quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:26 schreef rulerofdeath het volgende:
Uccie, volgens mijn vriendin heb je een lief stemmetje
Moet wel even gezegd, wel mijn krengetjequote:
Je zei van de week nog dat dat niet zo isquote:
tjah, moet wel zeggen dat ik dat wel de leukste vraag vond van mijn quiz.quote:
Slaap lekker broertjequote:
mijn vriendin jaquote:
quote:
quote:
Dat weet ik niet, dus laat ik me niet over uitquote:
slaap lekkerquote:
ow, maar dat doe ik dan welquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dus laat ik me niet over uit
Ze leest niet mee zeker?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, maar dat doe ik dan wel
net dit stuk nietquote:
Ik ga volgende week naar een coverband van Rammsteinquote:
ToT is al naar bedquote:
Wat deden jullie daar in het bos?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:30 schreef D. het volgende:
Bush, waar Uccie en ik naar toe zijn geweest
gaafquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar een coverband van Rammstein
Alleen gelijken snappen datquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:31 schreef Kally het volgende:
Maar ik moet even uitleg geven
Uccie had me na 3 maanden vriendinnen zijn al helemaal door, terwijl ik al vriendinnen heb vanaf mijn 16e die nog niet snappen dat recht voor zijn raap het beste werkt bij mij
daarom snapt niemand mijquote:
traag van begripquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:31 schreef Kally het volgende:
Uccie had me na 3 maanden vriendinnen zijn al helemaal door, terwijl ik al vriendinnen heb vanaf mijn 16e die nog niet snappen dat recht voor zijn raap het beste werkt bij mij
Je was geen uitleg verschuldigd hoorquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:31 schreef Kally het volgende:
even inspiratie opdoen voor een filmquote:
Feuerengel, geen idee, ik kom met verslagquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gaaf
ik hoop dat ze een net zo'n mooie show neerzetten.
ik heb rammstein toen in ahoy gezien en afgelopen zomer in duitsland. Toen kwam heino ook nog langs![]()
een paar van die 'hardcore' rammstein fans vonden dat maar niks
Ja jij ook, dat is gewoon engquote:
nee, dropjequote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Feuerengel, geen idee, ik kom met verslag
Misschien is er al een film vanquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
even inspiratie opdoen voor een film
Ik weet even niks anders te zeggen danquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je was geen uitleg verschuldigd hoor
Ik begrijp heel goed hoe de band tussen jullie is
En dat is een band die ik ieder ander gun om met iemand te krijgen
Mom teaching teensquote:
Ik ben naar Britt Floyd geweest en die waren niet minder dan Pink Floyd dus ik hoop hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |