Ook Arena, maar rechts van dat control center. Was wel grappig want ik kon op de handies van die lui al zien wat moest komenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen
Ik stond Arena en zag al niks, want klein
En dan steeds moeten plassen
Pissen in een biechthokquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:42 schreef D. het volgende:
[..]
Pissen wel ja, maar alles opbiechten niet
Ik stond midden en vrij naar achter, en ik was met 2 collega's, die beiden lang zijnquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook Arena, maar rechts van dat control center. Was wel grappig want ik kon op de handies van die lui al zien wat moest komen
slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:39 schreef Lejenk het volgende:
Voordat er weer topics worden geopend over Uccie en Kally, ga ik beter slapen. Trusten
Ik luister!quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:41 schreef Uccie het volgende:
Lejenk zijn verzoekje hierna...issie weg
maar als je samen skik hebt dan maakt het ook veel leukerquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Truste Koen
[..]
Ben benieuwd, ga met Viro dus je hoort het wel
Al zegt dat weinig want Viro en ik samen is altijd lachen
Ik heb nog nooit in een kerk gepist geloof ik, waar dan ook in de kerkquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Pissen in een biechthokEn zeg nou zelf, die vergissing is zo gemaakt
shut upquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:45 schreef Kally het volgende:
One step closer to the edge, and I'm about to break
Wel er tegenaanquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een kerk gepist geloof ik, waar dan ook in de kerk
Zeker wel, we gaan niet eigenlijk niet samen, maar zien elkaar daar wel, lange verhaalquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar als je samen skik hebt dan maakt het ook veel leuker
Ik ben 1,68 maar heb de show gewoon helemaal goed kunnen volgenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik stond midden en vrij naar achter, en ik was met 2 collega's, die beiden lang zijn
Ze hebben me nog opgetild
Maar ondanks dat, de show
Da's beter dan wanneer je net begonnen bentquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wel er tegenaanNog geen 10 seconden nadat ik klaar was kwam er een politieauto aan
Iedereen zeikt al 100-en jaren tegen kerken aan, er is er nog nooit eentje van omgevallen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wel er tegenaanNog geen 10 seconden nadat ik klaar was kwam er een politieauto aan
Iets goedkoper jaquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:46 schreef D. het volgende:
[..]
Da's beter dan wanneer je net begonnen bent
Ik had toen het geld even niet, anders was ik zeker gegaanquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben 1,68 maar heb de show gewoon helemaal goed kunnen volgen
Ja, ik heb van die show echt genoten, had alle elementen van the Wall en oude Pink Floyd in zich
Ik had dit jaar ook weer willen gaan, maar door de burnout bleek dat niet haalbaar
maar dat is ook gewoon lachenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeker wel, we gaan niet eigenlijk niet samen, maar zien elkaar daar wel, lange verhaal
Sterk spul.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iedereen zeikt al 100-en jaren tegen kerken aan, er is er nog nooit eentje van omgevallen.
Komt helemaal goed, zin inquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dat is ook gewoon lachen
damnquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bekeuring voor wildplassen gehad, maar ik doe het dan ook altijd rustig
Omdat het geen wildplassen isquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bekeuring voor wildplassen gehad, maar ik doe het dan ook altijd rustig
Nee, bij jou sws al weinigquote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had toen het geld even niet, anders was ik zeker gegaan
Maar wat ik wel zag was
En die poppen, die moeder en de leraar, flashback naar de clip vroeger
quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ja het was zeer zeker een flashback
TEACHERS LEAVE THE KIDS ALONE !!!!
dat is het beste 14.gifquote:
I know, ik ben al oud weet je nu toch?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is het beste 14.gif
en nooit te hoge verwachtingen hebben, daar kan het eea nog wel eens aan kapot gaan
dat heb ik nou ook altijdquote:
Ik hou niet van niet wetenquote:
je bent nooit te oud om te ouwehoerenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:49 schreef Kally het volgende:
[..]
I know, ik ben al oud weet je nu toch?
Maar ook al is het concert kut, lol hebben gaan we, Viro en ik zijn net 2 kwajongens samen
* rulerofdeath knipt touw doorquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse loopt al vrijwillig met de strop naar de galg
Die heb ik nietquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:50 schreef rulerofdeath het volgende:
Uccie, ik krijg een vraag om de heideroosjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |