Ja, waar ik 2,5 punt haaldequote:Op zaterdag 23 november 2013 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow die was uit de Ruler quiz waar ik afhaakte toch?
Die heb ik gemistquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zokunen of de vogel?quote:
Ik dacht al, ik mist ietsquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kloptquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee het is echt zo'n knuffeltje dat vogeltje.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zokunen of de vogel?
Van de eerste weet ik het wel, maar ik heb nog geen flauw idee wat voor killerbird hij wilt aanschaffen
Beidequote:Op zaterdag 23 november 2013 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zokunen of de vogel?
Van de eerste weet ik het wel, maar ik heb nog geen flauw idee wat voor killerbird hij wilt aanschaffen
Ik een halvequote:
nee, die kerel woont denk ik iets van 100km van mij vandaanquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar wij hadden dat schermpje niet..al twijfel ik of WT niet gewoon naast je zat
Uhuh blabla, WT kruipt overal in, ook in jouw brainquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, die kerel woont denk ik iets van 100km van mij vandaan
SPOILER: een iets oudere fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik weer
Ik ben echt benieuwdquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Beide
De vogel is echt een Spruitje, die naam is
MIquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh blabla, WT kruipt overal in, ...
doe je niks aanquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik een halve![]()
![]()
Ik moest afhaken, mijn hoofd zat even te vol met andere dingen
quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:25 schreef Zokunen. het volgende:
Da's een spruitjeSPOILER: een iets oudere fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:25 schreef Zokunen. het volgende:
SPOILER: een iets oudere fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ken 'm al wel langer dan vandaagquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh blabla, WT kruipt overal in, ook in jouw brain
Jaaaa, zie je wel, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ken 'm al wel langer dan vandaag
En het is een krengquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:26 schreef rulerofdeath het volgende:
Uccie, volgens mijn vriendin heb je een lief stemmetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |