdat ze hem kwijt was. Sindsdien slaapt ze door
Dit inderdaad. Al vond ik het wel schrijnend. Maarja even volhouden. t Liefst dat ding ook meteen weggooien zodat je niet in de verleiding komt.quote:Op maandag 25 november 2013 08:28 schreef Fee-nix het volgende:
Speen afbouwen deed ik cold turkey. Dus gewoon niet meer geven en ook niet toegeven als het eerst een drama wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten asje
beterschap CS.
[ Bericht 12% gewijzigd door kleinzusje op 25-11-2013 09:20:58 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie meid, KZ!
Ja dat !quote:Op maandag 25 november 2013 09:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Hahaha, ja hij hangt op zijn kop. Daarom is zijn kuif zo hugeHij lijkt wel zo'n 50's-acteur.
quote:Op maandag 25 november 2013 10:05 schreef PureEvil het volgende:
omfg, probeer iemand uit te leggen dat het niet verstandig is om je kind met het gezicht naar voren te dragen...Maar ze snapt er geen reet van, ja maar ik heb het vaak zat gezien zegt ze....OMG. Plaatjes en links heb ik gestuurd naar dr. maar ze snapt t nog niet...Uitleg erbij.......Echt, sommige mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |