Zo, even teruggebladerd.
Ik kwam LB's mcbaby tegen

Wat een poppetje!
Ik snap zelf nooit zo goed het slaapzak in mc idee trouwens. Ik zit zelf ook niet met mn jas aan in de auto, F krijgt het bloedheet als ik hem een jas aan trek. Dus zo'n slaapzak is helemaal heet!
Gotc hoe was het met je oom en tante? Bijzonder dat ze er waren!
Bij ons hielp de slaapzak idd tegen het omhoog kruipen. Daarbij: slaapzakken

Het hoofd mag niet door het gat naar binnen kunnen. Dus best makkelijk te testen

Ons eerste slaapzakje was van Jollein, maar ik weet niet meer precies hoe oud F toen was. Het is een hele dunne zomerslaapzak anders had ik 'm je toegestuurd.
Wij stoppen F nog wel in onder een lakentje en leggen een dun dekentje over hem heen. Ik denk dat dat laatste meer voor ons eigen gevoel is. Het instoppen hoort een beetje bij het ritueel.
XM wat tof dat het goed ging op de verjaardag

En mutserig worden ze allemaal een keer (tenzij je ze kunt laten slapen daar)!
Kyara, samen op pad!

Of apart van elkaar dus

Leuk dat sinterklaas een succes was!
Omen nog gefeliciteerd met Riley, 10 maanden

KJ ik kan me zo goed voorstellen dat je het zat wordt dat ziek zijn. Ik hoop echt dat het binnenkort een keer over is voor jullie!
Die foto is echt mooi met de taart

Ondanks dat de herinnering nu wat minder is..
Hil hoe was het zonder mini in de Efteling? We zagen dat je ook oud en nieuw kunt vieren daar, kost geloof ik ongeveer ¤ 35,- en er zijn een aantal attracties tot middernacht open! Maar ja, dat is niet echt leuk voor F en ik wil in de python en dan moet ik hem toch ergens laten. Maar om hem met oud en nieuw ergens te laten logeren vind ik ook weer een gek idee.. toch maar niet dus.
Wat een beweeglijke bikkels allemaal! Uit bed vellen en omvallen vanuit staan.. Ze zijn zo sterk he, F gaat nu ook half rechtop zitten maar dan valt hij nog wel eens op zijn bolletje. Geen enkel probleem!
Shandaly wat een leuke foto's! Wat wordt Femke al groot! En Sinterklaas doet de gekste dingen met kinderen, ik ben zelf wel eens in een pietenpak gekropen en ik heb de meest uiteenlopende reacties gezien. Ik zou me niet teveel zorgen over Lars maken. Het is gewoon heel heftig!
As, het is verboden om je schuldig te voelen

Spirit ik zou inderdaad zoutoplossing (blijven) gebruiken om het slijm wat dunner te maken, of het nou in de neus of keel zit, het hoest wat makkelijker op. Keelpijn, daar heb ik dan weer geen ervaring mee..
laiveneertiekje, wat leuk dat jullie een toffe week hebben gehad! Hoe beviel het zwemmen?
Fieder de vissen, wat een leuke tip! Gaan we ook een keer naar kijken

danic

Oh wat klinkt dat toch naar

Wat duren vier dagen dan nog lang! Ik hoop echt dat ze iets voor jullie kunnen betekenen.
Hier gaat het z'n leuke gangetje, gisteren gingen we bij vrienden eten, toen we binnen kwamen een fles gegeven en toen is hij naar bed gegaan. Sliep direct en sloeg voor het gemak de laatste fles maar over. Jammer dat ze hem niet langer konden zien, maar wij hadden dus wel een hele gezellige rustige kaasfondue-avond en konden hun kinderen eens wat aandacht geven! Toen we weggingen werd hij wakker, heeft hij nog even stralend gelachen voor de foto's, de weg naar huis gebabbeld en toen hij zijn bed zag sliep hij alweer. Dan kunnen we hem wel opvreten, wat is het toch een heerlijk makkelijk kind!
Vandaag hebben we een familietour gedaan, was erg gezellig! Hij lachte naar zijn kleine nichtje en ze lachte terug

En zijn grote neef (2,5) ziet F nu echt als kind en ging hem vertellen dat hij de autootjes niet op moest eten
F sloeg een slaapje over, dat is hij nu aan 't inhalen.
Morgen ga ik eindelijk weer yoga'en! Om 9:00, ik bedacht ineens hoe handig dat is als je toch al zo vroeg wakker wordt! Als ik moet werken hoef ik pas om 12:00 dus dat kan makkelijk