ah kijk, dat bied perspectiefquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben naar Britt Floyd geweest en die waren niet minder dan Pink Floyd dus ik hoop het
je kunt ook niet alles hebbenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:36 schreef Uccie het volgende:
Oh sorry, ik heb geen Rammstein, in tegenstelling tot mijn lieve vriendinnetje, ben ik geen fan.....understatement
*proest* nee die heb ik ook niet...fysiek best een uitdaging lijkt mequote:Op zaterdag 23 november 2013 00:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je kunt ook niet alles hebben
ik had vanavond ook geen anal cunt
Ja, ik was bij Roger Waters geweest in Gelredome, en dit was anders maar niet minderquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah kijk, dat bied perspectief
wel mooi dat die bands ook net zo leuk kunnen zijn.
Karremansgevoel zal je ook wel niet hebben?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:36 schreef Uccie het volgende:
Oh sorry, ik heb geen Rammstein, in tegenstelling tot mijn lieve vriendinnetje, ben ik geen fan.....understatement
quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:36 schreef Uccie het volgende:
Jawel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:37 schreef rulerofdeath het volgende:
en ik kan ook van andere muziek genieten. niet alles hoeft metal te zijn.
quote:
Dit jaar of vorig jaar?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik was bij Roger Waters geweest in Gelredome, en dit was anders maar niet minder
daar heb ik nog nooit over nagedachtquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
*proest* nee die heb ik ook niet...fysiek best een uitdaging lijkt me
Ik ook hoor, ik had nu even een gitarenbuiquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:37 schreef rulerofdeath het volgende:
en ik kan ook van andere muziek genieten. niet alles hoeft metal te zijn.
Vorig jaar denk ik? The Wall, ik en data is dramaquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit jaar of vorig jaar?
Ik ben er vorig jaar geweest en ik vond het
Opposites attractquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:37 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
![]()
We zijn best weird, we zijn zo anders
We zijn precies hetzelfde...maar dat wil ze niet toegeven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |