Dan zijn wij waarschijnlijk op hetzelfde concert geweestquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Vorig jaar denk ik? The Wall, ik en data is drama
Ja, en toch zoveel gemeen hebbenquote:
Oh ik was degene die steeds op het toilet zatquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan zijn wij waarschijnlijk op hetzelfde concert geweest
quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:39 schreef Lejenk het volgende:
Voordat er weer topics worden geopend over Uccie en Kally, ga ik beter slapen. Trusten
quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:39 schreef Lejenk het volgende:
Voordat er weer topics worden geopend over Uccie en Kally, ga ik beter slapen. Trusten
MM was diegene die nodig moest plassen en steeds op de deur bonktequote:Op zaterdag 23 november 2013 00:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh ik was degene die steeds op het toilet zat
trustequote:Op zaterdag 23 november 2013 00:39 schreef Lejenk het volgende:
feuerengel is dacht ik wel vrij goed, wat ik zo even kan herinneren wat ik er van gehoord hebquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik was bij Roger Waters geweest in Gelredome, en dit was anders maar niet minder
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:39 schreef Lejenk het volgende:
Als man doe je dat toch ergens in een hoekje?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:40 schreef D. het volgende:
[..]
MM was diegene die nodig moest plassen en steeds op de deur bonkte
quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh ik was degene die steeds op het toilet zat
Incorrectquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:40 schreef D. het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik laat mij daar niet over uitquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als man doe je dat toch ergens in een hoekje?
Slaap lekker Koenquote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik had nu even een gitarenbui
Truste Koenquote:
Ben benieuwd, ga met Viro dus je hoort het welquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
feuerengel is dacht ik wel vrij goed, wat ik zo even kan herinneren wat ik er van gehoord heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |