Niemand hier op FOK! denk ik.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:06 schreef trigt013 het volgende:
vraag het aan je vriendin......oh ja die heb je niet
ik heb er 1....quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:08 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Niemand hier op FOK! denk ik.
ouchquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:06 schreef trigt013 het volgende:
vraag het aan je vriendin......oh ja die heb je niet
Wat is een relatie voor jou? Er bestaan veel soorten relaties.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:12 schreef Suteibum het volgende:
[..]
ouch
Anyway, jullie relatie draait dus alleen om de seks? Dus als de seks minder wordt maak je het uit? Lekker oppervlakkige kutrelatie dan.
moeilijk te definiëren, maar absoluut iets anders dan friends with benefits. Het heeft meer te maken met liefde, je veilig voelen, alles kunnen bespreken enzo, niet om haar plezier te onthouden.quote:
Je kan ook bij elkaar blijven en wel anderen neuken natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:59 schreef aequus het volgende:
Omdat dat het punt van een relatie is, dat je [alleen] bij elkaar blijft?
Anders kan je net zo goed alles wat los en vast zit neuken en achterlaten
Dus volgens jou is het óf vreemdgaan en bij elkaar blijven als de seks wat minder wordt, óf uit elkaar gaan?quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:12 schreef Suteibum het volgende:
[..]
ouch
Anyway, jullie relatie draait dus alleen om de seks? Dus als de seks minder wordt maak je het uit? Lekker oppervlakkige kutrelatie dan.
Probeer dan te definiëren welke soort relatie je zou willen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:14 schreef Suteibum het volgende:
[..]
moeilijk te definiëren, maar absoluut iets anders dan friends with benefits. Het heeft meer te maken met liefde, je veilig voelen, alles kunnen bespreken enzo, niet om haar plezier te onthouden.
dat was een reactie op dat monogame seks blijkbaar de kern van een relatie vormt. Niet perse mijn overtuiging dusquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus volgens jou is het óf vreemdgaan en bij elkaar blijven als de seks wat minder wordt, óf uit elkaar gaan?
Je kan niet gewoon genoegen nemen met wat minder seks eventueel?
Dat zeggen we toch.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:16 schreef Suteibum het volgende:
Even voor de duidelijkheid, mijn vraag is niet waarom je dat niet achter de rug van je partner om mag doen, misschien dat vreemdgaan niet de term is die ik had moeten gebruiken. de vraag is waarom het de standaard is om monogaam te zijn ipv een open relatie. Wat is de psychologie daar achter? Wat is er op tegen als je partner seks met een ander heeft, en waarom spreken we allemaal standaard af om dat niet meer te doen.
ik wil niet dat mn vriendin seks met een ander heeft, net als bijna iedereen. Waar ik niet de vinger achter krijg is waarom we dat allemaal zo erg zouden vinden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat zeggen we toch.
Hangt af van welk relatie je kiest. Vandaar dat ik je vraag hoe zie je een relatie? Er kan geen juist of fout antwoorden bestaan, het draait om JOUW visie over relatie. Vertel (als je wilt)
Ik ben benieuwd![]()
Voor veel mensen is het moeilijk om seks en liefde los te zien, als je wat onzeker bent, maakt dat het ook moeilijker.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:16 schreef Suteibum het volgende:
Even voor de duidelijkheid, mijn vraag is niet waarom je dat niet achter de rug van je partner om mag doen, misschien dat vreemdgaan niet de term is die ik had moeten gebruiken. de vraag is waarom het de standaard is om monogaam te zijn ipv een open relatie. Wat is de psychologie daar achter? Wat is er op tegen als je partner seks met een ander heeft, en waarom spreken we allemaal standaard af om dat niet meer te doen.
als jij dat 'normaal' vind, is dat verder jouw keuze…. Er is geen enkel dwang om zoiets niet in een relatie te bespreken en als beide partners er verder geen probleem mee hebben om niet monogaam te zijn, kan dat ook best 'normaal' voor beide personen zijn..quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:58 schreef Suteibum het volgende:
Maar waarom zijn relaties normaal gesproken eigenlijk monogaam?
Waarom zou jij het erg vinden?quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:21 schreef Suteibum het volgende:
[..]
ik wil niet dat mn vriendin seks met een ander heeft, net als bijna iedereen. Waar ik niet de vinger achter krijg is waarom we dat allemaal zo erg zouden vinden.
Het is JULLIE keuze hé, als ze het niet erg vindt dat je met een ander neukt dan mag je dat doen hé.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:21 schreef Suteibum het volgende:
[..]
ik wil niet dat mn vriendin seks met een ander heeft, net als bijna iedereen. Waar ik niet de vinger achter krijg is waarom we dat allemaal zo erg zouden vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |