Ik moet dinsdag even bellen wat er nog open is. Een 4 persoons stacaravan of bungalow in de buurt bij de ouweluiquote:Op zondag 24 november 2013 20:14 schreef Suikertante het volgende:
Ha ik zie mezelf!
Tally lekker joh, wij dus ook naar de camping! Wel in een tenthuisje, omdat vrienden er een hebben. Ik ben er elke zomer geweest tot mijn 23e ofzo. Nu met mijn eigen kind
En handig ook, schoonouders in de buurt! Kunnen ze mooi de badeendjes aangeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, daaruit blijkt dus dat ik zo moe ben. Tijd voor mijn bed dus. Truste dames! (beetje jammer dat Sofie nu aan het spoken is. Heb tegen mijn man gezegd dat beide kinderen vannacht voor hem zijn. Hij is vrij morgen, ik mag om 7 uur beginnen)quote:Op zondag 24 november 2013 20:49 schreef Suikertante het volgende:
Kyara ik ben echt telkens verbaasd hoeveel ze op je lijken!Drie Kyara's
Tally wat een goede vooruitzichten!
Ik zou me eerlijk gezegd wel erg beperkt voelen als ik na 19:00 de deur niet meer uit zou kunnen of als ik niet meer met mijn vriend bij vrienden kon gaan eten. Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht om het niet meer te doen. We zorgen wel dat de kamer donker is trouwens anders is er inderdaad teveel te zien, dat is wel herkenbaar LBMaar juist de mensen met kinderen zijn zo makkelijk want die vinden het niet gek als je even met je baby bezig bent én ze hebben vaak een campingbedje
KJ heb je nu een tuin zonder huis?
Ik ben jaloers, dat lijkt me echt zo fijn! Zou ik mijn vakantie met liefde voor opgeven
Spees wat een beauty van een oog
Eigenlijk ook wel jammer hoor. M sleepte ik regelmatig mee boodschappen doen, Ikea, stad in. En nu ga ik meestal even snel alleen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:52 schreef Suikertante het volgende:
Slaap lekker KJ!
Ik vind drie kinderen sowieso wel een ander verhaal denk ik Kyara!
Dan weegt het relatieve gemak van thuisblijven misschien ook wel op tegen de leukheid van een etentje..
Oh zo. Ik heb op visite overdag eigenlijk nooit laten slapen. Meestal zo getimed dat ze dan in de auto slapen. en de drama's daarna maar voor lief nemen wegens te weinig slaapquote:Op zondag 24 november 2013 20:57 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara volgende week ga ik naar Fieder toe. Is overdag hoor. Maar Riley wilt soms niet slapen bij anderen. Dus ben benieuwd hoe dat volgende week ga
Vandaag had ze volgens mij last van tandjes. Ze was echt huilerig en dreinerig. Heel zielig. Nu slaapt ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |