abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 november 2013 @ 14:25:30 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133573215
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:55 schreef Fieder het volgende:
Ik kan ook echt een Combisleeper aanbevelen trouwens. Ik heb er 3 via marktplaats gekocht, supergoedkoop. Ben je voor alle seizoenen klaar. Kunnen ook in de maxicosi
Noor ligt daar ook in, inmiddels met binnenzak, maar ze heeft het nog vrij fris erin.

Verjaardag was ok. Toen ze meuterig begon te worden, zijn we weggegaan.

Zaïre, ik denk ook sprongetje! Komt goed!

Verder net even 60cc kv gegeven, ze lust het nog. Wilden we even proberen, niet dat we straks zitten met een baby die niks te drinken meer wil :').

Ze is trouwens echt enorm aan het tanken gister en vandaag. Schade inhalen denk ik!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 24 november 2013 @ 14:29:49 #102
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133573353
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 14:25 schreef Juud-- het volgende:
Even een vraagje zonder bijlezen: ik heb hier volgens mij wel eens foto's van babies met van die kwijldoekjes om gezien. Waar kopen jullie die + van welk merk? Bij Prenatal zag ik ze hangen en waren ze 9,- per stuk, vond ik nogal duur!?
H&M heeft ze ook, en Spees_Eend had een geniale stash volgens mij van ebay!
  zondag 24 november 2013 @ 14:30:53 #103
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133573390
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 14:25 schreef Juud-- het volgende:
Even een vraagje zonder bijlezen: ik heb hier volgens mij wel eens foto's van babies met van die kwijldoekjes om gezien. Waar kopen jullie die + van welk merk? Bij Prenatal zag ik ze hangen en waren ze 9,- per stuk, vond ik nogal duur!?
Ebay! Ik heb ze van bubbabibs.co.uk en van funkygiraffe.co.uk (zoeken op bib). Heel veel keus in kleuren en printjes. Waren niet zo heel duur, geloof 10 voor 22 euro ofzo? Weet niet meer wat ik precies betaald heb. Is al een half jaar geleden, en ze worden hier intensief gebruikt. Blijven ook mooi van kleur.

De eBay tip kwam destijds idd van Spees. Beste tip ever! Naast die van de meisjesbroekjes van de wibra die ook kunnen voor jongens :D

9 euro per stuk is echt belachelijk, niet doen!
  zondag 24 november 2013 @ 14:31:58 #104
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133573428
Dank dames, hier kan ik wat mee! Hij is nu 57 cm met hoofdomtrek van 40 cm, dus ik ga even shoppen. Ik wil gewoon ook graag van de Prenatal cadeaubonnen af :+

Juud, wij hebben ze van de Next :) 3 voor ¤7.
pi_133573449
Jullie zijn geweldig, thanks!!
pi_133573706
Als je een beetje handig bent gewoon zelf maken.
Mijn moeder heeft er voor de oudste een stapel gemaakt. Echt ideaal.

En ik kom hier weer even zagen over het poepen van Rosalie. Want mèn wat ben ik blij dat ik een afspraak heb gemaakt. Gisteren bij mijn ouders kwam er in 3 fases weer wat uit, waarbij de laatste zo groot was dat ze allemaal haarscheurtjes op liep. En krijsen!! Ik kon wel janken.
Vandaag weer hetzelfde. Ligt ze zeker een kwartier tot een half uur enorm te werken......niks -O-
Dus toch maar weer een klysma gegeven om het eruit te krijgen. Weer een enorme krijsbui en een harde drol, maar verder niks.
Normaal is het zo dat wanneer de 'kurk' eruit is, ze tot haar nek onder zit omdat de rest dan ook mee komt. Nu dus niet dus ik vraag me af of alles eruit is.
Het wordt dus alleen maar erger.
Ik hoop zo op een duidelijke aanpak donderdag.

Zo zielig want verder is ze zo lief en vrolijk en ondeugend en en en O+
Ze doet nu af e toe ook Mogli na :D

Ik lees trouwens nagenoeg alles mee hoor, maar vaak zijn mijn reacties dan nogal mosterd na de maaltijd en is alles er al over gezegd dus dan reageer ik maar niet meer.
  zondag 24 november 2013 @ 14:42:17 #107
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133573780
Juud, ik had de linkjes bewaard in mijn favorieten:

http://www.ebay.co.uk/itm(...)e=ADME:X:RTQ:GB:1123

http://stores.ebay.co.uk/stuff4littlepeople/

Die twee zijn iig betrouwbaar, en leveren redelijk snel.

Ik zou ze niet kunnen maken voor dit bedrag, dus ben er niet eens aan begonnen (naaimachine en ik zijn geen goede combi).
pi_133573928
Ah MM, super! Ik zat al te zoeken op ebay maar vond niet echt wat ik zocht. Thanks a lot!!
  zondag 24 november 2013 @ 14:50:21 #109
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133574060
Ik geloof dat je bij de ene in de bevestiging van de aankoop moet aangeven welke je precies wilt, en dat je bij de ander later een mailtje krijgt met daarin ene linkje naar de keuze-site. Alleen de gratis slab mag je niet kiezen en dat was dus ook niet zo'n leuke in mijn geval... bestel ik allemaal jongenskleuren, krijg ik een wit/gele erbij :(
pi_133574120
Ja ik zie het inderdaad :) Nou, dit gaat helemaal goedkomen. Ik dacht dat kindjes vooral kwijlden bij het tandjeskrijgen, maar die van mij is ook zon kwijlbak..elke dag d'r jurk helemaal nat.
ajoh, dan gebruik je die slab voor als je kind bijv. wortel eet of iets anders wat er moeilijk uitgaat in de was ;)
pi_133574248
En anders de Amerikaanse Ebay... Duurt wat langer, maar is wel goedkoper! Zoeken op baby bandana bibs of dribble catchers :)
Home is where the O+ is...
pi_133574264
Danic, wat sneu zeg! Fijn dat er al een afspraak staat.

V. drinkt nu beter, maar ze zit zo verstopt, echt sneu. Ik bel morgen ook gelijk maar voor een oplossing.
  zondag 24 november 2013 @ 15:14:36 #113
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133574934
Oh danic wat enorm triest :'( Ik zou zelf in tranen uitbarsten! Goed dat je de afspraak nog hebt staan, want zo kan het toch niet langer doorgaan.. Ben benieuwd naar de eventuele oplossing :*
  zondag 24 november 2013 @ 15:21:03 #114
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_133575131
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 14:52 schreef Juud-- het volgende:
Ja ik zie het inderdaad :) Nou, dit gaat helemaal goedkomen. Ik dacht dat kindjes vooral kwijlden bij het tandjeskrijgen, maar die van mij is ook zon kwijlbak..elke dag d'r jurk helemaal nat.
ajoh, dan gebruik je die slab voor als je kind bijv. wortel eet of iets anders wat er moeilijk uitgaat in de was ;)
Hier ook zo'n kwijlerd. Lekker op d'r knuistje zuigen :9~ :')

Ik ga de tips ook even opslaan. Ook over het slaapzakje. Ik dacht namelijk dat ze op maat moesten zijn.
  zondag 24 november 2013 @ 15:21:16 #115
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_133575137
Mooie foto Laiv! Knap meisje!

Wat goed van Kyan As!

Danic, wat klinkt dat naar. Kan me voorstellen dat je blij bent dat er een afspraak staat.

Met slaapzak waren ze hier trouwens ook al snel all over the place in hun bed. Maar dat hadden ze het in elk geval niet koud :+ En ze kwamen ook niet met hun hoofd onder de dekens :X

Sinterklaas cadeautjes waren leuk. Vooral M vond zijn autootje helemaal het einde. Verder een beetje een lummeldagje. Toen de kinderen om half 10 weer in bed lagen ook nog "eventjes" gaan liggen. Ik schrok om 11.30 uur wakker. Toen de kinderen ook maar weer uit bed geplukt want anders is dat hele schema weer in de war en daar wordt niemand hier gezelliger van. Man werd zelfs pas rond 13.00 wakker. Maar nu dus beetje brak en geen zin om iets te doen.....
  zondag 24 november 2013 @ 15:22:25 #116
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_133575172
Danic wat naar ;(
  zondag 24 november 2013 @ 15:23:24 #117
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_133575210
Oh ja, leuk Intratuin Fieder! Wil ik binnenkort ook nog naar toe.
  zondag 24 november 2013 @ 15:41:29 #118
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133575890
Oh danic... het klinkt zo naar ;(

Kyara, lekker zo'n lummeldagje!
Hier werden we om 5:30 wakker van een kotsende kat naast t bed, baby in bed genomen en toen was het ineens 9:15 :o O+ Sindsdien een heerlijk gezellig kind dat net dr eerste halve soepstengel heeft gehad :Y) Helaas heb ik zelf een knallende koppijn, dus alles gaat fijn rustig aan :')
pi_133575992
En trouwens nog bedankt voor de reacties, ik vind haar natuurlijk het mooiste kind van de wereld, maar het is ook leuk om van anderen te horen.. O+
pi_133576103
Danic dat klinkt echt zooooo pijnlijk, en lijkt me ook heel moeilijk om te zien :'( goed dat jullie naar een arts gaan!

Hier een rustig weekendje, lekker met z'n drieën, beetje sinterklaasinkopen doen en vanavond komen er vrienden spelletje doen. Baby ligt nu net een kwartiertje in bed en dat is d'r eerste slaapje van de dag, eerder was ze echt te wakker! Gekkie!
pi_133576179
We hebben vandaag Luuk zijn verjaardag gevierd. Hij is pas dinsdag jarig, maar vandaag kwam beter uit dan volgend weekend. Vannacht was weer drama. Luuk heeft ruim uur gehuild en we kregen hem niet stil. Uiteindelijk is hij in slaap gevallen in zijn bed met het licht aan. Dat heb ik 20 minuten later uit gedaan. Dat was rond 2 uur.
Luuk had vanmorgen nog koorts, en kon zijn draai niet vinden op zijn feestje. Hij kreeg een eigen slagroom taart, maar wilde er niks van weten..
Arm ding. Hij was na een uurtje slapen alweer wakker, N is nu een rondje met hem lopen.

*poef* nu is het weg
  zondag 24 november 2013 @ 15:49:39 #122
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133576237
Ah... arme (bijna) jarige Luuk! :*
Wel een mooie foto en lekkere taart :Y)
pi_133577171
Ahh KJ. :*
  zondag 24 november 2013 @ 16:31:04 #124
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_133577450
Wat sneu KJ.
pi_133577756
Wat zielig KJ zeker zo op zijn eigen feestje.
Wat heeft hij gehad als cadeau?

Wat heerlijk kyara dat jullie nog even hebben kunnen slapen ondanks het brakke gevoel.
Een echte zondag dus.
pi_133578009
Van ons heeft ie niks gehad :@ We hebben al zoveel speelgoed in huis. Straks als hij zich optrekt kan ie met Sofiedr oude loophuis spelen, maar nu zou dat ding nog in de weg staan. Verder heeft ie veel auto's een tol en een treinbaan gehad.
*poef* nu is het weg
pi_133580523
Zo, even teruggebladerd.

Ik kwam LB's mcbaby tegen O+ Wat een poppetje!
Ik snap zelf nooit zo goed het slaapzak in mc idee trouwens. Ik zit zelf ook niet met mn jas aan in de auto, F krijgt het bloedheet als ik hem een jas aan trek. Dus zo'n slaapzak is helemaal heet!

Gotc hoe was het met je oom en tante? Bijzonder dat ze er waren!
Bij ons hielp de slaapzak idd tegen het omhoog kruipen. Daarbij: slaapzakken O+ Het hoofd mag niet door het gat naar binnen kunnen. Dus best makkelijk te testen ;) Ons eerste slaapzakje was van Jollein, maar ik weet niet meer precies hoe oud F toen was. Het is een hele dunne zomerslaapzak anders had ik 'm je toegestuurd.
Wij stoppen F nog wel in onder een lakentje en leggen een dun dekentje over hem heen. Ik denk dat dat laatste meer voor ons eigen gevoel is. Het instoppen hoort een beetje bij het ritueel.

XM wat tof dat het goed ging op de verjaardag ^O^ En mutserig worden ze allemaal een keer (tenzij je ze kunt laten slapen daar)!

Kyara, samen op pad! :D O+
Of apart van elkaar dus :X
Leuk dat sinterklaas een succes was!

Omen nog gefeliciteerd met Riley, 10 maanden :o

KJ ik kan me zo goed voorstellen dat je het zat wordt dat ziek zijn. Ik hoop echt dat het binnenkort een keer over is voor jullie!
Die foto is echt mooi met de taart O+ Ondanks dat de herinnering nu wat minder is..

Hil hoe was het zonder mini in de Efteling? We zagen dat je ook oud en nieuw kunt vieren daar, kost geloof ik ongeveer ¤ 35,- en er zijn een aantal attracties tot middernacht open! Maar ja, dat is niet echt leuk voor F en ik wil in de python en dan moet ik hem toch ergens laten. Maar om hem met oud en nieuw ergens te laten logeren vind ik ook weer een gek idee.. toch maar niet dus.

Wat een beweeglijke bikkels allemaal! Uit bed vellen en omvallen vanuit staan.. Ze zijn zo sterk he, F gaat nu ook half rechtop zitten maar dan valt hij nog wel eens op zijn bolletje. Geen enkel probleem!

Shandaly wat een leuke foto's! Wat wordt Femke al groot! En Sinterklaas doet de gekste dingen met kinderen, ik ben zelf wel eens in een pietenpak gekropen en ik heb de meest uiteenlopende reacties gezien. Ik zou me niet teveel zorgen over Lars maken. Het is gewoon heel heftig!

As, het is verboden om je schuldig te voelen :*

Spirit ik zou inderdaad zoutoplossing (blijven) gebruiken om het slijm wat dunner te maken, of het nou in de neus of keel zit, het hoest wat makkelijker op. Keelpijn, daar heb ik dan weer geen ervaring mee..

laiveneertiekje, wat leuk dat jullie een toffe week hebben gehad! Hoe beviel het zwemmen?

Fieder de vissen, wat een leuke tip! Gaan we ook een keer naar kijken :Y

danic :X Oh wat klinkt dat toch naar :'( Wat duren vier dagen dan nog lang! Ik hoop echt dat ze iets voor jullie kunnen betekenen.

Hier gaat het z'n leuke gangetje, gisteren gingen we bij vrienden eten, toen we binnen kwamen een fles gegeven en toen is hij naar bed gegaan. Sliep direct en sloeg voor het gemak de laatste fles maar over. Jammer dat ze hem niet langer konden zien, maar wij hadden dus wel een hele gezellige rustige kaasfondue-avond en konden hun kinderen eens wat aandacht geven! Toen we weggingen werd hij wakker, heeft hij nog even stralend gelachen voor de foto's, de weg naar huis gebabbeld en toen hij zijn bed zag sliep hij alweer. Dan kunnen we hem wel opvreten, wat is het toch een heerlijk makkelijk kind!
Vandaag hebben we een familietour gedaan, was erg gezellig! Hij lachte naar zijn kleine nichtje en ze lachte terug O+ En zijn grote neef (2,5) ziet F nu echt als kind en ging hem vertellen dat hij de autootjes niet op moest eten :D
F sloeg een slaapje over, dat is hij nu aan 't inhalen.

Morgen ga ik eindelijk weer yoga'en! Om 9:00, ik bedacht ineens hoe handig dat is als je toch al zo vroeg wakker wordt! Als ik moet werken hoef ik pas om 12:00 dus dat kan makkelijk ^O^
pi_133581070
Das toch prima KJ. Ik was er juist benieuwd naar omdat ik het zelf ook lastig kon bedenken.
Hij krijgt nu de grote dierentuin van duplo.

Suiker wat fijn dat F zo makkelijk is. In de avonden zijn we eigenlijk altijd thuis dus geen idee hoe dat hier zou gaan als we hem elders zouden laten slapen en dan weer meenemen.
En yoga leuk volgens mij is dat er ook voor baby's kan je samen met F.

Danic hopelijk kunnen ze jullie donderdag helpen.
pi_133581531
Danic wat vreselijk zielig :'( ik hoop echt dat je een fijne arts treft
KJ arme Luuk :* hopelijk voelt hij zich snel beter, dit is niet leuk
pi_133581716
Klinkt goed Suiker! Hoe doet de rest dat eigenlijk met avondjes bij vrienden? Eigenlijk komt bij ons iedereen hier meestal. Eerste maanden namen we baby wel eens mee in draagdoek maar nu niet meer. Was het nu op loopafstand en sliep F daar in het bedje van kinderen van vrienden?

Met Sint en kerst vind ik het ook leuk om tot laat te blijven maar zie een late treintocht niet echt zitten met baby. Auto lenen dan denk ik. Maar plukken jullie kind dan gewoon rond 23 uit bed en dan in auto verder slapen? Ben best benieuwd hoe dat zou gaan.
  zondag 24 november 2013 @ 18:55:17 #131
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133581775
Suiker _O_

En ik was met E met de trein, dus moest eerst naar het station lopen en had daarom de slaapzak aangedaan :Y Voetenzak hebben we alleen voor de buggyinzet namelijk.

's Avonds gingen we met de auto terug, toen was het inderdaad te warm.
  zondag 24 november 2013 @ 19:13:19 #132
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133582419
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:53 schreef Olf het volgende:
Klinkt goed Suiker! Hoe doet de rest dat eigenlijk met avondjes bij vrienden? Eigenlijk komt bij ons iedereen hier meestal. Eerste maanden namen we baby wel eens mee in draagdoek maar nu niet meer. Was het nu op loopafstand en sliep F daar in het bedje van kinderen van vrienden?

Met Sint en kerst vind ik het ook leuk om tot laat te blijven maar zie een late treintocht niet echt zitten met baby. Auto lenen dan denk ik. Maar plukken jullie kind dan gewoon rond 23 uit bed en dan in auto verder slapen? Ben best benieuwd hoe dat zou gaan.
Wij nemen J. gewoon mee, leggen hem bij vrienden in (camping)bed in combisleeper slaapzak, want daar zit een handig maxi-cosi gordel gat in. Babyfoon mee, en alles prima. Als we naar huis gaan, gaat ie zo de maxi-cosi in, en thuis meteen in bed. Gaat meestal prima. Nu hebben wij een vrij makkelijke slaper (vreemde bedjes meestal geen probleem), dus weet niet of dit bij elk kind zo werkt.
pi_133582505
Ik ging er eigenlijk al vanuit dat je niet met de auto ging LB. Ik neem dan vaak een wikkeldoek/dekentje mee die ik over haar heen leg in de mc. Lekker warm. En he kan hem goed instoppen aan de zijkanten.

KJ mooie foto, maar wat sneu dat hij nog zo ziek was op zijn verjaardag. Ik heb dinsdag een achterlijk lange werkdag dus ik ga het dan vast vergeten.
Daarom: alvast gefeliciteerd!
Cadeau vind ik ook moeilijk. Zeker met twee kindjes van hetzelfde geslacht. Ik vind kerst al drama. En eva herkent alles dus die is niet voor de gek te houden en herkent haar oude speelgoed als ik dag voor Rosalie zou inpakken.

Olf goede vraag. Ik blijf 's avonds liever thuis. Gisteren zijn we een dag in zeeland geweest en zijn we om 19.00 na het eten gaan rijden.
Ik had vandaag twee hele gezellige kinderen :')
pi_133582510
As ik snap dat nooit, hoe kun je nou nergens aan denken als je op je baby moet letten? Volgens mij is dat stiekem een soort babygym met yogahoudingen ofzo. Ik wil juist even een moment helemaal voor mezelf, dus F mag even bij meneer Sugah blijven :+

We doen het eigenlijk best vaak, als het donker is slaapt F goed in de mc dus plukken we hem inderdaad gewoon uit bed. Het maakt ook niet uit waar we zijn, want hij slaapt overal prima. Soms slaapt hij dan pas thuis weer verder maar ik merk daar de volgende dag niks van dus hij kan het blijkbaar hebben.

Maar gaan jullie dan nooit bij vrienden eten ofzo? Overdag moeten ze toch ook slaapjes doen, dat is toch niet heel anders?

LB het staat zo leuk maar die koeka zak heb ik alleen gebruikt om van het zkh naar huis te gaan :@

Olf slaapt ze niet meer in de doek? Met draagzak lijkt de trein mij best prima. Maar ik ben verwend met onze auto.
pi_133582691
Echt?? Die koekazak was Rosalie dr tweede vel de eerste 3 maanden ofzo.
Zou die nu nog te gebruiken zijn? Of is ze daar te groot voor?
(Edit, ze woonde dus niet in de mc hè :+ ze sliep er als ieniemieniebaby in. Soort slaapzakidee dus)
pi_133582810
Het was hier de eerste maanden 27 graden in huis, tegenvaller ;)
pi_133582965
Zaire, wat k#t dat je meisje zo niet fijn in d'r velletje zit... Ik hoop ook dat het een sprongetje is. Gebruik je een draagdoek? Hier helpt dat altijd heel goed, lekker plakken en eventueel buiten een (flinke) wandeling maken. Frisse lucht en een andere 'omgeving' kunnen ook net weer even voor wat verandering zorgen. Lief dat ze uit logeren mocht en jullie wat slaap in konden halen. Hoe heeft ze elders geslapen? En niet twijfelen aan jezelf hoor! Ik heb hier elke keer gemerkt dat ik het beste kan doen wat ik het eerste ingegeven krijg. Probeer ik eerst andere dingen, kom ik elke keer toch weer uit bij die eerste ingeving. Knuffel lekker met d'r en neem ook echt de hulp aan die geboden wordt zodat je zelf ook even kunt ontspannen tussendoor :*

Danic, agossie, dat klinkt zo ontzettend triest! Ik zou ook meehuilen... Ik hoop echt heel hard mee dat er snel een oplossing is :*

Pessie, wat goed dat het co-sleepen een succes was! Dat deze stijgende lijn zich maar voortzet!

Ik lees al sinds woensdag geloof ik wel mee, maar elke keer geen tijd om te reageren...

LB, wat een snoetje O+

Laiv, ook al zo'n prachtig meisje O+

Luuk alweer bijna 1 jaar :o Hopelijk knapt ie snel weer op KJ :*

Suiker, relaxed hoor dat F. zo'n makkelijk, vrolijk en gezellig jommetje is O+

Slaapzakken ^O^ Ik moet nog even twee winterzakken scoren!

Verder eten wij nooit bij vrienden en vrienden ook nooit bij ons.
  zondag 24 november 2013 @ 19:30:13 #138
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133583108
Suiker, wat een post! _O_
Vond het ook erg leuk dat m'n oom en tante langskwamen O+ T. was helemaal verliefd op m'n oom, bleef maar naar hem lachen. En bij m'n tante werd hij helemaal rustig van haar stem. Tof O+
En ook bedankt voor het advies mbt slaapzak!
Wat hebben jullie een relaxed leventje zeg met z'n 3en! Ik vind je altijd zo gelukkig en tevreden klinken O+

Twijfel nu wel over een combisleeper.. *denkt* Al is een goedkopere slaapzak om te proberen wel verstandiger denk ik.

KJ, wat sneu dat Luuk zich niet lekker voelde op z'n verjaardag -O- Wel lieve foto met z'n taart!

Wij gebruiken T.'s Wallaboo voor in de MaxiCosi en in de wandelwagen. Heerlijk, zo'n schaap om in te liggen! Ik wil er ook wel in liggen :D Vind het alleen lastig in de wandelwagen wat hij nou aan moet, hij heeft het snel warm namelijk. Want wandelwagen = dekje, schaap, kleding. Best warm dus! Maarja..het is ook herfst :')
pi_133583322
Overdag slaapt Kyan bij mij in de drager als ik op visite ga, maar dan slaapt hij wel kort. En eigenlijk hebben wij amper vrienden, dus daar in de avond eten doen we dus ook niet. Wel familie die wat ver woont, dus dan blijven we daar tot max 20.00 uur, slapen ze hopelijk in de auto en leggen we ze daarna in bed. Wel doen we altijd al de pyjama aan voordat we dan gaan rijden.

En suiker het zou ook niks voor mij zijn hoor. Mijn kind zit sowieso niet stil, dus volgens mij ben ik dan achter hem aan het aankruipen i.p.v. te ontspannen. En even lekker tijd voor jezelf is ook heel erg nodig.
Dus lekker van genieten.

Hier doen we niks extra's in de mc. Maar we gebruiken hem dan ook alleen voor in de auto. We hebben nog wel een deken liggen voor het geval het wel heel koud gaat worden.
Verder hebben we een voetenzak voor de buggy maar die gebruiken we ook nog niet. Afgelopen zaterdag had ik hem een fleecepak aangedaan en hebben ook nog een skipak voor straks. Maar mijn kinderen hebben het niet zo snel koud, dus dat scheelt.
pi_133583538
Dat fleecepak vind ik ook heel handig en het is groot, dus trekt wat makkelijker aan dan die kleine mouwtjes van zijn winterjas! De voetenzak van de buggyinzet hebben we daardoor ook nog niet gebruikt. F speelt ook graag met z'n voeten en dat kan gewoon met een fleecepak ;)

Tot nu was het natuurlijk heel makkelijk dat F gewoon ergens midden op een bed kon slapen. Maar sinds een week of twee vertrouw ik dat niet meer, het is dus tijd om een campingbedje aan te schaffen voor als we bij kinderloze vrienden zijn.
We nemen wel altijd zijn eigen slaapzak, knuffeldoekje en de babyfoon (voor de slaapmelodietjes) mee. Ik heb een beetje gefreakt vanaf het begin gezorgd dat we alle voorwaarden om in slaap te vallen overal mee naartoe kunnen nemen, dat is nu wel prettig!
pi_133583687
een stukje gelezen maar niet alles. en veel weer vergeten.
sneue luuk ziek op je eigen feestje
danic wat klinkt dat ontzettend naar zeg. wat fijn dat de afspraak volgende week al is.

Hier gisteren sint van vriend zijn werk gehad. sac niet meegenomen we zijn maar even gegaan en dat was voor ean prima.

Ik heb hier nog tig slaapzakken van ean geen combi maar ik denk dat ik die ook niet aan ga schaffen

speelgoed is hier ook moeilijk ik heb echt geen idee ons huis puilt al uit.
pi_133583786
Hmmm ik zie het niet zitten om na slaaptijd met baby op fiets of in trein te zitten, en dan ook nog eens campingbedje te moeten meeslepen. Dat is dan denk ik de pech van geen auto hebben. Gelukkig hebben we geen vrienden met kinderen dus vinden ze het nooit erg hier te komen ;) baby slaapt inderdaad niet meer in draagdoek in principe.
pi_133583910
Suiker wij hebben zo'n travlet cot, is ligt en klein om mee te nemen. De oudste heeft er nooit in geslapen, maar ik hoop dat kyan dat wel gaat doen. Die is over het algemeen wel een makkelijkere slaper dan Yaro.
pi_133584165
Oja dat kan natuurlijk ook!

Olf als ze niet slaapt in de doek snap ik dat wel! F merkt echt niks als hij slaapt in de draagzak dus dan kan ik de Dom beklimmen als ik wil.
Je kunt altijd vragen of wij onze auto toevallig niet nodig hebben.

Die travel cot is een goede tip zeg! Zit daar eigenlijk een matrasje in? (Ja dus) Ik ga even googlen, bedankt!
Edit: ziet er goed uit As! We gaan t een keer proberen met die van m'n schoonzus. Als het werkt MP op!

[ Bericht 13% gewijzigd door Suikertante op 24-11-2013 20:00:13 ]
pi_133584337
Jaaaaaaa zo'n deryan staat nog op ons verlanglijstje inderdaad voor zulke gelegenheden! Misschien toch echt eens aanschaffen binnenkort. We waren trouwens tot ze een half jaar was wel heel makkelijk met meenemen maar dat gaat nu gewoon wat moeilijker allemaal.

Suiker, superlief! We hebben in principe zo'n leenauto-abo maar dat is toch nog redelijk duur merken we. Olfbaby is trouwens met 10 weken al op de Dom geweest! :D
pi_133584476
As ik besef nu dat we in de zomer op de camping dan meteen een wat donkerder slaapplekje voor F hebben en hij kan er niet uit vallen ^O^
Of kan een kind van 14 maanden die rits zelf openmaken?
pi_133584602
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 20:03 schreef Suikertante het volgende:
As ik besef nu dat we in de zomer op de camping dan meteen een wat donkerder slaapplekje voor F hebben en hij kan er niet uit vallen ^O^
Of kan een kind van 14 maanden die rits zelf openmaken?
Oh mijn god een F van 14 maanden dat moet echt het schattigste ooit zijn! O+
pi_133584688
Wij gaan volgend jaar twee weken naar de camping :o met mijn schoonouders. Waarachijnlijk ga ik de eerste week alleen met de kinderen en komt meneer de tweede week. Ik heb er nu al zin in :D
Dinsdag bellen om te regelen.

En mijn kind ging even zitten in bad :( Ze lag op zo'n babyding van de kruidvat. En in ene komt ze zelf overeind om een badeendje dat voorbij kwam zetten te pakken :o
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_133584709
nee de rits zit aan de buitenkant dus hij kan hem niet zelf open maken. Op zich is het een fijn ding hoor. Jij kwam niet de 30ste he, anders had ik hem mee kunnen nemen. Ik had hem met de meeting ook bij dat is dan ook de enige keer dat hij er in geslapen heeft. Van de zomer heb ik hem nog wel in de tuin gehad ook.

hij lag er zo heerlijk bij :P
pi_133584964
Ha ik zie mezelf! :D

Tally lekker joh, wij dus ook naar de camping! Wel in een tenthuisje, omdat vrienden er een hebben. Ik ben er elke zomer geweest tot mijn 23e ofzo. Nu met mijn eigen kind O+
En handig ook, schoonouders in de buurt! Kunnen ze mooi de badeendjes aangeven ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')